TuleJo Tuo artikkeli on kyllä sanasta sanaan totta!
Kiitos aamun piristyksestä
"Silti: jos potilaan ulina ja vaikerrus ottaa kovasti päähän, miehen voi jättää sairastamaan itsekseen. Historiassa on raportoitu ihmeparantumisia tilanteissa, joissa passaaja puuttuu."
Tätä taidankin kokeilla seuraavaksi
Meillä
kotityöt jaettin jo esikoisen vauva-aikana. Ihan paperille kirjattiin kaikki roskien viemisestä saunan pesuun ja jaettiin ne tasaisesti molemmille. Alunperin oli tarkoitus vaihtaa hommia välillä, mutta viimeiset lähes kuusi vuotta on menty samalla jaolla
Esimerkiksi; mies vie roskat, imuroi ja luutuaa lattiat ja hoitaa tiskikoneen, kun taas minä hoidan pyykkihuollon, pyyhin pölyt ja vaihdan petivaatteet ja pyyhkeet. Vähän oon kyllä nyt työttömäksi jäätyäni lepsuillut, kun on aika käynyt pitkäksi ja oon saattanut ajankuluksi heilutella imuria
Tietenkin nääkin on sellaisia ihan suuntaa-antavia jakoja, eli jos tiskikone on valmis miehen just lähdettyä töihin niin kyllä minä sen tyhjennän, enkä odota miehen kotiinpaluuta
Ruoanlaittoon osallistutaan kans molemmat ja ihan mielellämme. Tottakai se ruoan väsääminen kaks kertaa päivässä + välipalat, aamupalat ym. on joskus sellaista pakkopullaa ettei jaksaisi, mutta noin yleisesti tykätään molemmat kokata. Yleensä (jos molemmat ollaan kotona) toinen kokkaa ja toinen kattaa sekä siivoaa pöydän. Tässäkin siis tällanen kristillinen tasajako
Ei meillä tulis arjen pyörittämisestä mitään jos ei ois tällaisia rutiineja. Näitä on monessa muussakin asiassa, kuten lasten nukkumaan laittamisessa. Toinen laittaa iltapalat, toinen lukee iltasadun. Aamulla toinen petaa meidän sängyn, toinen kuopuksen sängyn.
Maalis Meillä oli kuopus kans yks sylivauva.. Itsepähän opetin
Tuossa asiassa sitteri kyllä oli pelastus, kun pystyi ruokaa laittaessakin samalla heijaamaan jalalla sitteriä (tai pyytämään esikoista keinuttamaan
).
Hengästymisestä Oli aiemmin puhetta. Tänään hoksasin itsekin miten helposta sitä alkaakaan läähättämään, kun vein esikoisen kävellen eskariin. Eskarille on ehkä puolen kilsan matka tasaista tietä ja olin kotiin palatessani aivan hiestä märkä ja hyökkäsin samantien astmalääkkeen kimppuun. Toivottavasti tää tästä helpottais, kun ei tällä hetkellä oo toista autoakaan käytössä..
Huh mikä raamattu tuli kirjoitettua, anteeksi