Hei taas!
En ole hetkeen kirjoittanut mitään, vaikka lukemassa olen kyllä käynyt vähän väliä. Uusia on tullut paljon mukaan, tervetuloa mun puolesta!
Täällä mennään jo 7+3 neuvolan 28 päivän kierrolla ja omalla 2 päivää enemmän.
Tänään sitten juhannuksen viettoon. Pitäisi päättää kertoisiko näille kavereille vai ei. Itse ajattelen, että jos iskee huonovointisuus, niin silloin olis helpointa kertoa. Tähän mennessä tietää yks ystävä, mun sisko, miehen vanhemmat ja mun äiti.
Huonovointisuutta mulla on ollut aina välillä, en oo kuitenkaan käynyt vessanpyttyä halailemassa. Eilen olin ensin sitä mieltä että mennään thaikkubuffettiin, mutta sitten ruokalistoja katsellessa ajattelinkin että wingsit voisikin olla aika jees. Niitä ja sipulirenkaita pystyin syömään. Olikin ollut vähän turhan kasvisvoittoinen ruokavalio tämän viikon. Ruoan suhteen oon ollut valikoiva. En oo ikinä porkkanalätyistä välittänyt, mutta nyt ne on ollut niin hyviä. Juustoa voisin myös syödä vaikka kuinka paljon. Eli jotain kummallisia mielitekoja on.
Vielä tuohon pahoinvointi-juttuun. Itselläni oli keskenmenneessä huonovointisuutta, mutta se katosi ja jos oikein muistelen, niin pahoinvoinnin katoaminen ajoittuu aika lailla keskeytymisen kanssa samaan aikaan. Mulla oli keskeytynyt keskenmeno, ja siksi on vaikea muistaa jälkikäteen mitä tapahtui missäkin järjestyksessä. Itse pidän siis hyvänä merkkinä sitä, että on huono olo. Vaikka mietinkin sitä, voikohan sen saada aikaan vaan kuvittelemalla?
Muista oireista. Rinnat on olleet kipeät edelleen, erityisesti iltaisin. Nännit tai nännipihat on myös kasvaneet oudon isoiksi, mutta aika vaaleat ne ovat vielä. Nenän tukkoisuutta on ollut edelleen. Tuntuu, että aina kun käy lenkillä, nenä on tukossa jälkikäteen. Sellainen lievän flunssan ja allergianuhan sekoitus, ehkä siinä onkin vähän allergiaa mukana. Mä oon normaalistikin iltauninen, joten en ole huomannut väsymystä sillä tavalla. Vähän aikaansaamaton olo kyllä ollut. Vasta tällä viikolla yhtenä yönä nukahdin ensin klo 21-22. En muista olinko yöllä hereillä mutta aamulla painuin vielä miehen töihin lähdön jälkeen pitkälleen ja nukuin melkein puoli kymmeneen. Se ei kyllä ole mun tapaista ollenkaan. Ai niin, ja maha turpoo aina iltaa kohden. Että on kyllä oireita.
Niin, ja aikani ihmettelin yksityisiä ja niiden hintoja, ja sitten päätin varata ajan varhaisultraan. Ens tiistaina ja mies pääsee myös mukaan.
Toivottavasti tulee hyviä uutisia. Silloin pitäisi olla 8+0 (tai 8+2).
Hyvää juhannusta kaikille!