HELP!työhakemusasiaa

JääPrinsessa

Aktiivinen jäsen
11.09.2007
1 051
0
36
onko tääl paikal jotakuta fiksua ihmistä joka tietäs noista hakemuksista millanen ois hyvä,siis perfec.. olen jo itseasias saanut maanantaiksi haastatteluajan sinne ku soitin suoraan smutta se työnantaja pyysi lähettämään s.postilla joitain tietoja itsestäni,siis että kertoisin parilla sanalla ei mitään cvtä tarvi mut kuitenki,työpaikka olis siis eräällä kuntosalille ja olen täs koko illan koittanut jotain vääntään puoliksi nukun jo mut lupasin sunnuntaiksi laittaa,olen tähän muotoillu jotain voisko joku kertoa parannusehdotuksia en kyl tiedä kehtaanko tähä sitä laittaa :ashamed: tää ois niin tärkeetä mut oon niin huono kirjottaa itestäni, saan aina kaikki työpaikat kun menen haastateluun mut en vaan osaa tehdä näistä hyviä :snotty: :snotty: olisko tääl joku joka ólis halukas neuvomaan :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:
Pitääkö sun siis kirjoittaa hakemus vai lähettää työnantajalle sähköpostia, jossa vähän kerrot itsestäsi?

eli oikeestaan vaan kertoa itestäni siis soitin sille pe ja kerroin vähä itestäni siis siitä et miks haluisin tähä työhön jne ja se sano et tuu ma tänne haastatteluu klo 10.00 ja sit viel sano lopuks puhelimes et laittasitko vähä jotain tietoa itestäs s.postilla siihen os.mikä oli siinä työpaikka ilmotukses..

 
Alkuperäinen kirjoittaja JääPrinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:
Pitääkö sun siis kirjoittaa hakemus vai lähettää työnantajalle sähköpostia, jossa vähän kerrot itsestäsi?

eli oikeestaan vaan kertoa itestäni siis soitin sille pe ja kerroin vähä itestäni siis siitä et miks haluisin tähä työhön jne ja se sano et tuu ma tänne haastatteluu klo 10.00 ja sit viel sano lopuks puhelimes et laittasitko vähä jotain tietoa itestäs s.postilla siihen os.mikä oli siinä työpaikka ilmotukses..

No tarviiko sen sitten olla hakemusmuotoinen, jos kirjoitat vaan sähköpostiin? Ellet sitten laita cv:tä. Tai voithan laittaa cv:n liitteenä, ja kertoa itsestäsi postissa, ja tyyliin liitteenä vielä cv.
 
täs on 100 ja 1 kirjotusvirhettä en viä kirjottanut puhtaaksi enkä vielä jaksa ennenku se on ihan ready,eli jotain toho loppuu pitäs viä kertoa jotai,ja mitä tosta puuttuu jotain oleellista?oon niin poikki et ei vaa ajatus juokse täs tää mitä sain kyhättyää kasaan älkääkä kysykö kauan meni :ashamed: :laugh: :headwall: :ashamed:

Soittelin perjantaina siitä avoimesta vastaanottovirkailijan työpaikasta ja sovimme maanantaiksi tapaamisen klo: 10.15. Kerron tässä vähän itsestäni tärkeimpiä tietoja.
Eli ikää minulla on 23 vuotta ja olen muuttanut ***** vajaa vuosi sitten **** perheeni kanssa, meillä on 2 lasta iältään 2v ja 3.5v . Työkokemusta asiakaspalvelusta on kertynyt monelta eri alalta, olen työskennellyt pääasiassa ravintola-alalla (mm.tarjoilijana, keittiössä, grillimyyjänä) sekä kiinteistövälittäjänä, olen siis tottunut itsenäiseen ja oma-toimiseentyöskentelyyn sekä koviin haasteisiin.
Luonteeltani olen rento, sosiaalinen, positiivinen, huumorintajuinen ja tulen aina toimeen erilaisetnihmisten kanssa.
Omistan terveelliset elämäntavat ja liikunta on tärkeä osa elämääni, harrastan lenkkeilyä, muodostelmaluistelua, spinninkiä ja ratsastusta sekä välillä sulkapalloa ja kuntosalilla käyntiä, talvella myös laskettelua.
Tulevaisuudessa haluan työskennellä liikunnan parissa ja kouluttaudunkin nyt helmikuusta alkaen kuntosaliohjaajaksi/personal-traineriski koulutus kestää kaikenkaikkiaan 39h(kuntosaliohjaajankurssi) + 96h (personaltrainerkurssi) koulutustapahtuu viikonloppuisin n.kerran kk.
Olen valmis aloittamaan tämän työn vaikka heti ja mielelläni aloittaisinkin pian:) tässä nyt oli joitain alustavia tietoja,mutta katsotaan sitten maanantina paremmin millainen persoona oikein olen:)i
 
Spinning
Ja sitten varmaan kirjoitusvirhe tuossa personal trainerissä.

Eli ainakin näihin ammattisanaston kirjoitusasuihin kannattaisi varmaan kiinnittää huomiota.
 
Alkuperäinen kirjoittaja JääPrinsessa:
täs on 100 ja 1 kirjotusvirhettä en viä kirjottanut puhtaaksi enkä vielä jaksa ennenku se on ihan ready,eli jotain toho loppuu pitäs viä kertoa jotai,ja mitä tosta puuttuu jotain oleellista?oon niin poikki et ei vaa ajatus juokse täs tää mitä sain kyhättyää kasaan älkääkä kysykö kauan meni :ashamed: :laugh: :headwall: :ashamed:

Soitin perjantaina avoimesta vastaanottovirkailijan työpaikasta ja sovimme maanantaiksi tapaamisen klo: 10.15.

Olen 23 vuotias. Olen muuttanut ***** vajaa vuosi sitten **** perheeni kanssa. Perheeseeni kuuluu mies ja kaksi lasta, iältään 2v ja 3.5v . Työkokemusta asiakaspalvelusta on kertynyt monelta eri alalta. Olen työskennellyt ravintola-alalla muun muassa tarjoilijana, keittiössä ja grillimyyjänä sekä kiinteistövälittäjänä. Olen tottunut itsenäiseen ja oma-toimiseentyöskentelyyn sekä koviin haasteisiin.
Luonteeltani olen rento, sosiaalinen, positiivinen, huumorintajuinen ja tulen toimeen erilaisten ihmisten kanssa.
Omistan terveelliset elämäntavat ja liikunta on tärkeä osa elämääni. Harrastan lenkkeilyä, muodostelmaluistelua, spinningiä ja ratsastusta sekä välillä sulkapalloa ja kuntosalilla käyntiä, talvella myös laskettelua.
Tulevaisuudessa haluan työskennellä liikunnan parissa ja kouluttaudunkin nyt helmikuusta alkaen kuntosaliohjaajaksi/personal-traineriksi. Koulutus kestää kaikenkaikkiaan 39h(kuntosaliohjaajankurssi) + 96h (personaltrainerkurssi) koulutus tapahtuu viikonloppuisin noin kerran kuukaudessa. Koulutus toteutuu omalla vapaa-ajallani eikä vaikuta työtehtävieni hoitoon.
Olen valmis aloittamaan tämän työn vaikka heti ja mielelläni aloittaisinkin pian.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja JääPrinsessa:
täs on 100 ja 1 kirjotusvirhettä en viä kirjottanut puhtaaksi enkä vielä jaksa ennenku se on ihan ready,eli jotain toho loppuu pitäs viä kertoa jotai,ja mitä tosta puuttuu jotain oleellista?oon niin poikki et ei vaa ajatus juokse täs tää mitä sain kyhättyää kasaan älkääkä kysykö kauan meni :ashamed: :laugh: :headwall: :ashamed:

Soitin perjantaina avoimesta vastaanottovirkailijan työpaikasta ja sovimme maanantaiksi tapaamisen klo 10.15.

Olen 23 vuotias. Olen muuttanut ***** vajaa vuosi sitten **** perheeni kanssa. Perheeseeni kuuluu mies ja kaksi lasta, lapset ovat iältään 2v ja 3.5v . Työkokemusta asiakaspalvelusta on kertynyt monelta eri alalta. Olen työskennellyt ravintola-alalla muun muassa tarjoilijana, keittiössä ja grillimyyjänä sekä kiinteistövälittäjänä. Olen tottunut itsenäiseen ja omatoimiseen työskentelyyn sekä koviin haasteisiin.
Luonteeltani olen rento, sosiaalinen, positiivinen, huumorintajuinen ja tulen toimeen erilaisten ihmisten kanssa.
Omistan terveelliset elämäntavat ja liikunta on tärkeä osa elämääni. Harrastan lenkkeilyä, muodostelmaluistelua, spinningiä ja ratsastusta sekä välillä sulkapalloa ja kuntosalilla käyntiä, talvella myös laskettelua.
Tulevaisuudessa haluan työskennellä liikunnan parissa ja kouluttaudunkin nyt helmikuusta alkaen kuntosaliohjaajaksi/personal-traineriksi. Koulutus kestää kaikenkaikkiaan 39h (kuntosaliohjaajankurssi) + 96h (personaltrainerkurssi). Koulutus tapahtuu viikonloppuisin noin kerran kuukaudessa omalla vapaa-ajallani eikä vaikuta työtehtävieni hoitoon.
Olen valmis aloittamaan tämän työn vaikka heti ja mielelläni aloittaisinkin pian.

Eli vielä pientä viilausta
 
Soittelin perjantaina vastaanottovirkailijan paikasta ja sovimme maanantaiksi tapaamisen. Kerron tässä vähän itsestäni taustatietoja.

Olen 23-vuotias ja muutin ***** vajaa vuosi sitten **** perheeni kanssa. Meillä on 2 lasta, 2-vuotias ja 3,5 v-vuotias. Työkokemusta asiakaspalvelusta on kertynyt monelta eri alalta. Olen työskennellyt ravintola-alalla muun muassa tarjoilijana, keittiössä ja grillimyyjänä sekä kiinteistövälittäjänä. Olen tottunut itsenäiseen ja omatoimiseen työskentelyyn sekä koviin haasteisiin.

Luonteeltani olen rento, sosiaalinen, positiivinen ja huumorintajuinen sekä tulen aina toimeen erilaisen ihmisten kanssa. Minulla on terveelliset elämäntavat ja liikunta on tärkeä osa elämääni. Harrastan lenkkeilyä, muodostelmaluistelua, spinningiä ja ratsastusta sekä välillä sulkapalloa ja kuntosalilla käyntiä, talvella myös laskettelua.

Tulevaisuudessa haluan työskennellä liikunnan parissa. Helmikuussa aloitankin kuntosaliohjaaja/personal trainer -koulutuksen. Kuntosaliohjaajakurssi kestää 39 tuntia ja personal trainer -koulutus 96 tuntia. Koulutus tapahtuu viikonloppuisin noin kerran kuukaudessa. Vastaanottovirkailjan työn uskon tukevan tätä koulutusta, koska näin saan kuntosalin toiminnasta laajemman käsityksen.

Olen valmis aloittamaan työn heti tai mahdollisimman pian.
 

Olen valmis aloittamaan työn heti tai mahdollisimman pian.

:D
Eikö voisi sanoa vain:
Olen valmis aloittamaan työn heti.
Muuten mainio. Tuo vaan laittaa hymyilemään... koska tyyppi on kuitenkin tulossa seuraavana päivänä käymään... Niin sitä kerkee sitten siellä haastattelussa kertomaan kyllä moneen kertaan koska kerkee aloittamaan, ja koska tarvitaan...

 

Yhteistyössä