*Helmikuun hurmaajat heinäkuussa*

Minut voi poistaa listalta. Tänään alkoi pieni verinen vuoto ja sykettä ei enää ultrassa näkynyt. Oli maanantaina 8+0 ja nyt 8+2 kokoinen ja lääkityksellä poistettiin/poistetaan. On se jännä, että vaikka sykekin nähtiin kahdesti minulla oli koko ajan olo, että kaikki ei ole hyvin. Noh, joka tapauksessa onnea ja hyviä vointeja kaikille!

Voi hemmetti sentään. En tiedä enää mitä sanoa. Helmikuun10 :hug: :hug: :hug:

Onnea Petitelle ja Piipiäiselle vanhenemisen johdosta! :flower: Meinaatteko tai ootte jo viettäneet syntymäpäiväänne jotenkin?

Töissä on kamalan pitkiä työputkia nyt meneillään ihan yhden tai kahden päivän vapaalla. Tuntuu siltä, ettei lepoa saa riittävästi. Mietin tässä jo, että pitäisikö siirtyä täydestä työajasta osa-aikaiseen loppuvuodeksi.

Täällä puhuttiin sellaisesta yleisestä haluttomuudesta. Oon kokenut vähän samanlaista, ei oikein jaksa mitään. Liikkumisen suhteenkin oli pidempi tauko kuin moneen vuoteen yhteensä (oon normaalisti todella aktiivinen liikkuja), ja nyt kun kävin urheilemassa, tuli ihan mielettömän hyvä olo ja ihmettelin, minkä takia en ole viime aikoina käynyt. Jospa tuon herätyksen saatuani jaksaisin nyt taas alkaa liikkumaan enemmän, kun kuitenkin tiedän, että se tekee pelkästään hyvää.

Alkuperäinen kirjoittaja Zuh:
Palstahäirikkö kyselee: Luin "meille tulee vauvasta" että kun vanhemmat eivät ole naimisissa, on vain äiti virallinen huoltaja. Tietääkö teistä kukaan millaisen prosessin takana on isyyden vahvistaminen jne. toimenpiteet? Vai onko helpompi huitaista kotimatkalla maistraatin kautta :D

Zuh
Jos synnytät niin sanotusti avioliiton ulkopuolella, sinulle tulee kutsu kotia noin viikon päästä lapsen syntymästä lastenvalvojalle. Tilaisuus on noin kuukauden päästä vauvan syntymästä. Isän on hyvä olla mukana niin saa asian hoidettua nopeasti. Siellä kerrataan yhteinen menneisyys ja varmistetaan, että isä on isä eikä muita mahdollisuuksia ole. Siellä tehdään yhteishuoltajuussopimus, jonka nojalla isä huolehtii tasavertaisesti lapsesta. Lapsen tunnustaminen mahdollistaa sen, että lapsi perii isänsä ja meidän tapauksessa, että sai virallisesti isänsä sukunimen.

Toivottavasti tästä sepustuksesta saa jotain selvää.

synttärit jäi viettämättä, täällä on nimittäin todellakin yleistä HALUTTOMUUTTA ja kehtuutusta. Mitään ei jaksa tehdä eikä huvita mikään. ei jaksa siivota, ei tehdä ruokaa ei edes meikata, hyvä kun jaksaa päivittäin suihkuun vääntäytyä. En tajua mikä oikeesti on. Normaalisti olen alkuraskaudessa puhkunut intoa ja siivoillut, vaihdellut järjestystä, verhoja ym. Nyt ei huvita ei sit mikään. Ensi viikolla pitäis miettiä kesäloma reissua johonkin päin....ei huvittais lähteä mihinkään...vaan ehkä jos sitä kautta sais uutta energiaa?

helmikuun10 Voi että, paljon jaksamisia :hug: Sais nämä huonot uutiset jo jättää meidän pinon.
Minä jotenkin pelkään vielä aikalailla sikiötutkimuksia, apua jos sieltä löytyy jotain.....Meillähän on jo yksi keva lapsi ja en tiedä jaksaisinko enää toista varsinkin jos olisi vaikeampi.....toivottavasti ei joudu valinnan eteen....

Sais kyllä nämä ikävät uutiset loppua, vaikka ne on kyllä osa elämää :/

Mua pelottaa ekassa ultrassa että mahassa ei olekaan mitään, vaikka olin varhaisultrassa ja siellä oli sillon jotain elämää, mutta silti huolestuttaa ja paljon.
Ja sen jälkeen tietysti huolenaihe on, että onko kaikki kunnossa.
Enää onneksi vajaa 2viikkoa niin sekin selviää!

Tänään kävin salilla, oli kyllä hyvä että menin, sai kummasti uutta puhtia, vaikka aluksi vetikin ihan jalattomaksi, tuntui ettei kunto kestä mitään ja väsytti ja huippas ihan todenteolla. Kävin vielä koiran kanssa rauhallisella metsälenkillä ja nyt huomaa, että vauveli ei ole tottunut näin aktiiviseen elämään (mikäli siellä masussa asustelee) ja nippailee ihan kiitettävästi. Onkohan se ihan normaalia, vai tuliko rehkittyä liikaa?

Sero tiedän tunteen. Mä en tosin ole käynyt edes alkuraskauden ultrassa, joten välillä aina hiipii enemmän tai vähemmän pieni pelko siitä, ettei tuolla mahassa mitään ookkaan, tai sitten on väärässä paikassa tai tuulimuna. Tuntuu ihan kamalan pitkältä ajalta odottaa ultra-aikaa... :ashamed:

Täällä meillä päin ei neuvolaan kuulemma kuulu kuin yksi ultra, se on tuo np-. Tuntuu ihan hirveältä, että ensimmäisen ja ainoan kerran näkisi pienokaisen tuossa muutaman viikon kuluttua, mutta toisaalta taas yksityiselle menemisessä on melko kova kynnys rahan takia. Täytyy nyt miettiä ja pohtia, että pitäisikö kuitenkin jostain repiä ne rahat ja käydä rakenneultrassa yksityisellä.

Mulla on ollut välillä kauheasti tarmoa. Olen järjestellyt kaappien sisältöjä uusiksi ja hankkiutunut eroon turhista romuista, jotka kaapeissa lojuvat. Tekee mieli ostaa uusia huonekaluja ja sisustaa uusiksi ja vaikka mitä, eli jotkut hormonit ne ainakin hyrrää, kun pesää pitää näin kovasti koittaa rakentaa. :D

Mulla on tänään *POKS* eli 10+0 täynnä!
Ja oon päättänyt aina punnita itseni poks-päivänä, painokaan ei ollut noussut viikossa yhtään! JES B)
Pelkään niin että lihoan ja käytän raskautta tekosyynä mässäilyyn, mitä hiukan teenkin, mutta onneksi paino vielä kohtuu lukemissa!

Meillä kuuluu np-ultra ja rakenneultra julkisella puolella, miestä vähän houkuttelin että olis hienoa mennä yksityiselle 4D-ultraan, mutta se on varmaan aika kallis. Se olis vaan niiiin hienoa :p

Viikonlopuksi lähdetään miehen kanssa kaksistaan reissuun, tai oikeastaan huomenna aamupäivällä lähdetään ja sunnuntaina päivällä tullaan, mut silti.. eipä olla vuoteen oltukaan!

*poks, poks* 10+0

Voih, haleja ja jaksamista tammikuun10 :hug: Ihan kauhea lukea päivittäin jonkun kohdanneen suru-uutisia :'(

Ja kiitoksia onnitteluista ja onnea myös myöhästyneesti Piipiäiselle! Ite just eilen mietin,et milloin sitä viisautta tulee päähän, vai pitääkö odottaa vielä tuplasti lisää... :p

Eilen oli päivästä niin huono olo,ettei paljon juhlittu,mutta sitten äiti toi kakun ja keitettiin teet ja kahvit. Jäi vielä lapsenvahdiksi ja me lähdettiin miehen kanssa ajelemaan. Kävästiin pikaruokalassa ja viime yön vuorotellen käytiinkin vessassa tyhjennyksellä :x Ei taida maha rasvasta välittää..

Meillä muuten lapsilla ollu jotain kuumeilua,vuorotellen jokaisella. Tyttö jääkin nyt sitten kotiin miun kanssa kun pojat lähtee isänsä kanssa tekemään mökille polttopuita.

Kukas se kyseli sienistä? Me ollaan intohimoisia sienestäjiä ja käytiin tosiaan kokeilemassa,mutta viikko sitten ei vielä ollut. Nyt on kyl lupaavasti sadellut... kantarellit on kyllä parhaita,nam!

Vakuutuksista, meille tulis niin turkasen kalliiksi kun isoilla sisaruksilla ollu lastenreumaa ja allergioita,astmaa,joten ei oteta tälle pienellekään. Kunnallisilla ollaan pääsääntöisesti menty.

Hienoa muuten Piipiäinen,että olet palannut takaisin elävien kirjoihin! ihan pahaa teki lukea kärsimystäsi tuon aivan hillittömän pahoinvoinnin kanssa :hug:

Petite ja mimmi 10+5

Helmikuu :hug: Paljon haleja!!!

Täälä ei mitään erikoisia olotiloja. Ei mitään oireita tms.. :|

Kuka puhui sienistä..häh??? Mä olen sienten yliystävä!!! Mä melkein jo pystyn maistamaan kanttarelli kastikkeen....ja itse tehtyä sienisaalaattia :p :p :p
Mä en osaa vaan syödä kohtuudella, aina pitää syödä niin paljon että maha on kipee :ashamed:

helmis & kirsikka 10+2

Helmikuun10 :hug: pahoittelut sulle!!

Petite ja piipiäinen myöhästyneet onnittelut!! mulal kun on näitä sivuja lukematta niin en oo oikein pysynyt kärryillä! :D

sienet.. :x en oo ikinä voinut sietää niitä! :D

piipiäinen: mulal on ollut ihan samanlainen olo kuin sulla. en vain jaksais tehä mitään.. tai vaikka jaksaisinki niin en kehtaa.. ei vois vähempää kiinnostaa yhtään mikään!

Sero: mulla oli jsut samat fiilikset. siksi olinki pois vähän aikaa täältä palstalta. mut nyt sain ultrassa hyviä uutisia niin toivon että vähän piristyisin. :hug: sulle!

Mulla vaan jatkuu toi mahan arkuus.. :/ höh.. mitähän se on.. vaikka se lääkäri sanoi että uudelleen synnyttäjällä voi ilmaantua jos minkälaista kipua.. jotenki ei vaan lohduta..

röllis ja onni 11+3 ??

Helmikuun10paljon :hug: ja voimia sinne

Täälläkin yks sienten ystävä,mut mä oonki meil sit ainoo,kyl tuo neiti aina maistaa,mut siihe se sit jääki,ni ei sitä kovin usein tuu sieniruokia tehtyä ku muille pitäs sit tehä jotai muuta,laiska mikä laiska :ashamed:

Voisko tää jo oikeesti helpottaa,taas on aamu alotettu oksentamal,tosin eipä siel tyhjäs mahas paljo oo mitä oksentaa ja nyt sit kärsitää vaa huonost olost,kaupaski oli pakko käydä ku mies unohti kännynsä kotii ja viikonloppu ees eikä oo ruokaa,maalla ku asutaa ni ei viitti ihan joka päivä kaupoille ajella :whistle:

Vielä kolme yötä ultraan :D eilen sain jotai ääniä kotidoppleril kuuluviin,mut ku ei ollu sit kelloa lähettyvil ni en saanu laskettua sykettä,joten en nyt ihan satavarmasti pysty sanoo oliko ne omat vai beibin,luultavasti omat,mut täytyy koittaa viel tänää uudestaan,ku ne äänet hävis enkä saanu niit enää toistamisee kuuluviin :/

kengu ja ruu 11+1

Helmikuun10 jaksamista sinulle! :hug:

En malta millään odottaa sieniaikaa! Monen vuoden haaveena ollut jo löytää se kultainen esiintymä jossa kanttarelleja näkyy silmänkantamattomiin. =) Viime syksynä päästiin jo aika lähelle kun yhdestä paikasta kerättiin reilu pyykkikorillinen kanttiksia ja päälle vielä ämpärillinen rouskuja. :D Suppiloihin jo kyllästynyt kun niitä löytää aina ja paljon, mutta on niitä vaan niin kiva kerätä.

Olot täällä helpottanut ja nyt sit taas miettii että onko jotain vialla kun aamukahvi maistuu ja jaksais jopa vähän siivoillakin. No, lievää etomista on kaikenaikaa ja närästää inhottavasti, omenakin tais jäädä puoleenväliin kurkkua.

Illalla kävin tyhjennyksellä samoin tänä aamuna klo 7. MUtta nyt on se ero et kun tyhjennys tehty niin on hyvä olo ja pystyy taas syömään ja juomaan. Ei ole sellaista jatkuvaa etovaa oloa eli helpottamaan päin näyttää olevan.

Sienet: :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p mutta sieni metsästä en ikinä löydä mitään :ashamed: :ashamed: :ashamed: eli olen aivan onneton sienestäjä. Kanttarellin kyllä tunnistaisin vaan en ole niitä ikinä löytänyt. Pitäis varmaan joskus lähteä jonkun sieni asiantuntija matkaan sienestämään. Meidän sienimatkat päätyvätkin monesti puolukan keruuseen :D
Mutta sienikastike, salaatti aivan ihanaa...... :p :p :p :p

sero mukavaa reissua ja kivoja kahdenkeskisiä hetkiä. Vapaata viikonloppu reissua täälläkin kaivataan......vaan ei tällä olotilalla kannata mihinkään nyt lähteä.

Heips!
Täällä ois yks kans mahdollista helmivauvaa odottava. Siksi mahdollista, että en oikeen tiiä mistä on laskettava, kun synnytyksen jälkeen ekat menkat oli 15.5 ja sen jälkeen niitä ei oo näkyny, testin tein kun noista seuraavien ois jo pitäny alkaa, mut negaa se sillon näytti, nyt tossa kun ois tavallaan jo toisten pitäny alkaa tein testin joka oli plussaa.. eli alkuraskauden ultraa ootellaan, jospa se sieltä selviää onko helmi- vai maalisvauva.
Jos laskettas tuosta 15.5 nii LA17.2
Äpyli ja taimi 8+2?

Ensimmäinen neuvolakäynti takana kaikki ok ja viikkoja 7+2.Äitiyspakkausta en ota koska makuupussi on tallella ja muutenkin käytin niitä vaatteita vähän.Vakuutuksen otan ehdottomasti.
Mä rakastan sieniä ja juoksen aina syksyllä pitkin saaria metsästämässä niitä

Voimia Helmikuun10 :hug: Täällä eletään vielä jännityksessä...

Vuoto on loppunut, mutta samoin on olo parantunut todella paljon eli erittäin skeptinen olen edelleen :ashamed:
Lisäksi tytöllä on vesirokko ja sen vasta-aineverikokeen tulokset kestää tulla viikon, joten... Pitää varmaan käydä huomenna päivystyksessä :/

Develly ja Menninkäinen 8+3 (kai....)

Voin kuinka ikäviä uutisia vieläkin tänne satelee.

Suuri suuri :hug: Helmikuun10. Tsemppiä Develly, toivotaan että kaikki kääntyy vielä parhainpäin ja eihän vielä oli toivoa menetetty, kun sykekin näkyi. Milloin uusi ultra?

Vakuutus luultavasti tai aika varmasti otetaan, vaikka ei sellaisista asioista ole vielä edes keskusteltu.

Sisustamisesta oli puhetta. Meillä on paljon sisustettavaa edessä, koska talonrakennus projekti menossa, aivan kuten pojatx2:lla. Joten eiköhän sitä tule hurahdettua lastenhuoneenkin sisustuksiin, mutta vielä en uskalla edes niin pitkälle ajatella. Samoin hankintoja ei varmasti tule paljoa tehtyä, kun muutto urakka edessä ja sitten on kiva laittaa uutta kotia ja nähdä mitä sinne tarvitsee.

Mun np-ulta muuttui ja onkin jo 21.7. Kovasti odotan jo sinne pääsyä, että saisi vihdoin varmuuden siitä millä viikolla sitä oikeasti ollaan menossa. Tietysti myös pelottaa, että onko siellä mahassa kaikki hyvin. Muihin seulontoihin osallistumista olen tässä yrittänyt miettiä ja ehkä kallistun sinne EI-puolelle, mutta täytyy vielä miettiä ja jutella miehen kanssa. Oletteko muut osallistumassa?

Gallup: oletteko jo miettineet lapselle nimeä? Onko nimet painottuneet vain toiselle sukupuolelle vai tasaisesti molempia?

HelmiHaave ja uusi mahdollisuus rv 9+6 (11+0)

^^ Juuri soitin sen lähetteen perään, mutta eiväthän ne mua sinne ota, kun viikkoja on niin vähän ja sitten vielä kun se syke kerta näkyi...
Sitten jos vuoto yltyy tai kivut lisääntyy niin sitten voi mennä sinne suoraan... |O

Eli jos ei enempiä vuoda niin se on odotettava niskaturvotusultraa joka on ehkä joskus 4 viikon päästä :/

Zuh
Hmm.. voin suositella salmiakkitikkareita kaikille nälkäisille ja vähän pahoinvoiville, mahtavia välipaloja!

Lisäsin uusia ja poistin nimiä.. mitä en vaan enää suostu tekemään, nyt kaikki pysyy kyydissä!! Kheh, muistui mieleen että mulla ja mun parhaalla ystävällä oli pienenä lemmilehmä nimeltä Äpyli ;) Mutta se oli huippu lehmä se, kheheh!

Avilla: Haluttomuutta esiintyi, kaikkialla muualla kun sängyssä. Kummasti vaan ei mies innostu oksennuksenhajuisesta eukostaan :LOL: Nyt on oikeasti tulossa ensimmäinen viikonloppu 2 kuukauteen kun on halu ja aikomus saada jotain aikaan! Aiemmin aina tuntui ettei jaksa ja takaraivossa oli pelko että kun jotain tekee niin sitten oksentaa älyttömästi koko illan. Viikonlopun ohjelmassa siis talon maalausta la ja suursiivous su. Tosin mies yritti ehdottaa että jos hän maalais ja minä siivoaisin :p

Tuulia79: Kiitokset tiedosta! Pistetään vielä harkintaan jos kävisi maistraatissa ja pitäisi bileet sitten ensi kesänä. Ja miehen sukunimi halutaan lapselle, vaikken omasta nimenvaihdosta vielä varma olekaan..

Nimigallup: Öh, meillä on tasan yksi nimi johon jämähdettiin jo kauan ennenkuin lasta edes yritettiin.. On niitä oikeasti enemmän, itse tykkään aika vanhanoloisista nimistä, eli parhaat vaihtoehdot löytyy lehteä selatessa kuolinilmoitusten puolelta.. Miestä ei niinkään tunnu hirmuisesti kiinnostavat, ehkä hänkin pääsee innostumaan kun aika kuluu :)

Mietin tuossa yksi ilta että on miesten oikeasti varmaan aika vaikea päästä tähän juttuun mukaan. Kun eihän heille tapahdu mitään muuta kuin saavat vähän äksymmän ja huonovointisemman kumppanin ja joutuvat tekemään enemmän kotihommia -> selkeää plussaa siis. Meillä sentään nippailee mahaa, oksettaa, heikottaa, kuukautiset loppuu jne. Jotain sentään! Tosin on mies seurannut oksentamista vierestä 5 viikkoa, eiköhän siinä vähän jo todenmukaistu.

Zuh & Naatti 11+0 POKSPOKS!

Ihanaa kun täällä sienityyppejä enemmänkin,voidaan syksyllä vaikka vaihdella reseptejä. Varsinaista marttakerhoilua... :LOL: No joo, käväsin tytön kanssa kirpparilla ja kassillinen lähti taas mukaan. Itelle yksi Espritin L-kokoinen kaunis paita eurolla,menee mammapaitana, sitten tyttövauvan vaatetta ja pari pojallekin. En tiiä,hulluko olin,kun ostin 12eurolla Reiman vaaleanpunaisen keväthaalarin,mutta oli KUIN UUSI! Ajattelin,et myyn vaikka huutiksessa jos poika tulee. En mä vielä mitään etsimällä etsi,mutta jos eteen tulee ihanuuksia ni pakko ostaa :D

Tervetuloa Äpyli, nikkisi on jotenkin tutunkuuloinen ,ehkä vauvakuume-puolelta.

:wave:

Täällä vuoto on loppunut :wave:
etova olokin on enää välillä,jos päästää mahan tyhjäks.

sienistä: :$ :$ en tykkää,joten ei tarvitse juosta sienimietsällä :D

Sunnuntaina olisi ystäväperheen tyttären rippijuhlat,saa nähä huomaako kukaan minun tosi turvonnutta vatsaa ;) Äitille piti jo sanoa,kun oli nähnyt monene yönä unta vauvoista ja sit kysyi,että milloinka se syntyy :heart: nähnyt kuulemma kasvoista,että odotan :saint:

Minäkin näin toissa yönä unta,että olin synnyttämässä,eikä muuten sattunut yhtään,kun poika tuli maailmaan,liekkö enne uni :D :D

MiinaJaManu ja Helmi 9+6 (huomenna poksuu)

Kaikille lohdutusta kaipaaville iso :hug: .

Itse olen ollut kolme päivää nettipimennossa. Tiistaina alkoi nukkumaan mennessä ne samat tutut alavatsakivut ja oksentelu. Oksensin läpi yön ja kipu jatkui. Aamulla menin sitten päivystykseen ja sitä kautta äitipolille. Äitipolilla minut sitten ultrattiin... Ja voi sitä tunnetta, kun se pieni ihminen tuli ruudulle. :heart: Lääkäri totesi, että sydän lyö hienosti. Siinä unohtui kaikki kivut ja huoli, kun näki sen pienen ihmeen. Vauva vastasi täysin viikkoja. Jouduin sitten osastolle tarkkailuun noista kivuista ja suola-arvotkin olivat alhaiset. Kivuille löytyi syy munasarjoista ja tuohon saan nyt pistoksia, ettei tilanne pahenisi. Tuosta munasarjojen oikkuilusta ei kuulemma ole haittaa vauvalle. Tietty olen huolissani tilanteesta ja nyt sitten kun tarvii raskausviikolle 12 asti pistellä itseänsä. Tuo lääke sopii raskauden aikana, mutta olen sellainen absolutisti lääkkeiden suhteen. :LOL: Nestettä tiputettiin kolme pussia.

Tuolla oli kyselyä sisustamisesta ja minulla on siitä kokemusta yhden talon verran. Talo on nyt kaiken kansan katsottavana sellaisessa vuosittaisessa tapahtumassa. Syyskuussa päästään itse muuttaan ja sitten voi suunnitella vauvan tavaroille paikkoja.

- mervi-elina ja pieni rv 7 + 3

Raskaus muistuttelee olemassa olostaan..
Olin tänään kaverin hiuksiin laittamassa väriä ja yhtäkkiä tuli järkyttävän kova tuskan hiki ja alkoi heikottamaan. Aikani taistelin olotilaa vastaan ja sitten oli pakko sanoa että nyt huippaa, pakko istua. Hetken istuin, sitten oli pakko vetää makuulle ja jalat taivasta kohti.
Onneksi sitten meni ohi.. hiukan kyllä meinas hermot mennä koko raskauteen kun ei koskaan voi tietää mennäänkö pää pönttöön vai lähteekö taju.
Eikä ole kuitenkaan sellainen kaveri jolle haluaisin raskaudesta kertoa.. siinä sitten aikani selittelin alhaista verenpainetta ja heikkoa ravitsemustilaa :LOL:

Täytyy huomenna reissuun muistaa ottaa vissyä ja syödä jotain suolapitoista, ettei pelkkiä hedelmiä, kun on tuota verenpaine ongelmaa ollut ennenkin, että on liian alhainen. Tietysti tuo huimaus saattoi johtua jostain muustakin :)

Siivosin muikkuja kun alkoi oksettamaan....pienimmäinen tuli sitten silittämään hiuksiani ja sanoi että voi kun äiti paranisit :heart: Meni sit isälleen sanomaan et mikä äidillä on kun aina vaan oksentaa. Päätettiin sitten miehen kanssa kertoa. Sanottiin että jos lupaat ettet kerro kellekkään niin kerrotaan salaisuus. Näytettiin ultrakuvaa ja kysyttiin et tiedätkö mikä tämä on. Arvasi heti et vauva kun kysyin et missä se on niin vastasi et masussa kun kysyin et kenen niin mietti hetken ja sanoi nauraen et isin....kun sanoin et ei kun äidin niin kysyi et oikeestikko?
Kyllä ja se syntyy talvella....siihen tuli vastaus et ei sit nuku ainakaan teidän vieressä :saint:
Pientä mustasukkaisuutta siis jo nyt ilmassa....meillä tuo nuorimmainen ollut sellainen erikoistapaus...odotus oli vaikeaa ja alku vauva aika oli vaikeaa (joutui kahden viikon ikäisenä teholle korkeiden bilirubiini arvojen takia ja hänellä todettiin kaksi reikää sydämessä)
Hän on ollut meidän (ja varsinkin isänsä) silmäterä ja kun kuviteltiin et hän jää meidän nuorimmaiseksi niin on tullut pidettyä häntä "vauvana". eli vaikeuksia voi vielä tulla.....no neiti juoksi sitten heti yläkertaan huutamaan veljensä nimeä ja kovaan ääneen kailotti arvaa mitä...kerron suuren salaisuuden: MEIDÄN äidille syntyy VAUVA kun tulee joulu (me ei edes joulusta puhuttu mitään), TAJUATKO MEIDÄN äidin mahassa on VAUVA! Veli ei vaan ottanut mitään kantaa vaan jatkoi pelin katsomista tv:stä.....(kyseessä keva lapsi joka ei varmaan ymmärtänyt koko asiaa)
Nyt en taida uskaltaa päästää nuorimmaista pihalle ollenkaan....sit kyllä tietää koko piha..... :D
Eli meillä nyt asiasta tietää nuorimmainen ja vanhin....keskellä olevat lapset eivät vielä (paitsi veli poika kuuli asiasta, mutta ei ymmärtänyt asiaa)

Yhteistyössä