hiliputti, olipa mukavia uutisia
!
Rouva kampiakseli, kauheeta tuollainen pyörtyily
... ei ihme että oli vähän huono olo koko aamupäivän
.
Verenpaineista puhuitte... mulla ne ovat aina "ihan hyvät" terveysalan henkilökunnan mukaan. Koskaan ei ole sanottu, että oisivat alhaalla tai ylhäällä vaan aina vain tuo "ihan hyvä"
. No, tyydyn kyllä siihen, ei siinä mitään.
Pippurihäntä, niiiin ymmärrän, että muutto kehtuuttaa. Silti se oliis kivempi hoitaa ennen vauvaa. Ainakin minun mielestäni. Ja jos se muutto menee raskauden loppupuolelle, niin sittenhän voit vedota tilaasi ja vain jakaa käskyjä jostain palmun alta
, tai näin minä ainakin itselleni uskottelisin
. Meidänkin ois kai muutettava
... alkaa käydä tää luukku kovin ahtaaksi. Harmi vain, että on oma, niin joutuu myymään ja ettimään uutta ja pahimmassa tapauksessa asumaan vuokralla siinä välissä, jotta pääsisi oikein muuton riemuista nauttimaan :kieh:.
Pahoinvointi on palannut, mutta lievempänä. Jäiset mustikat ja luonnonjogurtti maistuivat taivaalliselle! Tällaista settiä olen sitten tänään popsinut, kun ei tarjolla olleet pihvit oikein maistuneet... Ukolta tilasin kaupasta pullaa, kun ei jaksa nyt itse leipoa ja mieliteko on kova
.
Huomenna pitäis järjestää futisjoukkueelle saunailta :/... ja nyt nuorempi lapsi on kipeänä enkä ole jaksanut kämppääkään siivota, mutta ehkä kaikki lutviutuu.
väpä ja joku 9 + 1
p.s.
Pippurihäntä, kiva, että joku muukin käyttää sanaa "kehtuuttaa", jota eräs Turuust kotosin oleva kollegani on väittänyt itsekeksimäkseni, vaikka se on hyvin laajalti käytössä ja oiva sana kuvaamaan juurikin kyseistä mielentilaa
!