Nyt en enää malttanut odotella elokuun ketjua. Mulla oli eilen eka seulontaultra. Kaikki vaikutti olevan hyvin
Katsoin verikokeen tuloksia edellisenä päivänä, ja ne oli ymmärtääkseni ihan hyvät, niin jotenkin ajattelin, että sieltäkin tulee hyviä uutisia. Ultraan mennessä yritin pariin kertaan muistutella itseäni, että sieltä voi tulla huonojakin uutisia.
Aika liikkuvainen tyyppi, eikä meinannut millään asettua sellaiseen asentoon, että niskaturvotus saataisiin mitattua. Lopulta kuitenkin onnistui ja se oli 1,3. Ja kun kysyit
@miona7 niin mä yritin eilen netistä etsiä viitearvoja tuolle. Mun muistaakseni jostain keskustelusta löysin rajaksi 2,5. Asiasivuilla tieto oli jotenkin ympäripyöreämpää. Mitään 2,0 en nähnyt missään. Onhan se 2,4 lähellä, mutta on se kuitenkin tuon rajan alapuolella. Milloin sulla oli tuo ultra? Mulle sanottiin, että parin viikon sisällä tulee tulokset. Ja sekin jo vaikuttaa, millä viikolla noi mitattiin, koska ymmärsin, että se turvotus laskee. Toivottavasti tulokset tulee pian. Paremmin ne asiantuntijat osaa sanoa. Miltä ne verikoearvot näytti vai oletko nähnyt niitä?
En tiedä mistä syystä mulla on maha kipeä vielä tänäänkin, mutta aika paljon kätilö joutui painelemaan mahaa (yritti saada sikiön hyvään asentoon). Noh, möllöttelen tämän päivän kauppareissua lukuunottamatta kotona sohvalla. Sadepäivä muutenkin. Huomenna sitten lenkille.
Vielä tuosta verikokeesta,
@IinesAnkka82 kyllä multa kysyttiin raskausviikkoja ja päiviä, mutta en muistanut kuin että 10 ja jotakin. Se johtui osittain siitäkin, että mulla oli kertynyt kalenteriin 4 eri raskausviikkomäärää, 28 päivän kierron mukainen, tikuttamastani ovulaatiosta laskettu, varhaisultran 4 päivää suuremmat lukemat ja se, mitä neuvola päätyi käyttämään. Ilmeisesti mun lyhyestä (25pv) kierrosta johtuen neuvolan laskuri nappas yhden päivän pois. No, mutta kyllähän sen pystyy katsomaan koneelta mikä oli raskauden kesto silloin.
Nyt ainakin varmistui raskausviikot, ja ne ovat tänään 13+3. Voisko mulle vaihtaa
la 5.2.? Ei varmaan tule enää vaihtumaan, koska heitto pitäisi olla 5 päivää, jotta vaihdettaisiin. Sikiö oli edelleen vielä yhden päivän suurempi kuin tuo.
Tuntuu, että tuli vähän pitkä sepustus, mutta ehkä se vaan kännykän näytöllä näyttää siltä.