Help! ! Onko liian tyrkkyä ? (seksistä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailijaaaaaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailijaaaaaa

Vieras
Kertokaas! Ajattelin nyt yllättää mieheni illalla ja tehdä aloitteen, niin olisiko liian suorasukaista mennä miehen syliin tuosta vaan? Yleensä mies tekee aloitteen tai jos minä niin olen kallistanut päätä ja räpyttänyt silmiä tietyllä tapaa......niin olisiko tuo sylijuttu nyt hauskaa vaihtelua vai mahtaako mennä jo "överiksi"....mielipiteitä Kiitos!!

Niin ja yleensä mies tajuaa tuosta silmien räpyttelystä heti, mutta pitkässä suhteessa voisi kokeilla jotain uutta, niin siksi tuo sylijuttu...ehkä...?!!

No paha sanoa toimiiko teillä. Itse istuskelen lähes päivittäin mieheni sylissä, ja se on meillä sellaista normaalia läheisyyttä ja hellyyttä, ei mitenkään seksiin liittyvää.

Jospa nyt etenisit vähän hitaammin. Liitä siihen ripsien räpyttelyyn ensin suun suipistus seksikkäästi. Jonkin viikon päästä voit liittää siihen sitten ylähuulesi pyyhkäisemisen hitaasti kielenkärjellä. Vasta useamman viikon kuluttua voit yrittää sinne syliin.

Jospa nyt etenisit vähän hitaammin. Liitä siihen ripsien räpyttelyyn ensin suun suipistus seksikkäästi. Jonkin viikon päästä voit liittää siihen sitten ylähuulesi pyyhkäisemisen hitaasti kielenkärjellä. Vasta useamman viikon kuluttua voit yrittää sinne syliin.

Muista myös hiuksien näpläys ja ennen syliin istumista voit laskea vetoketjua siten, että hieman rintavakoa näkyy.