:wave:
6 kk neuvolassa käytiin ( tosin ikää oli jo 6kk 12päivää
) Pituutta 70cm ja painoa 8300g. Neuvolan täti kehui tyttöä, tyytyväisen oloinen ja kovin liikkuvainen. Sitähän hän kyllä on.
Nyt tyttö yrittää seistä niin että pitää vain yhdellä kädellä kiinni ja senhän tietää kuinka siinä useimmin käy.
AIKA HYVIN osaa laskeutua itse alas, mutta välillä muksahtaa maahan. Kerran kaatoi syöttötuolin päällensä, olin vessassa, enkä nähnyt että oli kiivennyt syöttötuolia vasten seisomaan :ashamed: :'(
Talvihaalarista Minä olen ostanut kesällä alennusmyynnistä lassietecin 74cm toppahaalarin. Vielä reilu, mutta eiköhän se ole suht passeli sitten kun talvi tulee?! ( toivottavasti )Meillä on myös esikoisen travallen haalari, tosin se on 80cm ja melko reilu, mutta se menee kevättalven. Sekin kestää konttausta ja pitää vettä. Kriteerinä on juurikin tuo kulutuksen kestäminen ja ettei mene vesi läpi. Vaunuissa tuo tyttö ei juuri ole nytkään, eikä varmasti talvella. Näin kesälläkin tyttö konttailee pitkin pihoja.
Välikausihaalari
Myös esikoisen peruina travallen vk-haalari ja toisena jonathanin vk-haalari. Etelä-suomessa asutaan, mutta aamut ja illat jo melko viileitä tuulisina päivinä. Molemmat kokoa 74cm. Ulkovaatteet vaan on reilumpia kuin sisävaatteet.
Kengät Ei ihan vielä ajankohtaiset, mutta lähi aikoina. Olen itse ostanut esikoiselle lähes kaikki kengät
Tepsut-myymälästä, ovat kotimaiset, tukevat jalkaa ja kestävät.
ONNEA KAIKILLE VAUVOILLE ( ja ylpeille äideille ) uusista taidoista :flower: =) Ja taitaa kaikilla kohta olemaan 6kk "etappi" saavutettu
Nyt katkesi ajatus...kai se täytyy mennä aamupuuron keittoon.