helposti kuori- hinta?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja korvapuusti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huuto.netin ilmoituksessahan on aina ETUKÄTEEN sanottu postikulujen osuus. Se on se riippumatta todellisista kuluista. Huomaa, että ne ovat pakkaus ja postikulut, eli saattavat sisältää pakkauslaatikon ja/tai pakkausmateriaalikuluja. Myös sen vaivan kun viedään postiin.
 
Huuto.netin ilmoituksessahan on aina ETUKÄTEEN sanottu postikulujen osuus. Se on se riippumatta todellisista kuluista. Huomaa, että ne ovat pakkaus ja postikulut, eli saattavat sisältää pakkauslaatikon ja/tai pakkausmateriaalikuluja. Myös sen vaivan kun viedään postiin.

Aivan, eli ne on siis huutonetissä nimeltään toimituskulut. Jos ne on kerrottu kohteessa, niin ostaja maksaa vaikka 50 euroa jos on siihen sitoutunut, vaikka lähettäminen postissa maksaisi vain euron.

Onhan noin monilla yrityksilläkin. Postikulut ovat paketeista useimmiten 8,50 euroa ja toimituskulut voivat olla vaikkapa 12 euroa.
 

Yhteistyössä