Fiona, kiva että oot löytynyt seuraa. Itsekkin tutustunut mukaviin tyyppeihin jotka asuu samoilla kulmilla. Mulla on toki myös kavereita joilla pieniä lapsia, mutta kukaan ei asu kävelymatkan päässä, vaikka kätevästi täällä kyllä julkisilla pääsee
Voisiko joku kertoa mistä tuota
riittää
9/10 aamusta unipussi menee pesuun, ja usein jos käy vaihtamassa vaipan ennenkun varsinaisesti noustaan saattaa käydä vielä uusi vahinko kun jäädään torkkumaan, ja tämän lisäksi eilen meni 3 vaatteet pesuun
No ei ainakana tarvitse miettiä toimiiko toisen vatsa..
Tulejo, ymmärrän kyllä! Jos meillä olisi joku tollanen fiksu juttu mahdollista niin olisin ehdottomasti valmis jo menemään töihin. En ole mikään koti ihminen mutta olen jopa yllättänyt itseni että tämä on ollut ihan jees, katotaan miten käy kun syksyn sateet koittaa..
Mutta mulla on tarkoitus kuitekin nyt jatkaa vielä vuosi kotona, mennä syksyllä 2017 sitten töihin. Onneksi meillä molemmat tekee toimistotyötä joten on säännöllinen ja liukuva työaika.
Merkonomi minäkin olen mutta suuntauduin aikanaan taloushallintoon ja nyt tosiaan toimistohommissa
Täällä nyt on keksitty että voi kiljua, sellaista valitus kiljuntaa jos jokin ei miellyttä ja muuten oltu vähän känkkäränkkä tuulella pari päivää, tekisikö sitten sitä ensimmäistä hammasta, mene ja tiedä. Loppuviikosta tulossa vielä rokotukset eli lisää kiukkua. Onneksi mies on kotona niin ei tarvitse yksin kuunnella
Haettiin tänään syöttis, ei ollut kovin vakaata se istuminen, eikä vielä vissiin suositellakkaan istumista, mutta pikkuhiljaa voi harjoitella