Helmikuusta -07 jännäilleet vol.3 :)

Joo ikävä juttu mutta ei oikeestaan ees kauheesti ota päähän. Ajatukset alkaa olee matkassa=)

Ens kierrossa ei siis tehä vielä mitään...tai siis tässä kierrossa. Mut sit seuraavien kuukautisten alkaessa pitää varata aika. Tehään aukiolotutkimus ainakin ja tarkkailaan kystiä!
 
No onneks sulla ei oo kovin paha mieli!! Se auttaa tosiaan varmaan hirmuisesti kun on jotain kivaa mitä odottaa, kuten teillä nyt se matka. Ja sekin helpottaa omaa oloa ku se eka käynti lekurissa on nyt takana..

Kyllä me vielä ne nyytit jonain päivänä saadaan.. siihen pitää vaan luottaa ja sen voimalla jaksaa!
 
Huomenta! Tulin nosteleen meitä ku oltiin kakkos sivulla jo.

Tänne ei mitään uutta.. Nyt menossa kp36, mutta testata en uskalla. Ei siitä niin hirmusen kauaa oo kun kierto veny siihen 37 vai 38 päivään, joten sen yli aattelin mennä ennenko testaan. En vaan halua nähdä sitä I viivaa siinä testissä..
 
Huomenta!
Just tulinki kattomaan onko napsulla uutisia! Meneepäs jännäksi sinulla =) . Onko mitään oireita? Millon sen testin meinaat uskaltaa tehdä?

Täällä on menossa nyt kp30, mutta tosiaan sehän saattaa venyä vaikka 100 päiväseksi tämä kierto. Muistaakseni mulla oli niitä 33 päivän kiertoja ennen niitä clomeja.
 
joo, on mulla tisut kovin kipeet ja nännit myöskin. Mut en tiiä, josko tää kierto taas vaan venyy.. Nyt ei oo niin hirmusti väsyttänytkään ku tos aiemmin tällä viikolla. Ja vähän on sellasta menkkajomotusta tuolla alamasulla, mut vielä ei oo tuhru alkanut.

En kyllä muista että mulla olis mitään ovilimoja ollut enää kp20 jälkeen.. Kp18 tein sen testin ja ei vielä ollut positiivinen. Kp19 puputeltiin ja sillon vielä oli limoja.. Mut jos tää menkat alkaa tänään ni ovis on ollut sitten kp24... kai se mahollista on niinkin.. en tiiä. Jännittää vähän, mut toisaalta en anna itteni yhtään uskoa siihen mahikseen että se vois olla plussa.

Toivotaan ettei sun kierto hirmuisen pitkäksi veny!!! Onko teidän aarre vielä täysimetyksellä?
 
Ei ole enää imetystä. Maidon tulo vain hiipu tuossa joulun aikaa ja lopulta loppu sitte kokonaan. En saanu sitä enää vain tulemaan enempää vaikka muutama päivä vietettiin melkein kokonaan rinnalla. Nyt myöhemmin oon kyllä lukenu, että olis vissiin pitäny olla vielä sinnikkäämpi, mutta ei sitä siinä hädässä ymmärtäny. Ikävältä tuntu ku toinen itki nälkäänsä ja rinnasta ei mitään tule. Mutta jos meille vielä se toinen joskus suodaan niin onpa sitte kokemusta enemmän ja ehkä onnistuu pidemmälle.

Kyllä tuo nyt sulla alkaa tosi lupaavalle näyttämään =) ... Pidän peukalon ja varpaan ylhäällä ;) .
 
Heips!

Mä tulin myös kattomaan että missä mennään teijän osalta...Voi Napsu kun sulla nyt se plussa pärähtäis=)
Pidän sulle peukkua pystyssä.

Joo ihmeen vähän kyllä ketutti sitten kuitenkin vaikka ne menkat sieltä tuli. Mä jotenkin olin asennoitunu siihen ja helpotti tosiaan siellä lääkärissä käynti ku tietää että homma menee eteenpäin.
Ens menkoista sit tosiaan tilailen aikaa sinne lääkärille et pääsen aukiolotutkimukseen. Isännälle tehdään se spermatesti uudestaan. Kyseli se lääkäri siellä kaikenlaista ja miestä kehotti vähentämään tupakointia / lopettamaan. Mä sanoinkin sille et loman jälkeen sit alkaa uus elämä...syödään terveellisemmin ja uudet elämäntavat, jos niillä tulis parempia tuloksia!

Mutta mulla jo lomakuume päällä. Lauantai-Sunnuntai välisenä yönä lähetään...ihanaa!!! Pääsee rentoutumaan kunnolla!!!!!
Tulee vaan ikävä teitä ku ei pääse kirjottelemaan ja lukemaan kuulumisia.

Jeps mutta nyt töitä tekemään=)
 
No jopas on jännät hetket Napsulla käsillä, oiskoha se nyt viimein kuulkaas onnannut?? Voi, kyllä alko muakin jännittää... pidän peukkuja!

Mihinkäs suuntaan se Katjuska on lähdössä? Toivottavasti on ihana ja rentouttava lomamatka!

ai sulla myös imetys loppunut Nanna? meillä se hiipui tuonne kahteen ja puoleen kuukauteen...Olin ajatellut että ainakin sen puoli vuotta imettäisin, mutta kun maito loppui niin se loppui...Ensin sitä tuli ihan älyttömästi ja sitten se loppui kuin seinään...Nyt syödään Nan-maitoa ja itseasiassa jo soseitakin maistellaan...
 
Katjuskalle aivan mahtavan ihanaa reissua!! Tosiaan unohdat kaikki kotoiset huolet, myös vauvahuolet ja vaan nautit lomasta, auringosta, lämmöstä ja armaastas =)! Voi vitsit.. olis kyllä NIIN ihanaa päästä tollaselle reissulle.

Tuu sit kertoileen kuulumisia kun sieltä taas kotiudut!

Tein iltaa ajatellen kuitenkin testin. Ja negahan se.. Jep jep, eli tätiä odotellessa. Eli ei ainakaan tartte murehtia voinko illalla ottaa viiniä..

Jotenkin mä arvasinkin tän. Jospa, OI JOSPA se kesän ivf toisi vihdoin sen plussan. Tai jos niin ei ole tarkoitettu tapahtuvaksi ni että ainakin oppisin hyväksymään tän asian. Nyt sitä antaa joka kk itelleen luvan kuitenkin toivoa, uskoa ja haaveilla. Kun kuitenkin aina ajattelee, että Mitä Jos...

mut joo, onneks ollaan illaks lähdössä miehen kans vietään laatuaikaa ni ei niin äärettömästi ees ota kupolista. Sit varmaan vasta ku hanat aukee.. uuuhh..

 
Napsulle iso iso :hug: ... miten siinä taas kävi molemmille tässä kierrossa et ei tullu ilosii uutisii. Mut viimeistään sit ivf hoidolla sulle...siihen mä uskon!
Oliko mukava ilta miehes kans?

Mä tääl jo aika lomafiiliksissä. Ens yönä lähtään sitten!!
Ollaan menos Thaimaahan, Phukettiin ja 2 vko oli tarkotus siellä nauttia. Mä koitan unohtaa nää kotihuolet ja murehtia niitä sitten vasta 2 vko päästä uudestaa. Mulla sattuu kyl oviskin reissuun joten täytyy yrittää täräytellä siellä sit auringon alla :LOL:

Mutta jos en enää tänää kirjottele niin palataan 2 vkon päästä näihin kuviin ja näihin tunnelmiin!!! Tuon aurinkoa tänne sit kans tullessani ;)

 
kotona ollaan taas, oli kiva reissu. Joskin väsytti illalla ihan hulluna ja niin nytkin ku unet jäi tietty vähän lyhyeks. Aattelin käydä hiihtämässä lenkin ja käydä päiväunilla hetkosen.

Nyt on menossa kp37.. saa nähdä miten pitkäks tää venyy. Vähän on massussa ollut sellanen menkkaolo jo monta päivää. Mut mitään ei oo vielä tullu.. uuaahh.. alkais sit jos meinaa alkaa. Eilen ku ip tein testin ni pisu oli ollu vaan kyl 1.5h rakossa.. saahan sitä vielä tarttua olenkorsiin saaha =)?
 
Huomenta!
Täällä menossa kp3 eli vain 31 päivänen kierto oli! Tuulettaisin jos voisin, mutta selän kanssa on nyt aika suuria ongelmia. Olen sen kanssa hypännyt näytillä ja eilen kuulin, että välilevynpullistuma saattais olla. Hankalaa ja tuskasta. Kun tuota poikaa nostelee niin melkein silmissä pimenee. Ja kaiken lisäks mies on tänään vielä lähdössä reissuun! Tulee vasta viikonlopuksi takas.

Annie: Meillä meni ihan samoin tuon maidon tulon kanssa, ensin tuli niin paljon, että sai pakkaseen asti ja yhtäkkiä tyrehty. Olin kans ajatellut, että ainaki puoli vuotiaaksi imettäisin. Eli siis Nanilla mennäät ja soseet myös aloitettu =) . Ne onki kyllä ollu ihan hyvä juttu kun tuo poika on niiden alotuksesta lähtien nukkunut kunnon yöunet.

Napsullahan on vieläki tilanne sielä kesken? Miltä tänään näyttää? Mitä aiot tehdä? Meinaatko käydä tk:ssa verikoetta ottamassa? Tai varmaanhan saisit myös sieltä missä olet käyny noissa hoidoissa? Ei kai sinulla muistaakseni ole noin pitkiksi nuo kierrot venyneet? Voi kunpa ne nyt olis siitä parhaasta syystä myöhässä seuraavat 9kk =) .
 
Voi ei sun selkää Nanna. Ei varmaan oo herkkua nostella poikaa kipeellä selällä. Saatko ketään avuks viikonlopulle? Meinaako ne mitä tehdä sille jatkossa? Eikö noita pullistumia leikata jos on tarpeeks pahoja?

Mulla on tilanne vieläkin kesken joo.. tein tos aiemmin apteekin testin ja nähdään siinä molemmat joku viivanpaikka / haamu. Lämpö on edelleen 37,2, mut ei paljon lohduta ku vatsaa särkee ihan sikana ja tuhrua tulee jo ihan reippaasti. Joten eiköhän tää oo taas nähty. Toivoa vain tuli reilusti ku nyt on kp40.. helvatan pitkäks venähti tää kierto.

Sehän on hyvä ettei sun kierto venynyt ton pidemmäks. Ei muuta kun harjotusta taas vaan meille molemmille =).

Mä koitan jaksaa sen voimalla että huhtikuussa on se Naikkarin aika.. ja ehkäpä sitten kesäkuussa se ivf tuottais tulosta.. ehkä..
 
Voi Napsu toivottavasti vuoto ei nyt ala kunnolla vaan pikkunen pysyy kyydissä, koska kyllähän siellä joku on. Mun mielestä apteekin omassa ei mitään viivan paikkoja oo. :)
Peukku ja varvas siis kovasti pystyssä, nyt jännittää!!
 
Kiitos peuksuta ja varpaasta Rinkinki! Mut ei se oikein auttanut, nyt on kyllä kp1.. massua särkee ja päätä samoin. Ja kyllä ne mankatkin on alkaneet.

Mutta voiko kierto venyä näin pitkäks ilman että siellä olis yrittänyt joku pieni muru tarttua kiinni? Se kuitenkin antais osaltaan vähän toivoa jatkoon, vaikka tuntuukin tavallaan veilä kurjemmalta kun se että olsi vaan menkat alkaneet.

mut eipä tuota saa mistään selville varmaankaan. Joten paras vaan järkeillä asia omalle päälle parhain päin.

Oon tän päivän saikulla itse asiassa.. Päätä ja vatsaa särkee niin paljon etten vaan voinut mennä töihin ku kävelin pitkin taloa yöllä ku särki nii paljon. Pomolle soitin ja toki aloin itkemään.. mun pomo on NIIN ihanan ymmärtäväinen ja sanokin että nyt todellakin oot hyvällä omallatunnolla kotona ja itket kaikki itkut tänään. Ihana kun ei tartte esimiehelle salailla tätä asiaa.

Tuntuu vaan niin heikolta että pitää menkkojen takia olla pois töistä, mut on NIIN turvonneet silmät etten ees kehtais mennä mihinkään ihmisten ilmoille. Mut joo, huomenna on parempi päivä taas.
 
Voi napsu :hug: :'( . Kyllä tuo minustaki kovasti alkuraskauden km:lta kuulostaa. Jos vielä viivanki testiin sait, niissä apteekin testeissä ei vissiin viivan paikkoja pitäis olla.
Tosi inhottava ja surullinen juttuhan se on, mutta myös tosiaan ainaki todistaa sen että pitäisi olla mahdollista tulla raskaaksi ja toivon mukaan niin pian käyki!

Miten voit sielä nyt?
 
morjens.

Kiitos haleista =)!!!
Ihan hyvin mä nyt jakselen, menkat kestikin vaan 3 päivää ja teki hyvää olla se yks kotona.

Ei se mun viiva ollu mikään selkee plussa tai edes selkee haamu. Siinä oli joku viivanpaikka, tai haamujen haamu joka sit kuivuttuaan hävis. Ja sillon ed. perjantaina siinä oli mukamas viiva, testiajan jälkeen, mut kuivuttuaan hävis. Se ei kyl sillon ollu apteekin testi.

Mut oli toi vähän erilainen kierto ku yleensä, ja menkat alko vähän erilailla ku yleensä.. mut tiedä häntä. Toivoisin kyllä että saisin plussan ennen sitä Koeputkee.. päästäis varmaan aika paljon helpommalla. Mut oon mä senkin valmis käymään läpi, jos se vauvan saaminen sen vaatii..

mut joo, mieli on onneks jo parempi =). Kuten aina, toivo nostaa päätään, että JOSKO tästä kierrosta. heh.
 
Hello!!

Lomailija on palannut B)

Ihan ensteks...Napsulle iso iso :hug: ...toi on kyllä niin väärin!!!!

Mulla meni tää kierto sitten ihan ilman puputteluja siellä lomalla. Jotenkin vaan ei huvittanu/oli menoa koko ajan niin se meni sitten siinä. Enkä kyllä mitään ovislimojakaan bongannu ollenkaan. Eli nyt sit vaa odottelen menkkoja ja sit soittelen sinne sairaalalle uutta aikaa jatkolle.

Mutta loma oli ihana...teki kyllä niin hyvää. Kotiuduttiin vasta aamulla 7 aikaa tänää ja mul vielä tää ja huominen lomaa. Lämmintä riittii siellä kyl päivisin 35-38 varmaan ja auringossa tietty vielä enemmän. Yölläkin pärjäs ihan hyvin ku ei lämpötila paljo 30 asteen alle tippunu.
Nautittiin olostamme ja nyt yritetään taas päästä arkeen kiinni=)

Mitenkäs Nannalla menee selän kans? luin että sä kärsit selkäkivuista. On varmaan rankkaa ku joutuu nostelemaan poikaa paljon ja sattuu. Mikä sulla sen tiimoilta on jatko? ruvetaanko leikkelemään vai mitenkä?

Okei...mutta mä palailen taas!!!
 
Katjuska tervetuloo takas koto Suomeen. :hug: Oli varmaan ihanaa olla lämpösessä.

Meillä onki jo 8kk neuvolalääkäri keskiviikkona! :eek: Aika on mennyt ihan hujauksessa. Epäilen vähän jotain allergiaa meijän jätkällä. Atooppinen iho ja aikalailla näppyjä ollu sekä yöt tuskaa... Aloin pitämään ruokapäiväkirjaa, sekä jätkän että mun syömisistä (tissillä vielä mennään) josko siitä sit selviäis jotain. Epäilen kyllä tällä hetkellä vahvasti porkkanaa. Nyt ei oo pariin päivään sitä saanu, niin iho on parempi. On tää kyllä aikamoista salapoliisin työtä, kunhan ei ois maitoallergiaa... :/

Eipä muuta, ku tsemppiä jatkoon! =)
 
Huomenta
Täällä jo hiukan paremmin pärjäillään vaikka vielä kipeenä oonki. Näyttäs, että fysioterapeutin avulla saan kuriin nuo kivut. Ei tuota leikkaamaan joudu todennäkösesti. On kuulemma pieni pullistuma (en kyllä halua koskaan tietää miltä se iso sitten tuntuu).
Tänään on sitte kp 18. En tiiä onko ovista ollu vai ei, kp16 paikkeilla hiukan juili, mutta mitään muita merkkejä ei ole näkyny.

Rinkinki: Toivottavasti ei tosiaan maitoallergiaa olis, pääsis paljon helpommalla jos se vaikka siitä porkkanasta tulis.

Niin ja tervetuloa takas reissusta Katjuska =) !

Mites Napsu jakselee??
 
Katjuskalle tervetuloa kotiin!! Oot varmaan ihanan ruskee =).

Mä jakselen ihan ok.. pettymyksen suosta on noustu ja nokka kohti uutta ovista. Tosin siitä ei vielä ole mitään vitteitä ja tänään on kp15. Toivottavasti ovis kuitenkin tässä kierrossa vielä tulis, ettei venyis taas tämäkin kierto.

Rinkinki meinaatko lekureilta kysellä allergiatutkimuksiin pääsyä? toivottavasti tosiaan ei olis maidosta, rajoittais elämää aika paljon reilummin kun se että olis porkkana allergiaa.
 
Napsu joo, käytiin likan korvat tarkastuttamassa tiistaina ja samalla lääkäri katto myös jätkän korvat ja huomas ihottuman poskessa. Se jo suositteli testaamaan maidon, kananmunan ja viljat verikokeella. Eilen meillä oli sit 8kk neuvolalääkäri, niin se sit kirjotti lähetteen labraan. Saman tien sit käytiin verikoe ottamassa ja ens viikolla saadaan tulokset. Tosin yks tuttu sanoi, että niillä ei allergiat näkynyt noissa verikokeissa vaan vasta ihotestissä. No, katotaan nyt mitä tapahtuu! Pääasia että tutkitaan. =)

nanna voi kamala tota sun selkäkipuas! Voin vaan kuvitella, ku itellä jos on jumissa selkä, ni kauheeta jo on sekin.

Niin, jätkän painon nousu on nyt sit vihdoin tasaantunut. Vaikka ei vielä liikukaan, niin kauhee huiskinta sillä on koko ajan ja meno päällä, että ei ihme jos energiaa kuluu. Eli kahessa kuukaudessa pitutta oli tullut 3,5cm, nyt siis 73,5cm ja painoa 340g, nyt 10330g.

Nyt lapset alkaa oleen nuhasia ja pelkään meneekö taas korviin... :(
 

Yhteistyössä