onko tääl paikal jotakuta fiksua ihmistä joka tietäs noista hakemuksista millanen ois hyvä,siis perfec.. olen jo itseasias saanut maanantaiksi haastatteluajan sinne ku soitin suoraan smutta se työnantaja pyysi lähettämään s.postilla joitain tietoja itsestäni,siis että kertoisin parilla sanalla ei mitään cvtä tarvi mut kuitenki,työpaikka olis siis eräällä kuntosalille ja olen täs koko illan koittanut jotain vääntään puoliksi nukun jo mut lupasin sunnuntaiksi laittaa,olen tähän muotoillu jotain voisko joku kertoa parannusehdotuksia en kyl tiedä kehtaanko tähä sitä laittaa :ashamed: tää ois niin tärkeetä mut oon niin huono kirjottaa itestäni, saan aina kaikki työpaikat kun menen haastateluun mut en vaan osaa tehdä näistä hyviä :snotty: :snotty: olisko tääl joku joka ólis halukas neuvomaan :ashamed: