Help!

Eli mulla on Tammikuussa lopetettu ehkäsykapselin käyttö.
ja helmi, maaliskuussa tulivat normaalit menkat. Mutta nyt huhti,touko kesä menkat on tullut vaan kaks päivää, eikä ovista ole pongattu.. Pitäiskö soittaa lääkärille että selvittäisi mikä on? kun haluaisimme alkaa miehen kanssa yrittään lasta. Kummallakin on kamala vauva kuume. Onko täällä kohtalon tovereita?
 
Moikka,

mulla esim. kun ovista ei ole oikein tullut millään vaikka kuinka testaisin ja menkat ovat olleet nyt miten sattuu neljän kuukauden aikana (eli saattoi tulla muutama päivä menkat ja sit loppuu ja sit tulla ja sit kesken loppuu) niin todettu munasarjojen monirakkulointitauti, jonka takia ovulaatio ei tapahdu.
Varasin ite ajan lääkärille (menin yksityiseen koska julkisessa ei tälläisen pienen vaivan takia tarjota heti aikoja ku ei ole akuutti kyseessä) ja menin tarkistuttavaksi. Hän antoi minulle kolmen viikon lääkerkuurin (keltarauhashormonin ja muutama muu). Ja kappas vaan, kolmen viikon kuurin jälkeen tuli menkat ja heti niiden jälkeen nappas kerrasta :) .. eli rv 24+1 täälläpäin :)

Kannattaa ilman muuta käyä lääkärillä :)
 

Yhteistyössä