Fiona Mulla on kans ollut noita ajatuksia joka raskaudessa. Tuntuu että joka raskaudessa sitä on vain tietoisempi tulevista muutoksista..
Mutta ei se vauvan tulo tarkoita sitä että nuoruus ja vapaus ois kokonaan ohi
Ennemminkin niitä vapaahetkiä oppii arvostamaan enemmän. Ja vauvankin kanssa pääsee kaupungille, kavereille tai vaikka uimaan tai lenkille. Ihan mitä tykkääkin tehdä. Mun mielestä ainakin on kivempi ottaa muksu/muksut mukaan shoppailemaan, kuin lähteä yksin
Varsinkin kun lapsi on isompi niin ne on hällekin sellaisia pieniä "elämyshetkiä" kun pääsee äitin kans shoppailemaan, torille jätskille tai heselle syömään
Ja siitä lapsen ilosta tottakai nauttii itsekin.
Itsehän olin 16 kun sain esikoiseni, eli en oikeestaan ees tiedä mistä oon jääny paitsi. Jonkun korvaan voi kuulostaa surulliselta, mutta miksipä se mua haittaisi kun en tosiaan tiedä mitä on "normaalin" nuoren elämä
Pääsen kyllä kavereiden kans ulos niin usein kuin haluan ja enneminkin se huono omatunto on monesti esteenä lähtemiselle. Ja se kakkavaipan hajuun herääminen railakkaasti vietetyn lauantaiyön jälkeen, hyi
Mieskin on kasvanut kovimman menovaiheen yli tässä 7 vuoden aikana (jos sellaista vaihetta ees ikinä oli) ja kyllähän tolla alkaakin kolmikymppiset jo koputella
Neuvolassa voi ja kannattaa ehdottomasti puhua jos ahdistaa
Sitä varten he siellä ovat ja nuo pelon/ahdistuksen tunteet on aika yleisiäkin. Ei tarvi pelätä että neuvolasta soiteltaisiin esim. sosiaalihuoltoon.
Ekaa kertaa tän raskauden aikana mulla alkoi tehdä mieli pitsaa! Mieskin on jo oppinut että kun raskaus-minä sanoo että jotain on saatava, niin sitä on myös haettava
Tässä pitsaleikkurin kans jo oottelen..