HELP !!! Brio Happy heittoaisallisen rungon kasaaminen !!!!! Miten saa kasaan ?????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ninn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

ninn

Vieras
Ei ole käyttöohjeita...

Netissä sanotaan että kasausmekanismista vetämällä ja turvapolkimesta painamalla.
Tarkoitaako aisasta vetämistä ???

Kyse on heittoaisallisesta rungosta jossa on sellanen ihme turvapoljin toisella puolella .
Osaako kukaan auttaa miten saan rungon kasaan???

http://www.kopteri.net/koti/unto.peltoniemi/images/vaunut/briohappy.jpg

siitä missä heittoaisan saa käännettyä toiseen suuntaan, vähän sen alapuolella on toinen kohta, mitä vetämällä ja sen jälkeen painamalla sellaista kohtaa, missä on nro2 menee rattaat kasaan. ainakin näin on meidän brio happy:ssä. en osaa nyt paremmin selittää.

Eka siitä heittoaisan alta vedät niistä vivuista, tunnet kuinka ne liikkuu. (itse saimn alkuun kiskoa niitä eka kahdella kädellä ennenkuin löystyi vähäN ) Sen jälkeen se vipu on siinä kohdassa missä runko risteytyy, oikealla puolella. PAina sitä samalla jalalla, ja huomioi että rattaiden pitää olla niinpäin että lapsi olisi kasvot työntäjään päin =)

Alkuperäinen kirjoittaja Sssalla:
Eka siitä heittoaisan alta vedät niistä vivuista, tunnet kuinka ne liikkuu. (itse saimn alkuun kiskoa niitä eka kahdella kädellä ennenkuin löystyi vähäN ) Sen jälkeen se vipu on siinä kohdassa missä runko risteytyy, oikealla puolella. PAina sitä samalla jalalla, ja huomioi että rattaiden pitää olla niinpäin että lapsi olisi kasvot työntäjään päin =)

Kokeillaan..

Alkuperäinen kirjoittaja aapee:
JEEE!!!!! sain kasaan, tarvi vaan voimaa. Kiitos kun vastasitte :)

hyvä juttu:) se on hankala jos sitä ei muista miten se menee, minulla kerran kävi niin. lapsi oli jo autossa enkä saanut vaunuja kasaan. miehelle soitin ja yritin kovasti ymmärtää oihjeita eikä meinannut hommasta tulla mitään!