Jee mukipukipuu! Parhaita uutisia
!
Tervetuloa seuraan, yllätys15 :wave:.
Voi miten epäreilua, mussukkanuppunen
. Minä olen monta kertaa miettinyt tätä asiaa, kuinka jotkut sikiävät helposti kuin kanit ja toisilta ei onnistu sitten millään. Liian montaa kipeää tarinaa olen joutunut sivusta seuraamaan. Useimmathan jollain tavalla sen lapsen jossain vaiheessa saavat, mutta aina on myös se osa, joka jää kokonaan ilman
. Minä aikoinani päätin, että jos lasta ei tule, niin en mene hoitoihin, vaan kohtalo on sitten tarkoittanut, että keskityn muihin asioihin, mutta tiedä mitä olisin päättänyt, jos olisi oikeasti ollut vaikeuksia.
Heilanga, ikävä olla nyt tyly realisti, mutta se hehkeä ja onnellinen vaihe ei välttämättä ala koskaan... Mutta lohdutuksena myös, että useimmilla tuo kuvailemasi vaihe on keskiraskaus eli keskimäärin toinen kolmannes. Ei silti kannata olla ihmeempiä odotuksia, niin ei tule sitten suurta pettymystäkään, jos onni ja autuus jää raskausaikana välistä. Masennus on minulle tuntematon sairaus, joten siinä en lähde opastamaan. Toivottavasti jaksat ja saat pidettyä pään koossa :hug:.
Pippurihäntä, arvaapa milloin mulla on rakenneultra
? Kyllä vain, 22.9. eli taas jännitetään samana päivänä
... Jännittäviä asuntokauppahetkiä! Minäkin unelmoisin muutosta, mutta en ole vielä aktivoitunut asian suhteen. Toivottavasti kämppänne käy kaupaksi!
BlackPearl, niin ymmärrän, että hieman jänskättää viikko 17, jos edellisen kerran kävi silloin huonosti
.... Muakin mietityttää varmasti sitten viikolla 16, jolloin edellisessä raskaudessa ei neuvolakäynnin yhteydessä löytynytkään sydänääniä ja paljastui keskeytynyt keskenmeno
. Mutta ei pidä ajatella liikaa.
Liikkeistäkin oli puhetta. En odota tuntevani niitä ennen kuin viikon 20 tienoilla. Aiemmin laitan kaiken suolentoiminnan piikkiin
. Mutta moni kyllä on herkempi ja tuntee aiemmin
!
väpä ja joku 11 + 6