Täällä olo on edelleen hyvä, vaikka ruokakohtaisia ällötyksiä on ruvennut esiintymään, esim. joudun pakottamaan itseni syömään edes vähän liharuokia. Hedelmiä ja maustamatonta jogurttia taas voisin syödä loputtomiin. Oon muutenkin muuttunut ärsyttävän rauhalliseksi ja seesteiseksi. Väsy tulee välillä voimakkaana, iltaisin ei tarvitse kuin sulkea silmät.
Vartalossa raskaus ei oikeastaan näy mitenkään ulospäin. Pienirintaisena kuppikoon kasvu on itselle iso juttu, mutta eihän se ulkopuolisille näy. Turvotustakaan ei juuri ole, mitä nyt vatsa joskus iltaisin näyttää samalta kuin ennen menkkoja. Jännityksellä odotan, milloin muutokset rupeaa näkymään myös ulkopuolisille.
Mulla on edelleen kaksos-olo
Kokoajan huomaan miettiväni, että onkohan tytöillä kaikki hyvin, tai katselen kaupassa vauvanvaatteita kahdelle
Maanantaina mulla on onneksi ultra 7+1 eli eiköhän siellä selviä. Miehelle en ole sanonut näistä fiiliksistä mitään, koska pitäsi mua varmasti ihan tärähtäneenä
Hän on tottunut jo täysin ajatukseen vauvasta ja on jo aika innoissaan. Ollaan mietitty, että syntymän jälkeen hän voisi muuttaa tänne ainakin joksikin aikaa ja olla koti-isänä ainakin aluksi. Näin voisin sitten itse palata töihin aiemmin.
Neuvolaa ajattelin varailla sitten tuon maanantain ultran jälkeen.
Mansikkainen ja 6+4