+++++HELMIKUUSSA PLUSSAAVAT, maaliskuuta suunnittelevat vol5 (kk vaihdettu)+++++

Onnea Haylina! Eka plussa helmikuun pinoon! :heart: :flower:

ON: Tänään sitten testasin ja tuli viivanpaikka tai haamu. hulluksihan tässä tulee... Toisaalta tätiäkään ei näy ja pms-oireet loistaa poissaoloaan. huomenna uusintatestiä jos ei hanat aukea!

Hei! Puolitoista päivää pois ja paljon tapahtuu...
Minnäi Kiitos uudesta pinosta! =)
Heathy, Sone ja Nassukka :hug: Ois nyt vaan täti pysyny poissa...
Ezzina Tervetuloa! :flower:
ja sitten... Haylina PALJON ONNEA!!! Aivan mahtavaa! :heart:
Perästä tullaan! Mulla alkaa sumuttelut keskiviikkona! Kyllä sitä on jo odotettuki.

Pakottaman nettibreikin jälkeen olen täällä taas ja jännäilen helmikuuta muiden mukana. Perjantaina pitäisi menkat alkaa...kovasti olen yritänyt olla nyt ajattelematta liikoja näinä päivinä ja jotenkuten olen onnistunutkin itseni rauhoittamaan...vaihdoin maata välillä (asun siis ulkomailla), joten tässä on mennyt muutama päivä muihin asioihin keskittyessä.

Tissit kipeät jos oikein puristelee, menkkajomotusta alaselässä ja migreeniä...ei siis mitään poikkeavaa muista kierroista! Mutta siis mielelläni jään nyt tänne seuraanne jännäämään ja pyörimään ja oikein paljon plussapuhureita kaikille tasapuolisesti!!

Hiiriitti ja vaaaltava irtokarkkipussi:)

HayLina Isot onnittelut täältäkin! =) :heart:

Leli82 Viivanvahvistumista sinne :heart:

).( huh, vihdoin kotona piitkän päivän jälkeen :) sitten pitäis vielä tää koko loppu viikko kestää matkassa mukana :p noh, eipä kerkiä keksimään oireita tälläviikolla, niitä kun tää mun mieli on keksinyt useaan otteeseen :LOL: :LOL: En kyllä mitenkään kamalia toivo tältä kiekalta =)

Kiitokset kaikille onnittelijoille! :) Tein aamulla uusinta testin ja kyllä siihen toinen viiva ilmesty ja melko tummana, et eiköhän tässä jo uskalla pikkuhiljaa uskoa. =)

Leli82 :hug: negasta. Itellä on aiemmin ollu semmonen 5kpl pakkaus nuita one stepin liuskatestejä ja en kyllä niihin yhteenkään saanu aiemmin minkäänlaista viivaa vaikka kuinka tihrustin, kun en raskaana sillon ollutkaan. Peukkuja että se vielä plussaksi siitä vahvistuis. :)

Tervetuloa myös kaikille uusille jännäilijöille ja plussatuulia puhaltelen ihan kaikille! ++++++++ :whistle:

Käyn kyllä edelleen täällä seurailemassa mitä teille kuuluu, en mie vielä oikee osaa mitään tuonne odotuspuolelle kirjotella. =)

Tiistai 2.2.2010

mahara............kp 80/35-36.........32v........2(4). lapsi.........yk9
macy gray..........kp 63/32-34........29v.........2. lapsi..............yk2
Annmari-76.......kp 63/28-34........33v.........2. lapsi..............yk?
babar...............kp35/??.............30v..........2.lapsi.....
Leli82...............kp 31/29................27v...........2.lapsi...........yk3

UuTeEnNoUsUUn...kp 29/25-35...........................................yk9
very important baby kp 28/28-31.........29v ........................yk6
piprane ema..........kp 25/28-30...........32v........3.lapsi........yk7
Agaetis.................kp 23/27-31............................................yk2
Ansku-82...........kp 22/30-33..........27v............1.lapsi.........yk14
Piupula................kp20/32-35.........23v..........1.lapsi...

angel08............kp18/30..................................yk16 (clomit)
sutulii................kp 14/28..............30v.........3. lapsi...........
Ezziina...............kp14/28.................3.lapsi...........yk1
KS09..................kp 13/33...........21v.........2.lapsi............yk6
Minnäi...............kp 11/31.................30v.........4.lapsi............yk2
Mahdotontako.....kp 11/29.................................................yk5

inspire...............kp8/31....................1.lapsi.........25v.....
Sintsu78..........kp 6/27-34........31v.........4.lapsi............yk12
Heathy.............kp 5/31............................2.lapsi...........yk2
Nasukka82 ........kp3/28-30............27v............2.lapsi..........yk7
Sone....................kp2/30.....................3.lapsi....

Amf......................................................................

TAUSTALLA
Aurella
miimii10
nelli5

PLUSSANNEET 2oo9

MaybeSomeday 25.12. kp 28/28-30...23v.....1. lapsi..........yk8
Tellu30 27.12. ...kp 32/30..............................5. lapsi..........yk2
Neila 28.12. .....kp 28/30....................................................yk6

PLUSSANNEET 2o1o

Riemu 1.1. ..........kp 24(26)/28..............32v.....5. lapsi..........yk1
tyyty85 2.1. ........kp31/28................................2. lapsi...........yk3
Lara- 9.1. ............kp40/??........................1. lapsi............yk1
ennie 10.1. .........kp 36/29-31 .........33v...............................yk4
Hyväsetti15.1. .....kp 31/33...............30v........3.lapsi...............yk2
jemppero15.1.......kp 34/28...........
Auroora21.1.........kp 28/28-34......................................yk?
icefairy23.1.........kp 39/26-35.........22v.........2.lapsi...............yk4

HayLina1.2...........kp 33/29-32........25v.....1. lapsi......yk14

Leli En muista, oliko ne just noista one stepin liuskoja, joihin en saanut viivan paikkaa, vaikka kuinka tihrustin, vai oliko ne just noita, mihin se tuli vähän liiankin selvästi :D Noh, toivotaan joka tapauksessa, että sulla se viiva vielä putkahtaa esille sieltä :)

Mulla on joku ihme testipakko. Väsyttää niin vietävästi, etten herää enää yölläkään, ennen kun poika kunnolla huutaa, mikä on kyllä ihan hyvä, kun hää puhuu unissaan... Mutta silti tää väsy on jotain sanoinkuvailematonta. Mutta ei ne mun tilatut herkät testit tule vielä pitkään aikaan, kun menee pari päivää, ennen kun maksu kirjautuu ja siitä pari päivää ennen kun ovat täällä.. Joten ajattelin tehdä sen jäljellä olevan predictorin :D Mä en luota siihen enää pätkääkään, joten turha säästellä pitemmille kiertopäiville :LOL: Tulee vaan pahamieli jos siihen tulee samanlainen viiva, kun edelliseen, joka ei siis meinannut mitään. Kun teen nyt, ja siihen tulee sellanen, tiedän että se on väärä...

Ja toinen rinta on edelleen aristava.

Jaahas, taas tuli todistettua, ettei predictoriin kannata todellakaan luottaa! En ikinä enää osta kyseistä testiä!! Juu, lupaa säilyttää positiivisen tuloksen, mutta kun antaa ihan vääriä positiivisia, niin eipä niistä iloa ole :headwall:
Samanlainen toiseltapuolelta hieman vahempi viiva tuli kun viimekskin :kieh: Mutta selvästi värillinen. Pah sanon minä.
Ovistesti sen sijaan oli eilistä vahvempi :D Josko se ovis oliskin sitten vasta tulossa ehkäpä... Tulis ne herkät testit niin pääsis itseään kiusaamaan :LOL: :kieh:

evi-ta Kiitos, sitähän tässä toivotaan :D Ostin ton predictorin sillon, kun ajattelin sen olevan luotettava... Ja pah. Tosin olen mä apteekin omiinkin testeihin saanut niitä ihme viivan paikkoja...
En kehtaa enää meidän apteekista hakea niitä herkkiä testejä, joten se ei auta kun nöyränä odotella loppuviikkoon, jotta posti tuo ne tullessaan :LOL:

No tulihan se tätönen sitten tännekin..eli nyt kp 1/34
Harmittaa että tuli niitä oireita niin tiirailtua, mutta toisaalta hyvä ettei kierto tuon pidemmäksi venynyt..nyt sitten seuraavaa ovista sitten odottelemaan :|

Heip vaan kaikille! :)

Täällä ei kyllä varmaan kuitenkaan sitä ovista sillon ollut, kun käppyrä näytti, nyt taas sain ovistestiin viivan ja lämmöt laskussa (ja tämä typerä mieli haluaisi ajatella johtuvan kiinnittymisestä :headwall: ).. en nyt tiedä olisko nyt sitten ovis vain, onko ovuloimaton kierto, niin kun ounastelin jo aikaisemminkin.. :p Plaah, olipas kakka ajokeli tänään aamulla, meni ihan 2,5kertaa pidempään kun normaalisti ja olin tietenkin myöhässä.

babar :hug: tädin saapumisesta. :(

Mites täällä muilla sujuu? :)

Paljon onnea HayLina! :flower: Pitkä odotus palkittiin!

Piupula, jos se ovis ois nyt meneillään? Se on niin rasittavaa, kun lämmöistä huomaa oviksen vasta niin jälkijunassa.. mäkin tajusin omista käyristäni viime kierrossa vasta kun menkat alko, et koska se oikeesti oli.

Ajattelin tännekin mainita, että ne aikaisemmat isot hyytymät eivät onneksi johtuneet raskaudesta. Sen tiesinkin, ettei se alkio voinut olla, mutta ajattelin että jotain kalvoja/ruskuaispussia tmv. Kävin siis työterveydessä, otettiin verestä r-testi, ja pääsin ihan gynelle, joka sitten ultrasi myös. En myöskään ole raskaana nyt, mikä nyt oli ihan tiedossa. Kuulemma imetyksen aiheuttamaa hormonihäikkää vaan, rakenteet kaikki erinomaiset eikä mitään syytä epäillä vakavempia ongelmia ole. Nyt vaan poikkeuksellisen paljon vuotoa, nyt kp 5 ja kuulemma vielä voi odottaa isompaakin hyytymää ennenkun katoaa. Antoi reseptin lugesteroneihin, vähän tasaamaan ja nopeuttamaan raskautumista. Kirjoitti kolmelle kierrolle, ja sanoi että jos ei sinä aikana tärppää niin sit clomifenit avuksi. Mutta uskoo, että raskaudun ennen kun sellasia tarttee miettiäkään Onneksi kävin siellä ja selvisi tää juttu kokonaan! :)

Nyt siis kp 5 ja innolla odotan oviksen bongailua ja lugejen aloittamista, jospa se tois tuloksen. Viime kierrossa kuitenkin selkeästi ovuloin, eikä ollut välivuotojakaan, ja LH-vaihe sen 14 päivää. Mut jos tää nyt tukis sitä kiinnittymistä ja siten parantais mahkuja. Toivotaan :heart:

Heathy Juu, niin varmaan onkin, tai sitten ei, oli viimekierto niin sekasin, että luulen, että ovuloimaton kierto on taas kyseessä :) Ja faktahan on se, ettei oo mistään kiinnittymisestä kyse, luulen, että vaikka oliskin ovuloinut, niin ei ainakaan hedelmöittynyt ole, Määkin haluaisin lugesteroneja =) sisäsesti mitään ongelmaa ei ole, mutta luulen,että hormoneissa mulla on jotain häikkää kuitenkin, nyt menossa vasta 6kk yrittämistä takana, että ei tässä vielä minnekään pääse, toisaalta vois kyllä kysästä siltä mun gyneltä, joka mulle terot määräs, että olisko mahdollista taas tulla käymään ja katsoa, mitä ne hormonit sanoo :) Pitää nyt vaan kyllä odottaa, että saa koko kk palkan, joka menee seuraavalle kuulle. :) Anteeksi, tuli taas selitettyä, mutta siis, en usko että tässä kierrossa ovista tapahtuu ja jos on tapahtunut, niin ei ole hedelmöittynyt :) Ainoastaan toivon, että täti tulee käymään 40päiväs sisällä :heart:

Ja toivottavasti tärppää teillä :) :heart:

Voi, ette ikinä usko! Mä odottelin sitä lapsettomuuspoliaikaa jonnekin syys-lokakuulle, mutta arvatkaa, tänään tuli kirje kotiin, että meille on aika JO 12.3 :D
Voi että mä olen nyt niin onnellinen!
Peruutan sen yksityisen gyneajan, koska noilla ei olis kun kuukausi väliä, ja jos sieltä jotakin lääkkeitä saisin, en kuitenkaan vois seuraavassa kierrossa niitä vielä alottaa. Eli sillon se on muuten ihan sama käynkö siellä vai en, paitsi että hintaa tulis aika paljon enemmän.

:D :heart:

Yhteistyössä