Meille sanottiin rotasta, että 3-7 päivää rokotuksesta tulee oireet. Meillä kyllä tuli reilun viikon jälkeen itkuisuutta, mutta epäilin kyllä niiden enemmänkin johtuvan vaan jostain vaiheesta. Täällä nimittäin alkaa tarttuminen kehittyä. Vaippaa on heitetty ja kova yritys leluistakin ottaa kiinni. Sieltä se kohta tulee... Unissaankin on siirretty sängynkulmassa olevaa unipupua niin eipä se ihme, että nukkuminen on vähän vaihtelevaa. Meilläkin on siis raivokohtauksia tullut iltaan Helmijenni. Kuulunee vaan kehitysvaiheeseen, että ei huvitakaan enää mennä nukkumaan kun muutakin kiinnostavaa puuhaa olisi. Täällä ainakin raivokohtaukset liittyy juurikin väsymykseen ja siihen ettei saa nukahdettua, vaikka lapsi on aivan puhki.
Fiona Mun äidimaidonpumppausohjeissa luki, että saman vuorokauden puolella pumpattua maitoa voi pakastaa. En ole siis pakastanut yli 24h sitten pumpattua. Parin tunnin huoneenlämpö on mulla vähän siinä rajoilla. Itsekin jotenkin säästelen maitoa, vaikka päivittäin sitä tulisikin 100ml helposti pumpattua, jos vaan jaksaa pumpata. Kamalaa jos menee 30ml pumpattua viemäriin Mielellään voisin pumppailla vähän ylimääräisiä pois josko joskus tää paino lähtis poiskin...
Itellä kakkatahrat on kyllä kaikki lähteneet, kun laittaa heti vaan likoomaan ja pesee samana päivänä. Pitää pitää tuo sappisaippua ja aurinko mielessä, jos ei meinaa muuten lähteä.
Fiona Mun äidimaidonpumppausohjeissa luki, että saman vuorokauden puolella pumpattua maitoa voi pakastaa. En ole siis pakastanut yli 24h sitten pumpattua. Parin tunnin huoneenlämpö on mulla vähän siinä rajoilla. Itsekin jotenkin säästelen maitoa, vaikka päivittäin sitä tulisikin 100ml helposti pumpattua, jos vaan jaksaa pumpata. Kamalaa jos menee 30ml pumpattua viemäriin Mielellään voisin pumppailla vähän ylimääräisiä pois josko joskus tää paino lähtis poiskin...
Itellä kakkatahrat on kyllä kaikki lähteneet, kun laittaa heti vaan likoomaan ja pesee samana päivänä. Pitää pitää tuo sappisaippua ja aurinko mielessä, jos ei meinaa muuten lähteä.