Heips kaikille!
Eli EI vieläkään yhä sittenkään mitään merkkejä mistään synnytyksestä näkyvissä, paitsi tää jalkojen väliin putoava maha...
Oikeesti, oon jo niin tuskainen ja odottavalla tuulella että ei edes huvita enää kotoa poistua mihinkään :kieh: Tekis mieli vaan itkee ja parkuu ja ponnistella vaikka huvikseen! Ja edelleen kaikki kehottavat nauttimaan tästä ajasta, kohta kun ei kuulemma oo omaa aikaa ollenkaan. Juu juu, nautitaan nautitaan! Ärsyynnyn jo kun näenkin muita ihmisiä! Tarviin KUULKAAS TAUSTATUKEE nyt! :saint:
Eli neuvolassa kävin eilen. Sain torstaille 5.3 yliaikaisuuskontrollin äippäpolille, mut en usko et torstaina vielä käynnistävät...veikkaan et menee sinne ens viikon maanantaille (silloin olisi viikkoja koossa 42+1) ennen ku ees harkitsevat! Ja vauva kasvaa ja kasvaa...on mielenkiintoista nähdä, mitä nyt torstaina annetaan kokoarvioks...
Noo...jotenkin raivostuttaa sekin, että tutuilla joilla on laskettu aika maaliskuussa, on jo nyytit sylissä. Ja mä täällä tosiaan vaan vatsaani KASVATAN! Mulla tullut painoa jo 17-18 kiloa ja vauva ei paina ku murto-osan... järkyttävää. Ja yks karkkipäivä viikossa on ollut, ei mitään turvotuksia... äh, sori valitus.
ABSA sulle kuitenkin toivon voimia ja jaksamisia, oot ylittäny itses, mä oisin jo vaatinut jotain mittavia operaatioita tai tainnuttavia tuossa vaiheessa :hug:
Ruttunaama, kumpihan meistä ehtii ensin? mennäänkö yhtäaikaa, kai sitä nyt tällaisen pikkuodotuksen lisäks voi vähän vielä haaroja puristaa yhteen jotta ei tuu palstakamuille paha mieli?
Tänne siis käynnistyskaapelit, dynamiitit, konjakit, dildot, kuoppaiset tiet ja mitä vaan jotta tuo pienokainen navigois itsensä luonnollisesti maailmaan!
EllaMaaria ja Tikru 41+2 (Onhan tänään tiistai?
)