Helmikuusta jännäilleet vol.2 :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rinkinki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Torstai 22.11.2007

Miss Eagle..........kp1/25-33.............yk10........1.toiveissa
Telma................kp?/?......................yk..............1.toiveissa
Katjuska-81..........kp2/26-29..............yk12.......1.toiveissa
Tuizu ...............kp6/? ......................yk1........... 1. Toiveissa
Annie76..............kp16/32-35................yk10.......1.toiveissa
Kevätesikko........kp18/28-32...............yk10........1.toiveissa
nanna81.............kp22/27-33...............yk12......1.Toiveissa
napsuneiti..........kp27/29-32.............yk14......1.toiveissa
Kryss..................kp29/28....................yk11........1.Toiveissa
Miinaliina.............kp67/36.....................yk5.......2.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva

[/quote]

[/quote]

Huomenta! :hug: Katjuskalle. Oon tullu kans siihen tulokseen että noi kaikki oireet taitaa olla vain minun pään sisällä. Tänään oli taas vaihteeksi aamulla etovaa oloa.
Kryssille onnea testaukseen! Ja toivottavasti napsullaki olis noi erillaiset oireet hyvä merkki!

Ja taas Kp 1.. :'( :'(
Ja minä kun niin elättelin toiveita kun oli etovaa oloa, masun vihlontaa, väsymystä ja palellusta. Ja taas tipuin korkeelta ja lujaa! :ashamed:

Onnea Napsulle ja Kryssille testailuun! :flower:
Pidetään peukkuja, että saatais kaikille plussat jouluksi!! d :D b
d :D b

Miss Eaglelle iso iso :hug: . Tiedän tunteen mutta ei auta kun nostaa pää pystyyn ja keskittyä uuteen kiertoon. Jospa me saadaan ne plussat vaikka sitten joululahjaks =)

Oi jospa nuo Nannan kouristukset oliskin plussa oireita. Eihän sulla nyt vielä ees pitäis menkat alkaa.

taas vaivaan teitä mun kysymyksillä, kun en tiiä ni en tiiä... :ashamed: lueskelin tossa juttuja ja silmääni pisti, että jos lämmöt on koholla/flunssanen olo, ni se voi olla raskausoire, tottako? mietiskelin ja tunnustelin noita mun kipuja ja sitten ku lueskelin noita juttuja ni äkkäsin, että olin pari viikko sitten töistä 2 pv poissa kun oli flunssanen olo (ei nuhaa, yskää tai mitään) kipee olo vaan ja lämmöt hieman koholla (37). olin ihan varma että kuume kohoaa ja iskee armoton nuhaäklö kuume mutta ei. (oon päiväkodissa töissä, ni pitää olla aina tarkkana meneekö kipeenä töihin vai ei.

voisko tuo viitata raskauteen, kiinnittymiseen tai johonkin????hmmm...mietityttää... :/

ja ISOT :hug: ketkä on taas kerran joutuneet pettymään.... parempaa onnea tulevaan, meille kaikille!! :heart:

Miss Eaglelle iso hali =( Tää kuukaudesta toiseen pettyminen on ihan kamalaa.. Toivotaan todella että joululahja on mitä parhain!!

Toivottavasti Nannan kouristukset olis tosiaan sitä itteensä. Eihän sulla tosiaan o menkat vielä ihan läpipäivinä tulossa.. pidän tosissaan peukkuja!

(.) nyt on tisutkin vähän kipeet. Lämpöä on enää 36.7. Päivällä tulee hiki tosi herkästi ja näin iltasin kyllä palelee. Ja on väsy, mut se varmaan johtuu tosta stressistä mitä tuo uus työ aiheuttaa. Oli muuten virhe vaihtaa paikkaa :( . Mut myöhäistähän se on rypistellä kun kakit on housussa, niin sanotusti. Ei auta kun koittaa kärvistellä vaan.

Huomenna on firman pikkujoulut, mut en testaa aamulla. Jos tulee nega ni on päivä ja ilta pilalla. Meinaan olla vaan suht selvin päin, ottaa just sen lasin kaks ni ei tartte kelleen mitään selitellä. Eihän siitä enivei mitään haittaa vielä ees vois olla, joten...

mut kyllä täytyy sanoa että jos tääkin kierto päättyy taas pettymykseen, ni... :'( . Nyt tuntuu etten kyllä jaksais pettyä enää kertaakaan. Tekis mieli mennä sinne yksityiselle jo ens kierrosa jos ne taas su alkaa. Mut ei kyllä ole mitään jakoa päästä töistä sellaselle reissulle, on niin kiirettä tää joulukuu. Joten kai sitä mennään vaan aiemman suunnitelman mukaan, et yks kierto vielä clomeja tällä annostuksella, ultraus ja samalla lekurin kanssa suunnittelua että tuplataanko clomit vaiko mitä.

Mut eihän ne nyt mulla ala, koska tää on SE kierto =)))

Perjantai 23.11.2007

Miss Eagle..........kp2/25-33.............yk10........1.toiveissa
Katjuska-81..........kp3/26-29..............yk12.......1.toiveissa
Tuizu ...............kp7/? ......................yk1........... 1. Toiveissa
Annie76..............kp17/32-35................yk10.......1.toiveissa
Kevätesikko........kp19/28-32...............yk10........1.toiveissa
nanna81.............kp23/27-33...............yk12......1.Toiveissa
napsuneiti..........kp28/29-32.............yk14......1.toiveissa
Kryss..................kp30/28....................yk11........1.Toiveissa
Miinaliina.............kp68/36.....................yk5.......2.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva

Huomenta!
Kryss: Kyllähän ne saattaa olla oireita, jostain kans lukenu ja lämmöthän nyt ainaki jää koholle... Millos meinaat uusia testin? Päivät sulla ainaki näyttää jo tosi lupaavilta!
Napsu: Onko sinulla sielä töissä huonompi ilmapiiri kuin vanhassa vai miten? Toivottavasti saat asiat työasiat kuitenki sujumaan. Jospa se vuoden vaihteessa helpottais! Meillä on töissä pikku hiljaa palattu entiseen noiden alkuviikon melkein alkaneiden lakkoilujen jälkeen. Ja kyllä tämän täytyy olla SE kierto :D .

Lauantai 24.11.2007

Miss Eagle..........kp3/25-33.............yk10........1.toiveissa
Katjuska-81..........kp4/26-29..............yk12.......1.toiveissa
Tuizu ...............kp8/? ......................yk1........... 1. Toiveissa
Annie76..............kp18/32-35................yk10.......1.toiveissa
Kevätesikko........kp20/28-32...............yk10........1.toiveissa
nanna81.............kp24/27-33...............yk12......1.Toiveissa
napsuneiti..........kp29/29-32.............yk14......1.toiveissa
Kryss..................kp31/28....................yk11........1.Toiveissa
Miinaliina.............kp69/36.....................yk5.......2.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva

Huomenta.
Nyt on pikkujoulut juhlittu ja päätä särkee. Olin siis kyllä pienessä sievässä, mut ajattelin ettei se haittaa kun kuitenkin olisin NIIN alussa jos se vaikka plussa olisikin. Mut se on vaan niin, että ei sitä jotenkaan jaksa uskoa että se plussa olisi, koska ei ole ollut ennenkään. Miten se muka just nyt vois olla?

Nanna, ilmapiiri tuolla töissä on kyllä ihan hyvä. Mutta siellä pitäisi osata NIIN paljon asioita, jotka mä toki oppisin varmaan ajan kanssa, mut nimenomaan ajan kanssa. Ja mun pitäis osata ne jo nyt, jotta selviäisin tuosta työstä kunnialla. Lisäksi siellä on käytössä ohjelma, joka ei ole kovinkaan hyvä, ainakaan tolle yritykselle. Lisäksi sinne ohjelmaan on viety tietoja väärin, eli perustakin on jo pielessä.
Hankala kertoa näitä tälleen ympäripyöreesti...

Mä en tänään muuten vielä tehnyt testiä. Kävin unenpöppörössä pisulla ja unohdin.. joten en tiiä teenkö huomen aamulla vai odotanko vaan että ne menkat alkaa.. on alkanut hiipiin mieleen epäilys, että entäs jos se ovis kuitenkin oli vasta myöhemmin ku nää tisut on kipeytyneet niin myöhäisillä päivillä.. sittenhän ne menkatkaan ei ala huomenna vielä vaan joskus ens viikolla..

kyllä odottavan aika on sitten pitkä..

Moikka!

Tulin kattomaan jos täältä olis tullu hyviä plussa uutisia, mutta harmin paikka!!
No nyt alkaa aika monella olee jännät ajat käsillä joten eiköhän niitä plussia ropise...toivon niin!!!

Harmi Napsu että toi sun uusi työ ei oo ihan sitä mitä odotit...mutta eiköhän se siitä!!!!
Ymmärsin kyllä mitä tarkotit tolla ympäripyöreellä selityksellä =)
Mulla olis ens perjantaina työpaikan pikkujoulut tiedossa ja ootan jo valmiiks sitä lauantaita ja murha krapulaa ( taipumusta on ) :laugh:

Mutta hyviä viikonloppuja ja iso puhuri plussia :whistle:

Sunnuntai 25.11.2007

Miss Eagle..........kp4/25-33.............yk10........1.toiveissa
Katjuska-81..........kp5/26-29..............yk12.......1.toiveissa
Tuizu ...............kp9/? ......................yk1........... 1. Toiveissa
Annie76..............kp19/32-35................yk10.......1.toiveissa
Kevätesikko........kp21/28-32...............yk10........1.toiveissa
nanna81.............kp25/27-33...............yk12......1.Toiveissa
napsuneiti..........kp30/29-32.............yk14......1.toiveissa
Kryss..................kp32/28....................yk11........1.Toiveissa
Miinaliina.............kp70/36.....................yk5.......2.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva

Huomenta.

Mä tein tänään testin ja oli kyllä aivan tyylipuhdas nega. Jos nää oireet johtuis raskaudesta ni kaipa toi Aconin10 olis edes haamun tai viivanpaikan antanut?

Eli sydän särkyneenä (koska olin NIIN varma tällä kertaa) odottelen menkkoja alkavaksi. Tänään ne sitten tulee. Voi perse sentään!
Toivottavasti muilla käy parempi tuuri!

Voi kakka sentään Napsuneiti, mutta muista että vielä on toivoa jos täti ei ole pyyhältänyt paikalle :heart: Jospa se ei tulekkaan ja siinä testissä vaan ei vielä näy tms. Mä pidän sulle edelleen peukkuja pystyssä :heart:

Maanantai 26.11.2007

Miss Eagle..........kp5/25-33.............yk10........1.toiveissa
Katjuska-81..........kp6/26-29..............yk12.......1.toiveissa
Tuizu ...............kp10/? ......................yk1........... 1. Toiveissa
Annie76..............kp20/32-35................yk10.......1.toiveissa
Kevätesikko........kp22/28-32...............yk10........1.toiveissa
nanna81.............kp26/27-33...............yk12......1.Toiveissa
napsuneiti..........kp31/29-32.............yk14......1.toiveissa
Kryss..................kp33/28....................yk11........1.Toiveissa
Miinaliina.............kp71/36.....................yk5.......2.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva

Huomenta! :hug: napsuneiti negasta...
Täällä on itse asiassa sama homma, eilen otin ja menin typeränä tekemään mammaksin herkän, ja negahan se oli eli uusi kierto alkaa täällä keskiviikkona. Lämmötki romahti tänään. No onpas nyt sitte se aukiolotutkimus ens maanantaina jos ei muuta hyvää keksi tähän. Jospa siellä jotain selviäis ja päästäis kunnon hoitoihin jos minussa on jotain vikaa. Hassua että melkiin toivoo että jotain löytyis, vaikkei tietty toivo, mutta se olis helpompi ymmärtää, kuin nämä jatkuvat pettymykset.

jeps, löyty syy mun epämääräisiin kipuhin. kävin aamulla omalla lääkärillä ja sit sain kiirrellisen lähetteen gynepolille. löyty 5x7cm kysta! piti kutsua toinen lääkäri avuksi, ei ollut kuulema ikinä nähnyt noin isoa!! nyt sitten vaan odotellaan , että se häviää sieltä yksinään, tai puhkeaa -> sairaalaan ja nopeasti!! mutta kaikki testit tehtiin ja raskaus testikin oli yllätys yllätys negatiivinen. mutta sanoivat että lapsen yritykselle tämä kysta ei ole ongelma, vaikka kookas onkin....semmosta täällä tänään..

moikka,

voi Kryss, toivottavasti se häviää itsestään, eikä puhkea!!!
Nannalle kans halit negasta.. on tää vaan perseestä.

Mulla on nyt kp1 ja kaveri sai tänään keskenmenon 11+4. Joten ei tämän enempää tällä kertaa... Kovin on siipi maassa =(

Nannalle iso iso :hug:
Ja Napsuneiti tule kertomaan, alkoiko ne sun menkat vielä vai saadaanko sittenkin jännäillä?

Kryss en tiiä olenko kokenu saman. mutta mulla oli pari vuotta sitten kanssa ihan järkyttävät kivut tuolla alavatsassa. Käveleminenkin sattui. Menin sitten Gynikselle heti kun ajan sain niin se sano että mulla oli puhjennut munarakkula, joka puhjetessaan erittää jotain nestettä mikä ärsyttää limakalvoja ja aiheuttaa sen kauheen kivun. Sellanen kuulemma voi tulla kenelle tahansa ja milloin vaan. muistan että kipu oli kyllä ihan järkyttävää :(
Onneks ei oo tarvinu uudestaan kokee!
Mutta tosi hieno juttu että sait selvyyden tuohon sun kipuun. Aika isolta kyllä vaikuttaa. Voimia sulle

Kiitos Katjuska! Tuntuu tämä oma "menetys" niin pieneltä tuohon keskenmenoon verrattuna..

huomenna on soittoaika lekurille, juttelen siitä et kandeeko mun jatkaa niillä clomeilla nyt tupla-annoksella vai jättää kierto väliin ku kuitenkin oon aina ihan ominkinavuin saanut 2 viivaa siihen ovistikkuun.

Huomenia, en oo päässyt koneelle pariin päivään mutta aattelin nyt heti aamusta ulla kurkkaamaan mitäs tänne kuuluu. Voi elämä että on huonoja uutisia nyt ihan liikaa! Isot lohtu :hug: kaikille pettyneille ja negatiivisia uutisia saaneille. Kyllä tää yrittäminen voi sitten olla vaikeeta, tuntuu että ihan liian vaikeeta, mutta uskon että lopussa se odotus ja yritys palkitaan meille kaikille ihan varmasti. Voimia tyttäret! :heart: :heart:
itsellä tää olo menee taas saman kaavan mukaan, oviksen jälkeen tuntemukset ihan samat kuin aina ennenkin eli luulen että myös se minun plussa tässä kierrossa jää haaveeksi. Mutta odotellaan nyt vielä se viikon verran, ehkä sitten oon taas vähän viisaampi.

Tiistai 27.11.2007

nanna81.............kp1/26-33...............yk13......1.Toiveissa
napsuneiti..........kp2/29-32.............yk15......1.toiveissa
Miss Eagle..........kp6/25-33.............yk10........1.toiveissa
Katjuska-81..........kp7/26-29..............yk12.......1.toiveissa
Tuizu ...............kp11/? ......................yk1........... 1. Toiveissa
Annie76..............kp21/32-35................yk10.......1.toiveissa
Kevätesikko........kp23/28-32...............yk10........1.toiveissa
Kryss..................kp34/28....................yk11........1.Toiveissa
Miinaliina.............kp72/36.....................yk5.......2.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva

[/quote]

Kierto lyheni taas päivällä. Luteaalivaihe on näköjään vain 13 päivää näiden clomien kanssa. Nyt aika maassa, mutta maanantaina pääsee ainaki sitte eteenpäin tutkimuksissa.
Napsuneiti :'( :hug: molemmista...
Kryss :hug: .
Annie toivottavasti sinä saat kuitenki sen plussan!

*muoks* Huh nyt se iski päälle kunnolla... Pettymys ja suru. En tiiä kyllä kuinka kauaa tätä enää jaksaa...

Yhteistyössä