Onnittelut kaikille uusille plussanneille, tervetuloa joukkoomme
Ja pahoittelut kaikille menetyksen kohdanneille
Itse täällä aika rajun flunssan kourissa, joten en ole hirveästi ehtinyt kirjoittelemaan. Luen kyllä tekstit päivittäin ja pyrin lukemaan yksityisviestitkin joka päivä, jotta kaikki halukkaat pääsevät fb-ryhmään (lisää populaakin saa tulla, itse ainakin sillä puolella enemmän viihdyn
) Ja puhelimella en muutenkaan tykkää kirjoitella tänne kun aina kun ä tai ö kirjaimen kirjoitan niin teksti pomppaan jonnekkin ahteriin...
Itsellä sellanen olo, että ois kiva päästä näkemään pikkuinen ja tuntuu hieman epätodelliselta tämä raskaus, vaikka tiedän ja tunnen raskaana olevani
Oireina on valtaisa turvotus (näyttää siltä kuin olisin yli puolen välin...) yritäppä sitten juhannus pitää salassa :/ Vattaa juilii ja kiertää ja tänään alkanut selkää vihlomaan :/ Onneksi pahoinvointi ei ole vielä alkanut (esikosta alkoi 8viikolla joten koputetaan puuta *kop, kop*).
Töistä ollut puhetta joskus kauan sitten, olen aloittanut nyt kesäkuussa ryhmäperhepäivähoidossa työt ja sopimus on kirjoitettu ensi toukokuun loppuun. Pomo myös lupaili että vakituisen paikan saisin jos hoitaisin työni hyvin, mutta nyt vähän harmittaa ja pelottaa että taitaa se vakkari paikka jäädä väliin :/ Vaikka maailman parhaimmasta syystä
Täytyy toivoa sitten vaan että saan opiskelupaikan
Tänään juhlitaan miehen 23vuotis synttäreitä, saa nähdä miten saan salattua tämän vielä kavereilta
muoks:
Heilanga, minusta näyttäisi siltä kuin alin olisi vahvistunut
ainakaan haaleampi se ei ole, joten en murehtisi hcg:n laskua
Linda ja pikku kakkonen 6+1