**Helmikuun Helmet** marraskuu

Nyt se alko marraskuukin :xmas:

Aika menee vauhdilla :heart:

31.1.2008

Jahvetti, 4. lapsi, Koks, T


1.2.2008

Matilda81, K-HKS, T
Nenny06, 2. lapsi, PKKS
Uksa, 4.lapsi, HYS
Äippä70, 1. lapsi, MKS


2.2.2008

Lumianna, 3. lapsi, KOS


3.2.2008

Anna86, 1.lapsi, Kätilöopisto, T
Hedukka, 1. lapsi
Mouse
Tellus1, 1. lapsi, K-HKS


4.2.2008

Cruella DeVille, 2. lapsi, Koks
Eppu75
Goldy, 1. lapsi, TAYS
Hissukka, 2. lapsi, K-HKS
Kevytmelankolia, 4. lapsi, KYS, T
Kiin, 1. lapsi, SKS, T
Mirtsu81, 1. lapsi, T
Nalle-Puh, 1. lapsi, Kättäri
siruko, 1. lapsi, T



5.2.2008

Niisku-neiti
Pöhinä, 1. lapsi, P
Sininen hetki, 1. lapsi, KOS
Tarppa, 4. lapsi, KYS, T


6.2.2008

Evaellen, 1. lapsi, KOS, T
Hanne-mari, 3. lapsi
Joyeux, 1. lapsi, KYS
Sutska, 1. lapsi


7.2.2008

NelHM, 3. lapsi, KYS, P
Olivia82, 4. lapsi
Piparjuuri, 1. lapsi
mulish, 3. lapsi, P
Suurperheen äityli, 6. lapsi, T
Shiva, 1. lapsi, Nkl, T


8.2.2008

Taikku-74, 2. lapsi
Tuulitukka-74, 2. lapsi, KOS
Tuttemui, 5. lapsi, OYS


9.2.2008

Babygirl, 3. lapsi, TAYS, T
Pessi, PHKS


10.2.2008

Aamuaalto, 2. lapsi, PHKS
Lammiska
Liirah, 1. lapsi,
meijuska, 3. lapsi, E-KKS
Meillevauva, 1. lapsi
Pusuapina, 1. lapsi, TAYS
Sara-70, 3. lapsi


11.2.2008

Kipsu, 1. lapsi
Odezza, 3. lapsi
pilvipouta, 2. lapsi, K-HKS


12.2.2008

Adrian-80, 1. lapsi
Anna-Mari82, 2. lapsi, KYS
Jepsu, 2. lapsi, K-pks, P
Kiina-mama, 3. ja 4. lapsi


13.2.2008

annnas, LKS
Piiju, 1. lapsi, KYS, T
Tillukas, 1. lapsi, SatKS, T
VanamoBr, 2. lapsi, Jorvi , P


14.2.2008

Jijope, 3. lapsi, P
Marie82, 1. lapsi, P
Nipsuli, 1. lapsi



15.2.2008

BellaDelaRosa, 2. lapsi
Piipi79, 1. lapsi, TYKS, T
SEE, 1. lapsi, KOKS


16.2.2008

civindal, 1. lapsi, KOS
Lily-, 2. lapsi, VKS
Olivia, 1. lapsi, K-SKS, P
Äitsy80, 3. lapsi, Seks
Sahrami80, KOS, P


17.2.2008

Hulipumpsis, 4. lapsi
Tikru71, 1. lapsi


18.2.2008

emmie, 1.lapsi
Puunukke, 5. lapsi, OYS
Rimpe, 4. lapsi
hilunen, 2.lapsi, Koks, T


19.2.2008

Melon, 4. lapsi, TYKS, P
Napsuh87, 1. lapsi
Victoria Crown, 3. lapsi, TYKS, T


20.2.2008

Ciba, 1. lapsi, Jorvi
HEIDOS, 2. lapsi, KOS
miina34, 1.lapsi
Pottu82, 1. lapsi, KYS


21.2.2008

K-M, 2. lapsi
Mielikki, 5. lapsi, TAYS
Pikkuveikka, 2. lapsi, Jorvi
pinja79, 2. lapsi, K-SKS
Tyttiliini, 2. lapsi
Zuku, 1. lapsi


22.2.2008

Kuukuna, 1. lapsi, Jorvi, P
satu1975, 1. lapsi
Terttu77, 2. lapsi, TAYS
Villapeitto, 2. lapsi, Tammisaari


23.2.2008

Saanukka, 1. lapsi, OYS, P
VVG76, 1. lapsi, NKL
Pupi, 1. lapsi, KOS


24.2.2008

katariina84, SKS


25.02.2008

Chili, 1. lapsi, P
c81, 1. lapsi, KOKS
Heltu, 3. lapsi, K-HKS
Skog, 1. lapsi
Vinja, 2. lapsi, PHKS


26.2.2008

hilari, 5.lapsi,
Mamitre, 3. lapsi, TAYS
Minni80, 2. lapsi


27.2.2008

bedluna78, 1.lapsi, Jorvi
Hannipupu, 3. lapsi, KOS, P
Helmiminttu, 1. lapsi
Kia77, 1. lapsi
Liziska, TYKS


28.2.2008

KatariinaVaan, 2.lapsi
Laa Laa, 3. lapsi
Pallukka, 2.lapsi
Piipero86, 2. lapsi, KAKS, P


29.2.2008

Elodie
heinälato, 2. lapsi
lumienkeli1, 7. lapsi



Vielä ilman LA:ta

Amppi, 1. lapsi
Anselmi86, 1. lapsi
Burberrynen, 3. lapsi
Karita87
Keiju84, 2. lapsi
Mari-78, 2. lapsi
Minerva, 2.lapsi
Mymmelis
Ninsko
Pikku-Katti
Toukkahaave, 1. lapsi


Edelliset keskustelut
http://keskustelu.kaksplus.fi/t783780 kesäkuu
http://keskustelu.kaksplus.fi/t806477 heinäkuu
http://keskustelu.kaksplus.fi/t828096 elokuu
http://keskustelu.kaksplus.fi/t850196 syyskuu
http://keskustelu.kaksplus.fi/t870202 lokakuu
 
Siirrän viimesen viestini lokakuulta tänne...
Hei se on MARRASKUU :D Enää kolmekuukautta jäljellä... :whistle: Vauvan painoa mietiskelin tuossa ja jos mun logiikka eli vauvanpainohan nousee noin 200g/vko pitää paikkaansa niin tää meidän tyttönen painaisi täys aikaisena n.4000g! :eek: Herranjee kuka sen pungertaa ulos???????? |O (painoarvio oli vko25 n.980g)

Tarppa ja toukka 26+2

P.s. Saanukka kiitos uudesta pinosta! :D

Päivitin profiilikuvan.. näkyy masussa vielä komeesti se hieno palojälki kattilanreunasta! :ashamed:
 
Jee, kiitos Saanukka uudesta pinosta! Jos toimis edes vähän paremmin, kun ei oo niin paljon vastauksia.

Jahvetti: Elloksen puvun muistin mitata eilen illalla: haarasaumasta hupun reunaan n. 42cm on se koon 56 haalari.

Cruella: meidän typykän sykkeet on kans viime aikoina ollu aina tota 135-140, joten ei kauheen hyvin pidä paikkansa tuo juttu ;) Tosin en tiiä, vaikuttaako esim. äidin sykkeet vauvan sykkeeseen jotenkin perinnöllisesti tässä vaiheessa, mulla on aina ollut tosi alhainen leposyke, lähelle 50.
 
Tässä on linkki "keskosvauva" videoista.. löytyy mm.25vkosena syntyneestä vauvasta ihania.. ajattelin vaan kun suht samanverranviikkoja kun "meillä" :ashamed: Toivottavasti toimii... http://www.youtube.com/watch?v=JsFT1xEIHzM
 
Tyttiliini
Joo Cruella, ihan sama juttu meillä :) Poika osotteli kaikkea ja kyseli käyttämällä ytimekästä termiä "tä". Mä olin myös kuullu tuosta, että lapsi saattaa alkaa puhua paljon aika yhtäkkiä, mutten oikeastaan kauheasti uskonut siihen ennen kun meillä kävi just niin. Tietysti se puhe on vielä aika epäselvää ja kirjaimet saattaa olla poissa paikoiltaan eikä sanat taivu oikein, mutta on siinä ihan järkyttävä ero kun miettii, että muutama kuukausi sitten sanoja oli tosiaan ihan muutama vain. Hassua on myös se, kun olen vertaillu yhden ystävän lapseen, joka on alkanu sanoja tapailemaan aika aikasin, reilun vuoden ikäisenä. Sanat tulee kyllä ihan samalla tavalla, enemmän tai vähemmän oikein, kun meidän pojalla. Mutta ero tulee siinä, että tietysti yli kaksivuotiaan ajattelu on erilaista kuin yksivuotiaan. Yksivuotias usein alottaa substantiiveilla, lapio, lusikka, äiti. Meillä taas on suuressa suosiossa sellaset sanat kun tänne, tuolla, pois, paljon, monta, heti :whistle:

C81, mä veikkaan että meidän vakuutushakemus hylätään myös. Pakko oli siihen selostaa noi verenvuodot ja sitte vielä viime loppuraskauden korkeat verenpaineet. Mietin just, että pitäiskö sitten vaan antaa olla vai yrittää vaikka sitä Tapiolaa. En tiiä. Ollaan me kyllä oltu tyytyväisiä esikoisen vakuutukseen, mutta tunnen kyllä ihmisiä, jotka ihan hyvin pärjäävät ilmankin. Toisaalta on kyllä kiva, kun ei tartte kuumeisen lapsen kanssa jonottaa terveyskeskuksessa. En vaan jaksais kinuta sitä vakuutusta, ottaa luonnolle.
 
Huomenta

Voi kun oli pieniä nuo keskosvauvat. Mulla tuli tippa linssiin. Ois se vaa aikamoista, jos nyt syntys..ei olisi helppoa kellekkään. Ja mä olen niin heikko, mitä tulee tollasiin. Toka neiti oli vuorokauden valokaapissa kohonneiden bilirupiini arvojen takia. Itkin siinä kotpin vieressä sen 24h, vaikka eihän hänellä ollut hätää, mut se oli kauhee tunne. Saatikka monen viikon/kuukauden sairaalajakso vauvalla :snotty: . Tovottavasti nyt vaan pysyy meillä kaikilla vauvelit masussa mahd. ptkään :) .

Mulla ei ollu hermoja yrittää aukasta tota vanhaa ketjua..tänki kaa meni aikaa ja hermot :kieh: . JOten ei ole juuri kommentoitavaa nyt.

Tarppa mepä rampataan sit KYSissä loppuraskaus vissiin kokonaan, jos/kun tarvitaan äitipoliseurantaa. Tosi kivaa..ja helppoo järjestää kulkemiset, lasten hoidot jne. Just soitin VASille ja pahoillaan ovat, mutta lääkäriä ei siis meillä tässä kaupungissa enää ole. Yrittäävät kyllä saada, mutta tuskin onnistuu..jeejee :headwall:

:heart: nelli&pulla-poju 26+0
 
Piipi, kiitos mittauksesta :D Empä taida alkaa vaihtaa...mittasin, että tuo 62cm on n. 43cm...eli ei niissä loppuviimein kovin paljoa kokoeroa oo...ja jos meille tuleeki jättäläinen :LOL:

Saanukka kiitos sulle taas reippaudesta, kun uuden listan taas jaksoit laittaa! Mä en ite ees aatellu, et taas se kuukausi vaihtuu :whistle: :kieh:

Cruella, onko sulla mitään tullu huomista aatelen mieleen? Mä Kyllä vähän pohdin, et pitäskö sit kuitenki siirtää...mulla on aika karsee olo edelleen :snotty: Pää on täys räkää, eikä henki kulje :/ Ei tää kyllä varmaan mitään tartuvaa ole, kun ei meillä muilla oo...mut ei jaksais varmaan mihkän erityisemmin lähtee...ens viikolla mulla tais olla torstai ainoo sellain vapaapäivä, ettei oo mitää sovittuja menoja =) Eikä tuo kuopus ole sillon tarhassa. =)

zuku se voiski olla hyvä, jos sen tosiaan sais irrotettua ja jos ei sitä silleen tarviikaan, niin ei oo väliä =)
Itse vaan tuppaan (tai tuppasin :kieh: ) kotona ollessa tuossa kaupalla kädä kävellen aina hakemassa sitä ja tätä, niin sellain on pakko olla :D Ja nyt vielä, kun on autona tuollnen iso rohjo, millä ei viiti ihan muutamaa sataa metriä lähtä ajaa, niin.... :LOL:

Mutta nyt pelaamaan muistipeliä :LOL: :LOL:

Jahvetti 27+0 :heart:
 
c81
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttiliini:
C81, mä veikkaan että meidän vakuutushakemus hylätään myös. Pakko oli siihen selostaa noi verenvuodot ja sitte vielä viime loppuraskauden korkeat verenpaineet. Mietin just, että pitäiskö sitten vaan antaa olla vai yrittää vaikka sitä Tapiolaa. En tiiä. Ollaan me kyllä oltu tyytyväisiä esikoisen vakuutukseen, mutta tunnen kyllä ihmisiä, jotka ihan hyvin pärjäävät ilmankin. Toisaalta on kyllä kiva, kun ei tartte kuumeisen lapsen kanssa jonottaa terveyskeskuksessa. En vaan jaksais kinuta sitä vakuutusta, ottaa luonnolle.
Noi vuodot meilläkin vaikuttaa, mutta kun se istukka on jo noussu, niin ei pitäis enää olla ongelma. Alan nyt kuitenkin yrittää vielä muualta, kun on epäilys että probleemia voi tulla allergioitten tms kanssa.. Niin ois ihan kiva jos vakuutus tulisi kuluissa vastaan.
Saa nähdä kui käy.
 
c81
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Kun lukee noita teidän vakuutusjuttuja, niin ompa kiva, kun meillä on tuo sairaskassa :whistle: :D
Tuskin edes mitään vakuutuksia saatas...meillä kun nuo isot on ollu keskivertoa sairaampia :/
Meien sairauskassa ei korvaa lapsia :( Voi kun korvaiskin..
 
hei kaikille!

Saanukalle kiitos pinosta! Ajatella on JO marraskuu! Nopeasti se aika vaan juoksee, hyvä et pysyy itse mukana. :)

Eilen oli neuvola. Kaikki on ok. Hemppari erittäin huono,as always. Painoa ei oo tullut koko aikana kun 3 kg eli nyt painoa keräillään vauvelin kans. sf mitta oli 20cm ja vauvan sydänäänet oli kunnossa. Siellä se pikkuinen kovasti potki kun kuunneltiin.... :)

Sain kelan paperit, jotka pitäis nyt täytellä ja viedä kelaan. En malta odottaa et saan äitiyspakkauksen. Että näkee mitä kaikkea ihanaa siellä oikein on.

Vaunujen ostoa kovasti mietitään...et tilataanko saksasta ihan uudet vai otanko siskon lapsen vanhat vaunut. Nekin on kyl tosi hyvässä kunnossa...Kattoo nyt mitä tehdään...

Katariina84 rv 23+4
 
nelHM "Tarppa mepä rampataan sit KYSissä loppuraskaus vissiin kokonaan, jos/kun tarvitaan äitipoliseurantaa. Tosi kivaa..ja helppoo järjestää kulkemiset, lasten hoidot jne. Just soitin VASille ja pahoillaan ovat, mutta lääkäriä ei siis meillä tässä kaupungissa enää ole. Yrittäävät kyllä saada, mutta tuskin onnistuu..jeejee :headwall: :eek: "

Siis häh???
Ei mulle mitään oo ilmotettu
:headwall: :headwall: :headwall: mulla seuraava aika polille 13.11. :eek: ja lääkärin vastaanotto pitäs olla :| Juvonen p. on mulla ollut tähän asti minne se nyt on lähteny?


Ja miten minä muka Kuopioon asti lähen autossa istumaan kun pienetkin matkat on kielletty supistelujen takia!!!???? |O |O |O |O |O
 
SEE
Saanukalle kiitos uudesta pinosta :flower:
Vakuutuksista täällä ollut puhetta ja kävin itse tällä viikolla Pohjolassa täyttämässä hakemuksen. Nyt sitten odotellaan että meneekö läpi, mitään vaivoja tai riskejä ei kyllä ole joten eiköhän se mene.

Täällä vointi suhteellisen hyvää. Selkäkivut alkaneet vaivata ja kivuttomia suppareita alkanut tulemaan selkään, vatsa vetää palloksi mutta supistus tuntuu vaan selässä. Onko muilla tälläisia?
ÄITIYPAKKAUS tuli tänään. Aamulla hain ja nyt sitä olen tässä hiplaillut, ihanaa. Toi toppapuku on kyllä järkyn iso, olen kyllä jo ostanut pikkuisen toppapuvun koska ei tolla käyttöä ole .

Aatelkaapa tytöt että palstalta löytyy jo heinäkuiset odottajatkin! kyllä me ollaan jo pitkällä!
Huomenna alkaa jo 26 raskausviikko
=)

T.SEE rv 24+6 :heart:
 
jahvetti Tää on kade :ashamed: pääset kävellen kauppaan.. tai tietty mäki pääsisin mut on vajaat 30km lähimpään. Mä olisin jo nuo rattaat tilannu, mut isäntä meinas et pitää nähä ensin :ashamed: millaset ovat...

Just tulin neuvolasta painoa oli tullu 3vk:ssa 200g eli +70/vk :p ja musta tuntuu et paisun ihan hirveesti. Jalat tosi turvoksissa liki polviin saakka. RR 125/76 hb 124. pissa puhas (viimeviikolla oli prot+). Kohdun suu kiinni, ja kohdun kanavaa melkein 5cm jälellä, tosin meinas et kohdun suu näyttää siltä et onko aukeamassa. Herkästi jos tutuu ni sairaslomalle. Vauva köllötteli pää alaspäin, seuraava neuvola onkin sitten lääkärin. 4vk päästä.
zuku ja 23+0
 
Alkuperäinen kirjoittaja c81:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Kun lukee noita teidän vakuutusjuttuja, niin ompa kiva, kun meillä on tuo sairaskassa :whistle: :D
Tuskin edes mitään vakuutuksia saatas...meillä kun nuo isot on ollu keskivertoa sairaampia :/
Meien sairauskassa ei korvaa lapsia :( Voi kun korvaiskin..

Meillä lapset on siis miehen sairaskassassa...maksoi jopa esikoisen silmälasit :D Ja saa uusia ne 3 vuoden välein =)
Tosin tän 10 vuoden aikana, mitä mein lapsia on siihen kuulunu, niin on kyllä korvattavuudet huonontunu :/
Mut halvemmaksi tulee kun erilliset vakuutukset =)
 
Kiitos Saanukalle uudesta pinosta :flower:
Edellinen ei sitten mulla auennut millään :headwall: joten ei mitään kommentoitavaa :ashamed:
Linkki keskosiin oli ihana! Vauva alkoi masussa kovasti pitää mekkalaa kun katselin noita pätkiä :heart: Kaipa se mun tunnemylläkästä sai aihetta meteliin - toivottavasti asiana oli, että täällä kasvetaan ja voimia kerätään...
 
Alkuperäinen kirjoittaja zuku:
jahvetti Tää on kade :ashamed: pääset kävellen kauppaan.. tai tietty mäki pääsisin mut on vajaat 30km lähimpään. Mä olisin jo nuo rattaat tilannu, mut isäntä meinas et pitää nähä ensin :ashamed: millaset ovat...
=) Meillä on kauppaan/postiin n. 300m, kouluun n. 400m (toinen ala-aste kilsan päässä) ja päiväkotejakin löytyy kilometrin säteeltä 3 :D Eikä asuta edes keskustassa :D Olen kieltämättä ihan tyytyväinen =)
Tosin ollaan tässä pyöritelty ajatusta siitäkin, et jos sotten KUITENKIN muutettas "maalle"...n. 10km päähän tästä :whistle: Kassellaan...ite en oo kovin innoissaan, eikä lapset =)
Minä muuten tilasin meidän vaunut (Ora Jovi Air) Vauvattaresta, enkä ollut ko. vaunuja ennen livenä nähnyt, mutta kyllä ne vastas ihan sitä mitä olin odottanut :D Ja olis ne saanu palauttaa ilman kulujakin kyllä =)
Käyttökokemusta ei tosiaan viel ole, mut hiplaillessa ne alkaa tuntua entistä enemmän just meidän kärryiltä :LOL: sanoo entinen vnnoutunut Emmaljungan kannattaja :whistle: :LOL:
 
Pessi voin sanoa että et oo ainoa kova kammonen. Mä en mee kirveelläkään hammaslääkäriin ja pelkään sairaaloitakin ihan sikana ja yhden lapsukaisen olen maailmaan jo synnyttänyt. En ajatellut sitä kipua tms aiemmin ja synnytys meni niin omalla painollaan vaihevaiheelta et en edes osannu pelätä. Joten ei todellakkaan kannata etukäteen kammotella ja miettiä vaan ottaa sen vastaan kun sitten aika tulee =) Mä pelkään muutes myös piikkejä :ashamed:
Kätilö sanoi synnytyksestä seuraavana päivänä mulle et sanoitkos sä mulle et oot kipuherkkä ja pelkään kaikkea mahdollista...mä vaan et joo. Noh, kätilö sanoi et häntä jo hirvitti et meinaako se pärjätä ilman mitään lääkitystä loppuun asti et mä olin ollu tosi hyvä. :D Eli älä murehdi turhaan sitä synnytystä!

Täällä oli puhetta kävelynoppimisestä ja puhumisesta. Meidän typykkä on nyt sunnuntaina 11kk ja kävelee jo tukea vasten hyvin ja niin et pitää toisesta kädestä kiinni. ja puhetta tulee kovasti. Sanoja tulee selvästi jo ja lemppareiksi on muodostununeet esim. kenkä, iskä, (v)että, anna, pappa, peipää(leipää)...

Saanukalle iso kiitos palstan laitosta taasen kerran! :flower:

(.) mieli on hieman kohentunut parempien unien takia. Massu edelleen pipi mutta aion kyllä sen nyt unohtaa enkä siitä marmata enääkellekkään. Huomatkoon jos huomaavat et on kipeä. :ashamed: flunssa jatkuu...

Tämä pimu teki mitä jo uhkailikin...elikkäs ostin kinkun ja nyt se on uunissa. ;) :ashamed: :LOL: 2,8kg ja namskis! Illalla on herkuttelua kinkun kera! jamii! :D

Nyt pyykinlaittoon...

Jepsu ja Martti 25+2
 
Hyvää marraskuuta kaikille!

Onko muilla tullut unettomuutta? Tämä on nimittäin aivan uusi tuttavuus minulle... Illalla kyllä nukahdan hyvin/syvästi, välillä aikaisemmin, välillä myöhemmin. Sitten yöllä perinteeksi muodostunut vessareissu. MUTTA SITTEN SE UNI KATOAA!! Viime yönäkin siirryin olohuoneen puolelle, että isäntä saisi nukkua rauhassa... ihan käsittämätöntä... Sitten aamulla väsyttää, kun pientä eläintä!

Uneton Goldy ja Juniori, jo rv 26+3, *ihkua kohta on jo helmikuu*
 
c81
Alkuperäinen kirjoittaja Goldy:
Onko muilla tullut unettomuutta? Tämä on nimittäin aivan uusi tuttavuus minulle... Illalla kyllä nukahdan hyvin/syvästi, välillä aikaisemmin, välillä myöhemmin. Sitten yöllä perinteeksi muodostunut vessareissu. MUTTA SITTEN SE UNI KATOAA!! Viime yönäkin siirryin olohuoneen puolelle, että isäntä saisi nukkua rauhassa... ihan käsittämätöntä... Sitten aamulla väsyttää, kun pientä eläintä!
[/i]*
Täällä on sama juttu, oli pitkään unettomuutta, nyt kun ei ole yöllä tarvinut nousta vessaan (olen yrittänyt juoda ennen nukkumaanmenoa vähemmän) niin olen saanut nukuttuakin paremmin. Tuo väsymys vetää kyllä ihan mielenkin alas. Toivottavasti saat pian unta, ja nukuttua univelkaa pois. :hug:
 
Kiitokset uudesta pinosta :flower:
Ja oikein hyvää marraskuun alkua kaikille mammoille =)
Ois tänään miehen synttärit, vaan ei juhlafiilistä pätkän vertaa. Aivan hirveä ressi kaikesta.. en viitsi nyt kaikesta avautua kuitenkaan. Jospa tämä tästä vielä helpottais.. tuli niin sanotusti haukattua liian iso pala kakkua.
Täällä kans tuo unettomuus vaivaa, eilenkään ei uni tullut millään. Pari tuntia sängyssä pyörin, nukahdin ja melkein heti piti herätä vessaan. Tulee käytyä 4-5 kertaa yön aikana. Yhtä pyörimistä kaikki yöt, ja arvatkaapa vaan jaksaako aamulla herätä mihinkään.
Parempi varmaan että menen tästä pilaamasta muiden hyvää tuulta :kieh:
Palaillaan taas =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja siruko:
Kiitokset uudesta pinosta :flower:
Ja oikein hyvää marraskuun alkua kaikille mammoille =)
Ois tänään miehen synttärit, vaan ei juhlafiilistä pätkän vertaa. Aivan hirveä ressi kaikesta.. en viitsi nyt kaikesta avautua kuitenkaan. Jospa tämä tästä vielä helpottais.. tuli niin sanotusti haukattua liian iso pala kakkua.
Täällä kans tuo unettomuus vaivaa, eilenkään ei uni tullut millään. Pari tuntia sängyssä pyörin, nukahdin ja melkein heti piti herätä vessaan. Tulee käytyä 4-5 kertaa yön aikana. Yhtä pyörimistä kaikki yöt, ja arvatkaapa vaan jaksaako aamulla herätä mihinkään.
Parempi varmaan että menen tästä pilaamasta muiden hyvää tuulta :kieh:
Palaillaan taas =)
-------------------------------

Aika hauska, siis että niin on munkin miehellä tänään synttärit, mittariin räpsähti 34.. =)

 

Yhteistyössä