Oireista: aamulla huomasin hampaita pestessä, että ikenet(?) vuotaa verta ja oon nyt illallakin joutunut syljeskelemään verta mikä on aika ällöä. Pelästyin aika pahoin aamulla, kun ei ole koskaan ollut ientulehduksia tai vastaavaa. Onkohan tää ihan normaali raskauden aiheuttama oire? Pitänee kyllä varata hammaslääkäriaika muutenkin, kun olen kuullut, että hampaat kannattaisi tsekata kuntoon raskauden alussa.
Mulla vuotaa ikenet myös verta ja samoin ekassa raskaudessa. On kuulemma normaalia.
Keskenmenon pelko: Täälläkin pelko on välillä hurjan hallitseva. Joka märkä tunne on pakko käydä tarkistamassa ja joka vihlaisu alavatsatsassa saa pelot pinnalle.Tuntuu, että aika matelee siihen että riskiviikot päättyy, vaikka teidostan, että senkin jälkeen voi jotain pahaa tapahtua. Uskon peloista huolimatta kaiken menevän hyvin, vaikka välillä siihen luottaminen onkin vaikeaa. Pelkohan ei lopu vauvan syntymään. Sitten se vasta alkaakin nimimerkillä tarkistan vieläkin useamman kerran yössä, että kolmevuotias hengittää...