Moro,
tervetuloa Rollepa ja momento! Kirjoittelu näkyy olleen tosi ahkeraa nyt, kun kovin hyvin en ole tietokoneelle ehtinyt pysähtymään. Tämä päivä näkyy menevän sisähommiksi syksyisestä vesisateesta johtuen.
Mahaani täällä hipistelen, viime viikolla vetäisin mammamallin pökät jalkaan työmaallekin. Vyötärönympärys ahdistaa sen verran normaalihousuissa, että tuumasin "luovuttaa". Jos viitsis, niin mahan saisi naamioitua mutta en ole kokenut tarpeelliseksi. Antaa mennä nyt vaan... Semmonen moka kävi, että menin sitten tilaamaan henkkamaukalta numeron verran liian isot housut.. Kummallisesti kuvittelin silloin paisuvani enemmänkin, ja nyt huomasin että henkselit ois tarpeen. Kävin sitten nopsaan numeroa pienemmät ainakin tähän hätään, katsotaan meneekö nuo isommat talvemmalla vai laitetaanko erittäin vähän käytettyinä myyntiin...
Menin sitten ja ostin ne kaavailemani Emmaljungan vankkurit eilen. Kun olivat inventaarioalessa............. Eihän sitä voinut ohittaa, heh. Naureskelin tuleville mummoille, että pakkaan koiruuden kyytiin ja lähden koeajelulle, testataan naapureiden huumorintajua. Uusi liikuntamuoto perinteisen koiran perässäkiskomisen sijaan! Tämä varsinainen vankkuriajelija on alkanut liikkumaan niin, että minäkin ne pulputukset tunnen. Aamupäivisin kymmenen aikaan on kova meno päällä. Kummallinen tunne tytöstä vain vahvistuu, neidiksi olen alkanut häntä jo mielessäni kutsumaan. Nyt en ole vähään aikaa nähnyt asiaan liittyen unia, teillä onkin ollut metkoja kuvatuksia! Joskus heinäkuussa oli tympeän tuntoinen uni, siinä vauva unohtui autoon ja lainasimme autoa jollekin tutulle. Sitten paniikissa katsomaan kun auto tuotiin takaisin... lievää avuttomuudentunnetta ilmassa ekakertalaisella?! Synntystä en ole juurikaan pohtinut enkä hepuloinut (vielä), kuvio on tuttu siltä osin kun olen kerran ollut tukihlönä mukana. "Eka raskaus mutta toka synnytys". Silloin se ekan kerran putkahti päähän konkreettisemmin kun istuin odottamassa ultraan pääsyä keskussairaalassa ja saman käytävän päästä pääsee sinne "nukketehtaalle".
Puolimatkan krouvi alkaa häämöttämään. Neuvolaan taas reilun viikon päästä ja rakenneultra syyskuun vika vkolla. Täällä näkyy sen ajankohta olevankin vähän myöhemmin kuin teille muilla, olen laskeskellut. Vai lieneekö sitten vain kohdallani, mene ja tiedä.
Oikein hyvää tulevaa viikkoa meille kaikille!
auliina 18+ 3