Huomenia huomenia...
Onnea Mytylle kanssa pienokaisesta!
Toiveikkaana kävin eilen nukkumaan, kun oli sisätutkimuksen jäljiltä muutamia kivuliaitakin supistuksia, joita en ole tähän mennessä havainnut... ja pah! Ei mitään koko aamuna eikä kyllä yölläkään... :kieh: Nyt on vaan paikat kipeenä eilisestä...
Ruttunaama, kannattaa varmaan olla tosi tiukkana siinä, että haluaa sen käynnistyksen saman tien, koska mulle lääkäri ainakin oli tiukasti sitä mieltä, ettei ole vaavin edun mukaista, jos ei mitään suurempaa häikkää ole. Toki jos siis "syynä" on muukin kuin oma väsymys ja kärsimättömyys, niin käynnistävät! Mutta tsemppiä ja ilmoittele, mikäli pystyt (oon luottavainen) et kuinka kävi...
Mä päätin, etten kerro tutuille enkä edes isovanhemmille synnytyksen käynnistämispäivää etukäteen. Tuntuu, etten jaksa vastaanottaa enää yhtään hössöttävää puhelua. Ilmoitan sitten, kun osastolle menen, että nyt käynnistellään ja ilmoittelen kun siirrytään synnytyssaliin. stressaa ajatus, että kaikki soittelevat sitten, kun siellä osastolla makoilen... voihan se tosissaan ottaa useamman päivän tuo käynnistys, kuten absa jo todisti.
Isovanhemmat ovat muutenkin tosi kärsimättömiä, en vaan jaksa. Jotenkin meinaa itku tulla kun puhelu aloitetaan huumorimielellä tyyliin "etkö sais jo sitä lasta ulos, kun ei malteta enää odottaa..." En tajunnu, et oisin näin herkillä ja et tää ois henkisesti näin rankkaa välillä. Oon saattanu jo joitaki loukata ku oon niin jotenki vaan hermostunut koko ajan... :ashamed:
Mutta tsemppiä vielä niille, jotka täällä kärvistelevät! Kai joku meinaa olla seuranani viikonlopun yli??PANIIKKI, et tarinoin yksin täällä...
EllaMaaria ja Tikru 41+5 (Huoh)