Täällä on myös mies sellainen
Helmi, että toista saa hakea
Ainoo, josta vois keksimällä keksii motkottamista, vois olla tuo pytyn kansi, joka joskus jää auki....mut sen mie kestän
Se kuitenki tekee AINA ruuat, jos on kotona, on TOSI paljon poikienkaa, antaa mun AINA viikonloppuaamusin nukkua lähes niin pitkään kun tahon, se imuroi, korjaa pyykkejä/tiskejä jne jne jne jne jne...parempaa ei enää vois toivoa :heart: :heart:
En anna pois :attn:
Cruella, arvaas ketkä kävi tänään aamulla kuluttaa aikaa Cittarissa? :wave: B)
Tuntu muuten TOSI selkeelle ja hyvälle, tosin tän mahan kanssa hieman hankala sovitettava, mut varmaan kun sen saa pois, niin kokeilen heti
Tummansinisen otin myös. Punasen kanssa pähkin pitkään...olis kuitenki ilosempi väri, mut siniseen päädyin, kun mulla on muutenki melkeen aina sinistä
Kämpän sain tuossa imuroituu. Jos pölyt pyyhkäsis ja alkais ruuanlaittoon. Lattiat pesen illemmalla, kun isäntäkin on kotona, niin saa mennä poikainkaa ulos, niin saan sen rauhassa tehtyy =)
Rinnanlämmittimiä ei mullakaan koskaan oo ollu, enkä oo kaivannu (vauvat syntyny helmikuussa ja 2xhuhtikuussa)...tuo kaulaliinaviritys on hyvä ja sit hommaa jotain parempaa, jos tuntuu, että tarvii...mut eihän tällä oo ees pakkasia enää
Raskausarpia mulle tuli ainoostaan ekassa, seuraavissa ei yhtään lisää, ainoostaan ne vanhat hieman taas punottaa, mut lisää ei onnes ooyhtää tullu...ihan tarpeeksi kamala tuo maha ennestään :snotty: :snotty:
Turvotusta mulla on ihan joka paikassa...pahimmat on kyllä naama, sormet ja nilkat. Ja mulla oli turvotusta tuossa rv 28-30 tienoilla pikkasen, mut se helpotti ja nyt pari viikkoa sitten iski päälle ihan kunnolla, sormuksetkin piti sit ottaa pois. Joka raskaudessa sama juttu :/
Närästäny on myös joka raskaudessa enempi ja vähempi...eikä kyllä oo meidän lasten hiuksiin se vaikuttanu
Nyt jos lähtis pyyhkiin niitä pölyjä
Jahvetti 38+1