Kylmää iltapäivää :wave:
Tänään sitä oli neuvola katottiin, miten matonen voi siellä ja mietittiin synnytystä, miten synnytän. Katsottiin, että sektio voisi olla mulle parempi, vain sen takia että jos poika ei mahdu kunnolla ''alatietä'' pitkin, voi mulle tulla aika isot repeämät, olen aika lanteikas, että ei siinä olis ongelmaa, mut emmä tie. Toki toi sektio pelottaa mua jonkin verran kuitenkin koska, siinä leikataan ym.. Ja mites sen leikkauksen jälkeinen olo on?..
Se on sitten 5päivää laskettuun aikaan.. Neuvolasta soitetaan huomenissa, päättäävitkö he että sektio on ratkaisu... HUI!
Tänään kävin noutamassa vaunut, jotka ostin lastenpalstalta merkki on ABC Desing 4wair rider rattaat, tais olla jonkun verran vanhat, ostin ne 65eurolla, joten aika halpaa, mutta eihän sillä ole väliä ja vaunut on siniset joten toivottvasti se on se poika, vaikka ei niillä olisi niin suurta merkitystä. Brion mustan uuden lämpöpussin ostin 15 eurolla,Britax Römer Baby- turvakaukalon 40eurolla ja ennätys halvalla Tripp Trapp tuoli sinisin pehmustein ja turvakaarella vain 29euroa, syynä voi olla ehkä se että pieni kuluma yhdessä jalassa,mutta sitä ei heti huomaa, väri on normaali vaalea puu ja siinä on pieni musta maali viiva, mutta ei todellakaan haittaa! Ostimme vähän käytettyjä, koska rahat kaikki olisi menneet johonki unelmien yhdistelmävaunuihin 600e+ muut kalliit tuotteet, vaikka toinen käy töissä, ei silti ole rahaa tuhlattavaksi niin paljoa! Kaikki tavarat ostin siis lasten palstoilta.
Huomenna täytyy lähtee hankkimaan tutteja, tuttipulloja,vaippoja, puhdistuspyyhkeitä ja jtn muuta pientä.
Supistuksia tuli 1 voimakas ja 4 pientä tänään, mutta loppui heti ei mitään tietoa synnytyksestä!
Nyt valmistamaan pizzaa
Anniina91&Matonen 39+2