HELP! Mistä voi saada 100e helpoiten?

  • Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti
Vieras
Mikä on sellaista "takuulla kaupaksi menevää tavaraa" ? Minä kun en ole koskaan huutonettiä harrastanut, niin en tiedä. :/

Ja luottotiedot ovat kunnossa, joten pankki on sitten kai se viimeinen vaihtoehto, jos ei muualta "heru". Mietin kyllä eräältä sukulaiselta lainaamista, mutta jotenkin inhottaa kaikki lainat, niin pankista kuin tutulta otetut. Ja pikavippeihin en sorru!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kyllä se sieltä navan alapuolelta helpoimmalla irtoaa.
sama kävi mielessä ja voi saada jopa useamman satasen. Viikonloppu tulossa, joten ei muuta kuin kadunkulmaan odottelemaan kännisiä pikkujoulun juhlijoita.
 
huutonetteilijä
Alkuperäinen kirjoittaja Ymmärryksensydän:
huutonettiin parin päivän myyntiajalla tavaraa, jotain mikä takuulla menee kaupaksi!
Tai osta heti kaupalla. Mulle tuli huutiksen ja kirpparin yhteissaldoksi juuri 564,5e ja viikko ansio siis.
 
mamma
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mikä on sellaista "takuulla kaupaksi menevää tavaraa" ? Minä kun en ole koskaan huutonettiä harrastanut, niin en tiedä. :/

Ja luottotiedot ovat kunnossa, joten pankki on sitten kai se viimeinen vaihtoehto, jos ei muualta "heru". Mietin kyllä eräältä sukulaiselta lainaamista, mutta jotenkin inhottaa kaikki lainat, niin pankista kuin tutulta otetut. Ja pikavippeihin en sorru!
olisko esim niitä vanhempia muumimukeja? tai marimekkoa? mariskooleja?
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja joopelijoo:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Jos luottotiedot on kunnossa, niin pankista.
Siis oikeesti satasen laina pankista....
Siis oikeesti. Järkevämpi se on pankista ottaa kuin pikavippejä. Ottaa vaikka 1000 euron joustoluoton ja nostaa siitä luotosta sen 100 euroa.

 
Laskin kouraan
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Siis oikeesti. Järkevämpi se on pankista ottaa kuin pikavippejä. Ottaa vaikka 1000 euron joustoluoton ja nostaa siitä luotosta sen 100 euroa.
No just joo. Kuinkas paljon tuollaisen luoton käsittelykulut on? Tuskin päästään alle 20 euron. Tulee siinä sataselle hintaa, ja paljon enemmän kuin "oikealle" pikavipille.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Laskin kouraan:
No just joo. Kuinkas paljon tuollaisen luoton käsittelykulut on? Tuskin päästään alle 20 euron. Tulee siinä sataselle hintaa, ja paljon enemmän kuin "oikealle" pikavipille.
Edullisemmaksi se tulee kuin pikavipit. Mulla on 2000 euron joustoluotto ollut nyt 3 vuotta ja koska en ole nostanut siitä euroakaan, ei se mulle maksakaan yhtään mitään. Otin sen aikoinaan varmuuden varalle, kun en osannut arvioida, kuinka pitkään säästöni riittävät kunnes yrittäjänä alan oikeesti tienatakin jotain. Eikä kyllä takuulla olisi 20 euroa käsittelykuluja, jos nostaisin siitä nyt satasen. Korko on alle 10%, en tarkalleen tiedä, paljonko olisi, kun en ole sitä tarvinnut.

 

Yhteistyössä