Huonovointisille myötätuntoa täältä. Mulla loppuivat eilen etominen ja oksentelu kuin seinään... ei liene kovin hyvä merkki tai sitten aivan normaalia. Mutta ainakaan en sillä itseäni stressaa, keskenmenoihin kun on yleensä jokin pätevä syy ja murehtiminen ei auta mitään. Sen sijaan yritän positiivisesti ajatella, että olo tuntuu suht normaalilta
. Olisivatkohan ne sea band -rannekkeet sittenkin toimineet? Kun niitä käytin kolme päivää, ei tarvinnut oksentaa kertaakaan.
Hannuliini, sulle jo täällä nevottiinkin, että rusehtava tuhnuttelu on vaaratonta ja runsas sekä kirkas verinen vuoto hälyttävää. Käy lekurilla, jos se helpottaa, ja toivottavasti pystyt olemaan liikoja stressaamatta.
Nimien miettimisestä joku kyseli... en ole vielä pahemmin pohtinut, kyllä sen ehtii. Monelle on käynyt niinkin, että nimi o ollut valittuna jo vuosia, mutta sitten viime metreillä se alkaa vaikuttaa kuluneelta, koska siihen on ehtinyt kyllästyä. Minä oon kyllä hirveä niminatsi :x ... suomalaisella lapsella en kestä nimiä, jotka kirjoitetaan eri tavalla kuin lausutaan eli vierasperäiset kirjaimet suurimmaksi osin ärsyttävät.
Kauheasti kissaihmisiä täällä :O ! Kissat ovat tosi kivoja, mutta tuntemistani n. 5:stä lapsellisesta kissaperheestä vain yksi pariskunta on saanut täysiaikaisen ja terveen lapsen, jonka ensimmäinen vuosi on sujunut "normaalisti".... Luultavimmin kyse on silkasta sattumasta. Ja mitä minä edes tällaista tänne kirjoitan?!? Ihan kuin kaikilla ei olisi huolia ja stressiä jo muutenkin tarpeeksi :ashamed: . Unohtakaa koko juttu!
Kaneli88:lla on ainakin ollut mielenkiintoinen ruokavalio... Täällä vähän sama. Tosin aika neutraali peruskotiruoka (karjalanpaisti ja lihapullat) upposi ihan hyvin, kun viikonloppuna vanhempien luona vierailin. En sitten kertonut vielä tästä tilasta mitään... Ja sain asian pidettyä salassa myös luokkakokouksessa.
Sori vähän tällainen ankeiluviesti
. Jotenkin vain väsyttää niiiiiin kovasti.
Tsemppiä tulevan viikon neuvolakävijöille ja varhaisultraan menijöille
!
väpä ja joku 9 + 0
Ai niin, se joka murehti sitä, että ultrassa alkio ei vastannut viikkoja, koska kierto epäsäännöllinen, niin huoli pois... Ekassa raskaudessa minulla siirtyi laskettuaika kuukaudella myöhemmäksi ja kaikki oli ihan kunnossa. Tuskin sinullakaan on aihetta huoleen :hug: