Helpotusta kuukautiskipuihin

Oliskos kellään tiedossa jotain pirkkaniksejä näihin kipuihin? Särkylääkkeet ei oikein tehoa, enkä niitä kyllä päivittäin ala edes syömäänkään.
Kivut on ihan järjettömiä ja alkaa aina oviksesta kestäen ensimmäiseen vuotopäivään.
E-pillereitäkään en voi syödä.

Ennen oli täysin kivuttomat ja huomaamattomat kuukautiset, nyt on ihan päinvastaiset kuopuksen syntymän jälkeen.
 
tulva
minäkin kaipaisin vinkkejä tähän! juurikin on tämä aamupäivä mennyt sohvan nurkassa kippuralla maaten ja ihan itkien, kun sattuu niin p**keleesti! :( buranaa olen jo ottanut ja pikku lenkillä käynyt, mutta ei juurikaan helpota...pillereitä en syö kun toiveissa olisi raskaus, eikä niistä ole ollut edes apua silloin kun olen syönyt...on tämä niin ärsyttävää!
 
kunnon lääkitys, säännöllisesti ohjeen mukaan ja lämpö! aloitat lääkkeet jo ekoista oireista tai jo hieman arvellessasi, et kohta alkaa. Burana ja panadol molemmat vuorotellen ja haet lääkäriltä tarvittaessa reseptin miranaxiin tai mikä sulle parhaiten sopii, kärsiä ei kannata, mä tein sitä 10 vuota, ennen kuin tajusin, mikä mua vaivaa ja kipuja on edelleenkin, kolmen operaation ja vittumaisen naistenvaivaelämän jälkeen!
 
"viivi"
Paras ja tehoava lääke on kun ottaa aamulla hiilitabletin, jos on pahoja kipuja niin otan 2 tablettia :) Todellakin toimii ja itse noita syönyt jo muutaman vuoden menkkakipuihin.
 
kipuaalto
Viikkoa ennen kuukautisia vältä syömästä karkkia ja yleensäkkin kaikkea makeaa sekä rasvaista ruokaa ei myöskään saisi syödä. Ja jos kuitenkin päätät ottaa särkylääkkeen,niin ehdottomasti se pitää ottaa ennenkuin kipu pääsee päälle!
 
ihanaa olla nainen
Lääkäriltä saa kunnon särkylääkkeisiin reseptit,niin pystyy elämään! pitkävaikutteista alle ja päälle lyhyt vaikutteinen ja säännöllisesti 3h välein särkylääkettä,niin ei ehdi teho laskeat! itsekkin kovista kivuista kärsineenä suosittelen ehdottomasti kunnon lääkitystä ja lääkkeen ottamista oikeaan aikaan.
 
hih hih
[QUOTE="tiki";25400795]Kauratyyny on auttanut paremmin kuin kipulääkkeet[/QUOTE]

Jos on tarpeeksi tehoa kivuissa,niin epäilen kyllä kauratyynyn tehoa!
No toki synnyttäähän toiset myös pelkän kauratyynyn turvin.
 
Mulla ei kyllä auttanu mikään muu kun kipulääkitys. Lääkettä naamariin ja sitten makuulle vatsaa lämmittäen. Se hiukan auttoi siinä lääkevaikutusta ootellessa. Mut liikunta tms ei tehonnut. Ja sattui helvetisti ellen ehtiny ajoissa ottaa lääkettä. Se sentään tehosi vaikka kipu joskus ehtikin päälle.
 

Yhteistyössä