Huh, vihdoin sain tässä taaperoarjen keskellä kahlattua ketjun läpi ja pääsen hyppäämään mukaan
Esikoinen 1v 8kk ja toista siis innoissaan odotellaan
Tää saatiin alkuun kohtuuhelposti, kahet menkat kerkes olla esikoisen jäljiltä niin nappas
Neuvolan mukaan tänään ois 5+6, omien laskujen mukaan 4+6.. Vahva luotto tohon omaan, koska tikuttelin ovista
En saa puhelimella punaseks, mutta tässä tietoja: 18.2 / Pumbuliini / 25 / TYKS / 2. lapsi
Oireista, kuvotusta ja huonoa oloa löytyy aaltoilevasti tulee paha olo, tänään erehdyin syömään karkkia vaikka ei tehny mieli ja se oli virhe
Oksentaa ei oo tarvinnu, mut ei tarvinnu ekastakaan kun paristi hammaspesun jälkeen.. Karkinhimon puuttuminenkin on melkonen oire, siihen tahtiin oon esikoisen syntymästä asti kiskonu karkkia oikeestaan joka päivä..
Mahan juilimista ja pientä kipuiluakin on ollu lähes päivittäin, ja alaselkäjomotusta, en muista et esikoisesta ois ollu moisia näin alkuvaiheessa... ja sehän luonnollisesti pistää vähän huolestuttamaan
Niin ja hei jatkuva nälkä!! Ja mitään ei sit kumminkaan tee yleensä mieli, ällöttää vaan.. Hapankorput on pop.
Kertomisesta, ei oo kerrottu kellekään vielä, paitsi esikoisen vauvaryhmässä oon kertonut, sinne jaan ilot ja surut muutenkin, meil on mahti pikkunen ryhmä
Np-ultran jälkeen varmaan vasta kerrotaan niinkun esikoisestakin. Sillon mulla ei ollu mitään halua/kiirettä ees kertoa kellekään ennen ultraa, tykkäsin kun meillä oli oma salaisuus, nyt haluisin ehkä kertoa parille kaverille... Varhaisultran jälkeen varmaan kerron jos kerrottavaa on
Varhaisultrasta niin, sitä oon tässä pyöritelly et mennäkö vai eikö. Oikeesti meillä ei ois rahaa mut luulen et "pakko" mennä silti. Ekasta käytiin... Haluun niin tietää onko siellä joku oikeessa paikassa
Jotenkin se tois ihan toisenlaista varmuutta mukamas. Onko se nyt 7+jotain vai 6+jotain kun pitäis syke varmasti näkyä? Tasan ei oo rahaa mennä kahteen kertaan mut jos oon liika ajoissa eikä siks näy syke niin sithän mä vasta hermoraunio oonkin
Tunteiden myllerryksestä vielä, mulla oli tosi seesteinen raskausaika esikoisesta, ei mitään tunteiden myllerrystä tms. Nyt on ollu tällä viikolla pinna tosi lyhyt, tiuskin esikoiselle ja se harmittaa mua ihan kauheesti, koska en haluu olla semmonen... Nyt on kaks päivää menny kyllä ilman kiukkuja, jee
Fb-ryhmästä heittelen viestiä kunhan oon varmistanu eka yhen jutun
viimeistään ar-ultran jälkeen.
Pumbuliini + tajusinjustetmeilläeioovielätekonimeä!! 4+6
Ps. Pahoittelen tätä maratonitekstiä. Yritän vakaasti jatkossa olla vähän lyhyempipuheinen, mutten lupaa mitään, koska oikeesti oon aika huono olemaan jaarittelematta