Ihania ultrakuulumisia tullut tänne, paljon onnea kaikille
minulla on ultra ensi To, jolloin viikot 12+6. Mitään toivetta päivälle ei ollut, mutta sattuipas juuri sopivasti ykkösvapaalle
vähän alkaa jo jännittää, että onhan kaikki kunnossa.
Minä olen normaalisti tosi kova saunomaan, nyt en oo pystynyt käymään saunassa yli kuukauteen
jotenkin se saunan lämpö saa minut voimaan entistä huonommin ja kun saunakerrat päättyi kerta toisensa jälkeen oksennussessioon, niin oon tyytynyt nyt vaan pelkkään suihkuun. En muista, että koskaan aiemmin raskausaikana en olis pystyny saunassa käymään. Erikoista.
Tässä kun näin pitkällä jo aletaan olla, niin halutaanko tehdä joku leikkimielinen soodatesti testaamaan onko tuleva vauva tyttö vai poika?
en tiedä oletteko googletelleet, mutta netissähän on ihan myytävänä testejä, jotka olevinaan kertoo tulevan lapsen sukupuolen. Ne on kyllä oikeesti ihan huuhaata, mittaavat vaan virtsan ph:ta. Joskus jossain vauva ryhmässä muutama sellaisen osti ja tais testit osua oikeaan aika 50% tarkkuudella
saman voi testata siis sillä soodalla. Pissii kippoon ja sekaan laitetaan soodaa. Jos kuplii tulee poika ja jos ei tapahdu mitään tulee tyttö
kahdessa viimeisessä raskaudessa oon tätä kokeillut, kaksi tyttöä lupasi soodatesti, mutta pojilta noi näyttää
mutta joo, tällaisia testejä tais olla muitakin jos siis on tekemisen puute niin kokeilemaan