Hmm.. voin suositella salmiakkitikkareita kaikille nälkäisille ja vähän pahoinvoiville, mahtavia välipaloja!
Lisäsin uusia ja poistin nimiä.. mitä en vaan enää suostu tekemään, nyt kaikki pysyy kyydissä!! Kheh, muistui mieleen että mulla ja mun parhaalla ystävällä oli pienenä lemmilehmä nimeltä Äpyli
Mutta se oli huippu lehmä se, kheheh!
Avilla: Haluttomuutta esiintyi, kaikkialla muualla kun sängyssä. Kummasti vaan ei mies innostu oksennuksenhajuisesta eukostaan
Nyt on oikeasti tulossa ensimmäinen viikonloppu 2 kuukauteen kun on halu ja aikomus saada jotain aikaan! Aiemmin aina tuntui ettei jaksa ja takaraivossa oli pelko että kun jotain tekee niin sitten oksentaa älyttömästi koko illan. Viikonlopun ohjelmassa siis talon maalausta la ja suursiivous su. Tosin mies yritti ehdottaa että jos hän maalais ja minä siivoaisin
Tuulia79: Kiitokset tiedosta! Pistetään vielä harkintaan jos kävisi maistraatissa ja pitäisi bileet sitten ensi kesänä. Ja miehen sukunimi halutaan lapselle, vaikken omasta nimenvaihdosta vielä varma olekaan..
Nimigallup: Öh, meillä on tasan yksi nimi johon jämähdettiin jo kauan ennenkuin lasta edes yritettiin.. On niitä oikeasti enemmän, itse tykkään aika vanhanoloisista nimistä, eli parhaat vaihtoehdot löytyy lehteä selatessa kuolinilmoitusten puolelta.. Miestä ei niinkään tunnu hirmuisesti kiinnostavat, ehkä hänkin pääsee innostumaan kun aika kuluu
Mietin tuossa yksi ilta että on miesten oikeasti varmaan aika vaikea päästä tähän juttuun mukaan. Kun eihän heille tapahdu mitään muuta kuin saavat vähän äksymmän ja huonovointisemman kumppanin ja joutuvat tekemään enemmän kotihommia -> selkeää plussaa siis. Meillä sentään nippailee mahaa, oksettaa, heikottaa, kuukautiset loppuu jne. Jotain sentään! Tosin on mies seurannut oksentamista vierestä 5 viikkoa, eiköhän siinä vähän jo todenmukaistu.
Zuh & Naatti 11+0 POKSPOKS!