Help! Mikä biisi? Tai kuka esittää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uikku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uikku

Vieras
You came in to my life
you took me by suprise
....
woooooo-ouuu
So why you leave me here to cry
...
I depend on you

Tell me why..
My heart is.....
...
We could done so much together
we could lived friens forever

Äh ku en muista. Kyselin tätä jo joku päivä sitten, mutta kukaan ei tienny. Nyt muistelin enemmän sitä kappaletta ja tuli vähän enemmän mieleen, tosin vain vähän. Muistan ulkonäönkin, mutta en yhtään tiiä kuka laulaa.

Mun mielest menee ainakin tuonne päin, pari lausetta tuossa ainakin pitäs täysin oikein olla :( Mäki yritin kuukkelilla, mut ei tuota tulosta.

Sen laulaa nainen, mulla on sellanen käsitys, että olis pariki musiikkivideoa ja toisessa laulas sellanen ihan nätti, mutta jo ryppynen vanhempi nainen, blondi, ja sit toisessa laulas kaks n. 30v naista, joista toinen blondi ja toinen mustahiuksinen. Ne on siinä videossa metsässä, mutta ei yhessä, niitä siis aina näytetään vuoron perään siinä aina sillon sitä kuka laulaa just sillä hetkellä. Lopussa ne sitten ku se laulu loppuu on kumpiki puuta nojaamassa toinen toisella puolella.

MUTTA, mua nyt pelottaa, että oonko sekottanu noi, että onko noi kaks eri laulua. Jos näin on, niin toki haluaisin tietää ne molemmat laulut. Se vaan jotenkin on niin kiva laulu.

Ja mulla on sellanen kuva, että vuonna kypärän karva mä sen linkin sain joltakin täältä kaksplussalta, jostain ketjusta siis klikkasin sitä.

Osaatteko sitte sanoa, kuka vois olla alkuperänen esittäjä, ku se on joku tunnettu nimi (tyyliin Madonna mutta en tiiä onko niin tunnettu) muistaakseni, mutta että ei mikään nykypäivän muotiesittäjä.

Yhteistyössä