M
Maijustiina
Vieras
Täälläkin on flunssaa, pari panadolia jouduin viikolla ottamaan kun päätä särki, muuten oon nauttinu kuumaa mustaherukkamehua kun kurkku on tosi kipeä. Oltiin eilen pienellä työporukalla ulkona syömässä ja juomassa firman piikkiin. Koko ajan sain kuulla että tuleepa halpa ilta kun mä join vaan mehua ja limpparia. Ja shottilasista karpalomehua. Neljältä tulin vasta kotiin, itsekin ihmettelin että jaksoin työpäivän päälle hengailla kaupungilla. Mulla oli joku pakkomielle saada tupakkaa kun lopetin tosiaan kesä-heinäkuun vaihteessa kokonaan joten pummasin joltain yhden tupakin ja poltin siitä yhden kolmasosan. Oli onneks negatiivinen kokemus eikä sen jälkeen kyllä tehny enää mieli yhtään. Suussakin maistui tosi pahalta pitkään sen jälkeen, en muistanutkaan millasta se on. Tunnustin heti miehelle kun tulin kotiin ja lupasin etten enää kokeile!
Tänään oonkin maannu sängyssä ja lukenu tenttiin. Olin selälläni ja tunnustelin mahaa (ja pyysin miehenkin tunnustelemaan). Välillä kohtu tuntui ihan selvästi vähän navan alapuolella semmosena kovana ja välillä koko maha tuntu pehmeältä. Sitten hetken päästä huomasin että mun maha oli toiselta puolelta silminnähden korkeampi ku toiselta puolelta ja siinä korkeammalla puolella tuntui semmonen lämpimämpi kohta kämmenen alla. Kai se Otus oli sitten siinä sivussa jotenkin ja ihmeen pinnassa?? Mietin vaan että supistelikohan se kohtu välillä. En kyllä tuntenu mitään muuta. Nyt on kyllä tullu menkkamaiset kivut takas alaselkään mutta ei kai niistä tarvii huolestua. Siitä mahan painelusta tuli vessahätä ja sen käynnin jälkeen se lämmin kohouma oli kadonnu. Toivottavasti se ei ollu vaan täysinäinen paksusuoli!
Mitä Nina ne siellä sun töissä kommentoi? Jotkut ei kyllä yhtään mieti että mitä ajattelee. Ja kun tässä tilassa ottaa kaiken vielä jotenkin henkilökohtaisemmin.
Huomenna kuullaan sitten Outin ultrakuulumiset!! Mukavaa viikkoa kaikki!
Maijustiina 16+2
Tänään oonkin maannu sängyssä ja lukenu tenttiin. Olin selälläni ja tunnustelin mahaa (ja pyysin miehenkin tunnustelemaan). Välillä kohtu tuntui ihan selvästi vähän navan alapuolella semmosena kovana ja välillä koko maha tuntu pehmeältä. Sitten hetken päästä huomasin että mun maha oli toiselta puolelta silminnähden korkeampi ku toiselta puolelta ja siinä korkeammalla puolella tuntui semmonen lämpimämpi kohta kämmenen alla. Kai se Otus oli sitten siinä sivussa jotenkin ja ihmeen pinnassa?? Mietin vaan että supistelikohan se kohtu välillä. En kyllä tuntenu mitään muuta. Nyt on kyllä tullu menkkamaiset kivut takas alaselkään mutta ei kai niistä tarvii huolestua. Siitä mahan painelusta tuli vessahätä ja sen käynnin jälkeen se lämmin kohouma oli kadonnu. Toivottavasti se ei ollu vaan täysinäinen paksusuoli!
Mitä Nina ne siellä sun töissä kommentoi? Jotkut ei kyllä yhtään mieti että mitä ajattelee. Ja kun tässä tilassa ottaa kaiken vielä jotenkin henkilökohtaisemmin.
Huomenna kuullaan sitten Outin ultrakuulumiset!! Mukavaa viikkoa kaikki!
Maijustiina 16+2