Helmikuusta jännäilleet vol.2 :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rinkinki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
LAUANTAI 3.11.2007

Tuizu ...............kp?/? ......................yk?........... 1. Toiveissa
nanna81.............kp3/27-33...............yk12......1.Toiveissa
napsuneiti..........kp8/29-32.............yk14......1.toiveissa
Katjuska-81..........kp10/26-29..............yk11.......1.toiveissa
Kryss..................kp10/28....................yk11........1.Toiveissa
Annie76..............kp24/32-35................yk9.......1.toiveissa
Miss Eagle..........kp30/25-33.............yk9........1.toiveissa
Kevätesikko........kp32/28-32...............yk9........1.toiveissa
Miinaliina.............kp48/36.....................yk5.......2.toiveissa
EevaRouva ........kp53/28-30.................yk1........2.Toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
Telma

[/quote]

Moikka,

Tosiaan jäänyt pakosti vähän tää kirjotteleminen kun tuolta töistä ei pysty nyt mitään tälläsiä tekemään. Mut eipä se mitään, ehkä jää vähän taka-alalle tää kuumeilu ja sit tärppääkin kun osaa olla veivaamatta sitä koko ajan =)

Kuuntelen päivittäin sen mun kaverin valitusta siitä kun hän on väsy ja sitä ja tätä.. nyt mietin että olis onnellinen kun saa raskauden takia olla väsynyt... Mä olisin kovin mieluusti ihan rättipoikki jos vaan olisin raskaana.. jep.

Noh, huomenna taas vika clomi tästä kierrosta. Nyt ei masua nippaile, mut on tullut kuumia aaltoja.. välillä tulee ihan hirmu kuuma ja heti perään taas sitten vilu. Sitä ei viime kierrossa ollut, mut jospa tää toimis nyt sit oikein extra-hyvin =) . Seurantaultraa mulla ei tässä kierrossa oo, vasta sit ens kierrossa kun pitää saada uus clomiresepti kun se annos tuplataan jos ei tällä tai seuraavalla tärppää. Jos en tän vuoden puolella sitä plussaa saa ni varmaan kyl tosissaan aletaan harkitseen sitä yksityiselle menoa. Nyt asiaa vaan vaikeuttaa se kun vaihdoin työpaikkaa, nyt on helsinkiin se 50km matkaa kun ennen olin kivenheitonpäässä keskustasta. Noh.. jospa ei niin pitkälle tarttis miettiä, vielä on nää kaks mahista =)

Mitenkäs Miss Eagle ja kevätesikko, koska meinaatte testata? mitään oloja?

Rauhaisaa pyhäinmiestenpäivää kaikille!

Pitkästä aikaa taas palstalla! Kaksi on näköjään plussannut, onnea rinkinki ja Telma! Ja kaikille tädin yllättäneille ISO :hug:

Mun lähipiiristä satelee vauvauutisia, ja täytyy munkin myöntää, että vaikka tietysti olen iloinen heidän puolestaan, suru omasta tilanteesta aina kirpaisee kovemmin kun kuulee, miten taas joku toinen on raskaana. Sitten kun näistä vielä kaksi on vahinkoteiniraskauksia...... :kieh:

Omaa napaa: Täti ei ole vielä tullut kylään. Turhua ei ole ollut, mitä yleensä on ennen varsinaista vuotoa, mutta on se ennenkin jäänyt tulematta ja silti menkat alkaa. Mullahan edelliskierrossa menkat alkoi vasta kp35, mitä ei kyllä koskaan ennen ole tapahtunut. Sen perusteella kuitenkin mitään testailuja en meinannut tehdä ennen kuin menkat tyyliin viikon myöhässä.

Miehen simppatestin tulokset ollaan jo saatu, ne oli ok. Mulle on lähete vetämässä jatkotutkimuksiin, mutta tehyn tilanteesta johtuen ja muutenkin on tuskin odotettavissa nopeeta toimintaa sillä saralla. Lähettävä lääkäri meinasi että tuhrut voi viitata myös jonkin sorttiseen keltarauhasen vajaatoimintaan. ?

Toivottavasti kevätesikko on sitte seuraava tuossa alemmassa listassa! Ja onnea miehen hyvistä tuloksista!

Tänään alko taas tuo clomien nappailu, saas nähdä tuleeko tännekki uusia oireita :D . Jos ei muuta hyvää viime kierrosta keksi niin ainaki sain aikaseksi kotona enemmän ku koskaan loppukierrosta ja tästä alusta! Olen jynssänny koko asunnon lattiasta kattoon, saunan pesuja myöten =) !Ihme energiapiikki, mutta onpas sitte joulusiivous helpompi.

Toivottavasti EevaRouvalla on kaikki hyvin kun hänestä ei ole vähään aikaan kuulunu!

MAANANTAI 5.11.2007

nanna81.............kp5/27-33...............yk12......1.Toiveissa
napsuneiti..........kp10/29-32.............yk14......1.toiveissa
Katjuska-81..........kp12/26-29..............yk11.......1.toiveissa
Kryss..................kp12/28....................yk11........1.Toiveissa
Annie76..............kp26/32-35................yk9.......1.toiveissa
Miss Eagle..........kp32/25-33.............yk9........1.toiveissa
Kevätesikko........kp34/28-32...............yk9........1.toiveissa
Miinaliina.............kp50/36.....................yk5.......2.toiveissa
EevaRouva ........kp55/28-30.................yk1........2.Toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
Telma

[/quote]

[/quote]

Kevätesikolle iso :hug: jos näin on. toivotaan että kierto tasaantuis!!!

Itse oon koittanu eilisestä asti bongata ovista mutta en oo vielä onnistunu. Tänää ei tullu mitään viivaa tikkuun ja eilen sentään sain haaleen. ehkä mun ovis oli tosi aikasin tai jotain. Vasenmmalta alavatsasta koski tänää ihan järkyttävästi...ei voinu liikkua oikeen mut meni sitten ohi. en tiiä mitä sitten on. no onneks keskiviikkona gynis ni saa vastauksii.

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille

TIISTAI 6.11.2007

Kevätesikko........kp2/28-32...............yk10........1.toiveissa
nanna81.............kp6/27-33...............yk12......1.Toiveissa
napsuneiti..........kp11/29-32.............yk14......1.toiveissa
Katjuska-81..........kp13/26-29..............yk11.......1.toiveissa
Kryss..................kp13/28....................yk11........1.Toiveissa
Annie76..............kp27/32-35................yk9.......1.toiveissa
Miss Eagle..........kp33/25-33.............yk9........1.toiveissa
Miinaliina.............kp51/36.....................yk5.......2.toiveissa
EevaRouva ........kp56/28-30.................yk1........2.Toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
Telma

[/quote]

[/quote]

[/quote]

:hug: kevätesikolle...
Katjuska: Jospa sinulla oli eilen se ovis? Sehän passais tuohon lyhyempään kiertoon. Tulehan kertomaan sitte heti mitä gyne sanoi! Toivottavasti on vain hyviä uutisia.
).( Ei mitään uutta. Kuumat aallot taas alkaneet ja tällä kerralla sain myös naamani kukkimaan ihan hirveesti... Muuten olo ihan ok. Yritän tämän kierron ottaa ihan rennosti ja ens kierrosta sitte siihen aukiolotutkimukseen.

Onnittelut plussaneille!! :flower: :heart: :flower:

IISOOT HAALIIT niille, jotka ovat joutuneet taas uuteen kiertoon. :hug:

Itselläni ei ole mitään oireita ja testasinkin negan varustettuna viivanpaikalla perjantaina.. :'( Kyllä sitten v*tuttaa tosi paljon! Miksi menkat ei voi alkaa kun ei kerta raskaanakaan ole!!! Kyllähän ne taas alkaa tietysi heti kun ukko palaa perjantaina taas työreissultaan kotiin ja sunnuntaina taas lähtee... Kyllä tää on P**SEESTÄ!! :'( :'(

Mä lopetan seuraavaan kiertoon kokonaan tän haaveilun ja yrittämisen ja yritän ottaa asenteeksi sen, että tulee jos on tullakseen. Katotaan sitten miten käy! :kieh:

:hug: Miss Eaglellenegasta. Tää voi ottaa kupoliin aikaajoin oikeen kunnolla kun ei tunnu onnaavan.
Itsellänikin alkaa taas nuo päivät olemaan kohta täynnä, eikä mitään oireiluja ole suuntaan eikä toiseen. Raskautumiseen en usko, koska kai siitä ois jo jonninlaisia oireenpoikasia edes tullut. Toivoin ett ne viime kierron clomit ja aukiolotutkimus ois vähän tuupanneet tätä projektia eteenpäin, mutta nyt alkaa taas epätoivo nostamaan päätään. Ei ole olo sitten tippaakaan raskautunut. Tulisi sitten ainaskin se tätsy ajallaan ettei venyis niinku viimeeksi. :ashamed:

heissan,

Halit Miss Eaglelle! Mut niin kauan kun ei menkat oo alkaneet on toivoa.. niinhän sitä aina sanotaan, vaikka se on vaikee siihen uskoa.

Mulla on jäänyt kirjottelu vähän vähemmälle kun työpäivän aikana ei enää pysty täällä käymään. Ja on nyt ollu iltasellakin aina jotain.

Mut ne clomit on tässä kierrossa saaneet ihan sekopäiseks. Kuumia hiki-aaltoja on tullut monasti ja huomaan että ne on vaikuttaneet mun pääkoppaankin jo. ei kiva. Välillä tulee ihan hillitön raivari ja heti päälle itku. Mies raukka on ollut vähän helisemässä parit viime päivät. Mut jospa tää tästä kun se ovis on ohi. Vielä en oo alkanut sitä testaileen, varmaan ylihuomenna teen ekan ovistestin.

Eipä tässä kummempia... toivon todella että tän vuoden puolella vielä sen plussan saan. Jos tää clomistelu on tällästä tai pahempaa jatkossa ni ei mun pääkoppa kestä. Tuntuu välillä kun ei tuntis itseensä ollenkaan kun käyttäytyy niin järjettömän tyhmästi. Noh.. hormoneja on ainakin hyvä yrittää syyttää :laugh: :laugh: :laugh:

Morjens naiset!

Miss Eaglelle iso iso :hug: ...yleensä toi tunne on päällimmäisenä silloin kun ei tunnu tärppäävän mutta sitkeesti vaan, kyllä se sieltä vielä tulee meille kaikille. Mä ainakin uskon siihen
=)

Joo aika hiljasta meinaa täällä meijän palstalla olla muutenkin mutta te ootte niin ihania että joka päivä on vähintään kerran käytävä kattomassa että onko mitään uutta tapahtunu!!!
Voi Napsuneidin mies parkaa :laugh:
nyt on ainakin hyvä syy vedota noihin hormoneihin...käytä tilaisuus hyväksi!

Tänää sain ovistestiin ihan haaleen viivan ja jotenkin on tuonne oikeelle puolelle vihlonu siihen tyyliin että huomenna vois olla toiveissa saada vahva viiva ovistestiin ja isäntäkin saapuu sopivasti kotiin joten tiedossa peittojen heiluttelua huomen illalle.
Huomen aamulla tosiaan meen sinne gynelle. Katotaan nyt sitten että mitä se sanoo ku itken sille näitä mun kiertoja ja pettymyksii :laugh:

Koitan töistä sitten kirjotella tuomion B)

Nyt hyvää yötä kaikille ja kauniita unia...vauvan kuvia!!!!

No niin nyt on sitten gyniksellä käyty.
Mun osalta on kaikki kunnossa ainakin näin alustavasti. Ultrattiin ja ovis on ihan näinä päivinä, eli ei ollu vielä irronnut.
Meen verikokeeseen, jossa tutkitaan onko mulla sitä hormonia riittävästi...en nyt muista sen nimeä.
Miehelle sain lähetteen simppatestiin, jotta sen kannalta kaikki olis ok.
Sanoi että meidän ongelma on vähän siinäkin että mies on eri paikkakunnalla töissä.

Mutta otetaan ne testit nyt ensin ja sitten katotaan jatkoa!

KESKIVIIKKO 7.11.2007

Kevätesikko........kp3/28-32...............yk10........1.toiveissa
nanna81.............kp7/27-33...............yk12......1.Toiveissa
napsuneiti..........kp12/29-32.............yk14......1.toiveissa
Katjuska-81..........kp14/26-29..............yk11.......1.toiveissa
Kryss..................kp14/28....................yk11........1.Toiveissa
Annie76..............kp28/32-35................yk9.......1.toiveissa
Miss Eagle..........kp34/25-33.............yk9........1.toiveissa
Miinaliina.............kp52/36.....................yk5.......2.toiveissa
EevaRouva ........kp57/28-30.................yk1........2.Toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
Telma

TORSTAI 8.11.2007

Annie76..............kp2/32-35................yk10.......1.toiveissa
Kevätesikko........kp4/28-32...............yk10........1.toiveissa
nanna81.............kp8/27-33...............yk12......1.Toiveissa
napsuneiti..........kp13/29-32.............yk14......1.toiveissa
Katjuska-81..........kp15/26-29..............yk11.......1.toiveissa
Kryss..................kp15/28....................yk11........1.Toiveissa
Miss Eagle..........kp35/25-33.............yk9........1.toiveissa
Miinaliina.............kp53/36.....................yk5.......2.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
Telma
EevaRouva

[/quote]

Huomenta!
Annielle :hug: tädistä! Mutta jos jotian hyvää pitää hakea niin nyt on hieman vähemmän aikaa sitte kierossa jännättävää! Näin sen pettymyksen sain itseltä ajateltua syrjään.
Katjuskalle onnittelut hyvistä uutisista!
Ei ole oikeen nyt ehtinyt täällä käydä, ja varmaan menee vielä muutama viikko niin. Töistä ei oikeen pääse kun samalla koneella istuu harjottelija ja tuntuu että itse on aina töissä =) . Mutta yritetään!

Onnea plussanneille ja paljon plussan puhureita sitä vielä odottaville! Ja iso rutistus! Täällä mennään rv 8+1. En vain halunnut ihan heti käydä kertomassa kun tuttuja käy täällä lukemassa. Eilen käytiin alkuraskauden ultrassa ja kaikki oli hyvin.

Annielle :hug: menkoista...ei ne näköjään ymmärrä olla poissa meidän luota vaikka niin kovasti sitä haluttaisiin...KAIKKI!
Mutta onneks kuitenkin kierto lyhenee...jotain positiivista sentään =)
Ei muuta ku uusi kierto ja uudet kujeet!!!

Joo eilen oli vähän inhottava ilta kun sitten kerroin miehelle että sen pitäis mennä sinne simppatestiin..no se kuvitteli että joutuu menee ihan oikeesti jonnekkin vastaanotolle ja veti tietty herneet nenään kun en ollu siltä asiasta ensin kysyny. no sitten ku saatiin asia keskusteltua niin kaikki oli ok ja peittojakin sitten tuli heiluteltuu illalla. Lopputulos ihan hyvä siis.
Sanoi muuten se gynis mulle että älä kauheesti tuhlaa rahaa ovistesteihin. oli kai vähän epäluulonen niitten tuloksista

=)

EevaRouvalle oikein paljon onnea!!!!

ja Annielle hali.

meillä oli alkuun mies kans vähän skeptinen sen simppatestin suhteen, mut loppujenlopuks olikin ihan "pikkuhomma". Mä jo mietin että kuinkakohan onnistuu kun pitää "pakolla purkkiin" väkertää. Mut hyvin meni ja tuloskin oli loistava. Toivotaan että teillä on
Katjuska sama homma.

Meillä odotellaan ovista. Luulisin että tossa viikonlopun aikana vois ne kaks viivaa siihen testiin saada. Kovin toivon että nyt jo tärppäis ni päästäis kaverin kanssa yhtä aikaa odottelemaan. Nyt tuntuu tää tilanne itselle vähän vaikeelta. Viime viikonloppuna istuttiin iltaa sen mun raskaana olevan kaverin kanssa ja en voi kun todeta että ihan eri tavalla ajatellaan NIIN monesta eri asiasta. Grr....

Noh, kirvestä en kaivoon heitä vaan toivon että tän vuoden puolella löydytään kaik tuolta odottajien puolelta. Mulla ainakin tää uus duuni vie ajatukse onneksi vähän muillekkin raiteille.

Kivaa torstai-illan jatkoa kaikille!

Onnea EevaRouvalle :heart: !

Täällä kyllä nyt elimistö tekee aivan omia temppujaan! Vuoto kesti 5 päivää, 6 päivä ei mitään ja kp7 alko alko ihme tuhru mitä tulee vieläki. Sen lisäksi kun on tuolta munasarjoista nippaillu ja nappaillu, tein ovistestin huvikseni ja sieltä tuli melkein tasapaksut viivat! Eli varmaan se huomenna on jo sitte tasavahvat... Aivan ihme juttua, ei ole koskaan ollu tämmöstä, enkä kyllä toivois että olis nytkään. Ei kait tuolla ole mitkään limakalvot ehtineet kehittyä vielä tähän mennessä ku vielä tuhruaaki. Sekottaakohan nuo clomit aivan täydellisesti minun kierron :/ .

Ei se minunkaan mies varmaan kaikista mieluiten ole menossa sinne testeihin, mutta kun itse oon jo niin paljo hypänny niin toivottavasti ei kehtaa alkaa kovin nurisemaankaan siitä. Vielä ei ole kovin ollu puhetta, muuten kuin että semmonen on tulossa parin kuukauden sisällä jos ei ole tärpänny.

Sama tulee kyllä mulle mieleen, että mahtaisitko kuitenkin Nanna olla raskaana???? Sulla kuitenkin oli niitä viivanpaikkoja ja haamuja.. Jos tosiaan kannattais tehdä testi..?

pidän peukkuja ja tuun huomenna heti töiden jälkeen kattoon onko kuulumisia =)

Yhteistyössä