Onnea helmipöllölle!
Sanna79:lla on varmasti jo käärö kainalossa,ONNEA SINNEKKIN!!!
Nina84,Hieno juttu kun saitte tytön jo kotiin,ei sulle tarjottu mahdollisuutta olla yötä sairaalassa?Ootteko saanut vielä mitään diagnoosia?
Ja Misulille peukkuja huomiselle,toivottavasti käynnistyis samantien ettei tartteis turhaan kärvistellä siellä.Mukava että saitte juhlat pidettyä
Täällä ollaan jo pyyhe heitetty kehään,vaikka silloin joskus sanoin et ei haittaa vaikka menis yli la:n,jos tää jää meidän viimeiseksi.Nyt alkaa tää olo olemaan jo aika kypsä.Jotenkin tuntuu et tää kaveri tulee sit ryminällä,kun sattuu ihan koko ajan tonne värkkiin.En muista et esikoisesta ois ollut tälläistä kipua....Yritin miehelle ehdottaa et mitäs jos...tokas vaan et se onnistuu vaan Frendeissä ja muissa amer. hömppäsarjoissa,et ihan pötyä koko juttu.En oo saanut vakuutettua tarpeeks : /
Sit kysyi et mitä ne 2 muuta sitten on,no siivous ja sauna.Siihen se vaan et sähän voit siivota sit aamusta iltaan,no hitto niinhän mä teenkin,stana...ja saunassa käyn melkein joka toinen ilta,eikä mitään tuloksia.Rintoja oon yrittänyt puristella et jos niistä ois apua,mut ei niin ei.Tossa taannoin oli tuntemuksia et ois mahdollisesti jotain vaikutusta ollut.Jossain tämäkin kikka mainittiin,en muista missä...
Mua ainoo asia mikä vähän askarruttaa millainen kätilö mahtaa olla vastassa kun JOSKUS JA JOULUNA sinne sairaalaan pääsee,viimeks ei kemiat mennyt lainkaan yhteen.Mut sit vuoron vaihdossa tuli aivan IHANA,siinä vaiheessa oli kivut jo teräviä ja tsemppas koko ajan.Jäi tosi hyvä mieli.Ja sit toinen tapaus oli yöllä kun menin osastolle,voiko ihminen olla enää julmempi juuri synnyttäneelle äidille....muutenkin oli kipee,väsynyt ja tunteet pinnassa ol

nneks sitä kyseistä yökköö(kirjaimellisesti) ei enää meidän sairaalassa olo aikana näkynyt.
Jotain muutakin oli mielessä mitä piti kommentoida,mut mut....
Sunnuntai illan jatkoja ja mukavaa alkavaa viikkoa!
-tiittus 39+4-