Pitkästä aikaa täällä :wave:
Mulla oli pidemmän aikaa jotain masennusta :ashamed: Tyttö on ollu nukkunut niin huonosti kauan aikaa, että mulla loppui henkinen kantti. Yöt meni 45min unta ja 15 min huutoa
päikkäreitä nukuttiin suunnilleen puol tuntia. Kaikki meni sitten ihan pyllylleen, talo on ollu kun räjäytetty mä ite oon ollu kuin räjäytetty. Lapsia kohtaan ei oo kertaakaan tullu inhoa tai suuttumuusta, mutta oon ollu itelleni tosi vihainen ja surullinen. Melkein joka yö itkin tytön kanssa samaan tahtiin ja tälläinen junttura kun oon en pystynyt pyytämään apua
Pitkittyny flunssa tytöllä on kans tosi väsyttävää. Mutta mitään kummempaa kun yskä ja nuha ei oo niin eipä siihen sitten mitään helpotustakaan saa
Nyt uni on jotakuinkin tullut takaisin ts. yöherätyksiä ei ole kun 4-5 ja muutamana päivänä on nukuttu kahden tunnin päikkärit. Mieli on paljon parempi. Talon sain kuntoon ja itsenikin B) jotakuinkin. Mutta ennenkaikkea en tunne itseäni enään yhtään masentuneeksi. Sain miehelle purettua sydäntäni ja eihän tuo ollut ahdistustani huomannut, mutta oma syyni jos oisin siitä ääneen puhunut olisin siihen saanut helpotusta aiemmin.
Mutta siinä oli purkaukseni =)
Iisa-Elina on nyt oppinut hurjaa vauhtia kaikkea uutta. Perässä ei meinaa pysyä konttaa niin kovalla vauhdilla eteenpäin. silloin kun ei mennä eteenpäin niin seisotaan milloin mitäkin vasten ja eteenpäinkin yrittää kovasti tukea vasten kävellen. hampaita on kahdessa kuukaudessa tullut kuusi sekin on varmasti omalta osaltaan aiheuttanu tota valvomista.
Hoitohakemukset, kelan laput ja lomahakkemukset on sitten kans palautettu
Olisin kovasti halunnut olla pidempään kotona, mutta ei oo varaa jäädä eli tammikuun puolessa välissä on pakko palata töihin.
sitten jotain mitä muistan kommentoida
HM kovasti onnea :flower: mä oon niin kateellinen vauvakuume on meilläkin kova kaikesta huolimatta.
Almaa mä lisään yleensä korvikkeen valmiiseen puuroon se jäähdyttääkin sitä sitten sopivasti.
Unipussi on ollu meillä aivan turha
se oikeastaan vaan teki tytöllä olon tukalammaksi ja huuti enemmän pussissa kun ei päässyt vaihtaan kunnolla asentoa
Mutta nyt palaan taas sohvalle sukkientekoon ja vahtaan bb 24/7 vielä kun tuo rakas nukkuu.
Mina ja Iisa-Elina 3pv vajaa 8 kk