Ihanaa kun on hyviä neuvolakuulumisia!
Omaa napaa: tänään nukuin päikkärit ekaa kertaan piiitkiin aikoihin. Tultiin lasten kanssa töistä sekä hoidosta viiden jälkeen kotiin. Välipalan jälkeen simahdin kuopuksen kanssa sänkyyn
kolmeksi tunniksi
Isommat oli kattoneet piirrettyjä ja havahduin kun tulivat kysymään iltapalaa. Pikailtapala lapsille ja hammaspesun kautta nukkumaan. Kuopus havahtui onneksi vain sen verran, että kävi tissillä ja jatkoi nukkumista. Vähän pöllähtänyt olo vieläkin; miten tässä nyt ite osais lähtee nukkumaan..
Meillä oli tänään
7 kihlajaispäivä naimisiin ei olla tosiaan vielä ehditty, mutta yhteistä taivalta nyt 14 vuotta takana. Mies toi kukkia äsken tullessaan töistä ja tietää kyllä, että se saa mut niiiin hyvälle tuulelle
(Nyt ihan hävettää kun aamulla piuasin siitä, ettei laittanut mulle kahvia vaan itse piti keittää.)
Aiemmassa odotuksessa meillä oli aika
aktiivinen keskusteluryhmä. Toki sielläkin tuli välillä hiljaisempaa (just tällaisina aikoina, kun oireet oli vähentyneet ja odotus oli ns. hyvällä mallilla). Sitten tuli taas paljon porinaa kun alkoi rakenneultrat, raskauden krempat vaivaamaan ja tulevan synnytyksen lähestyminen ja miettiminen. Ja ehtiihän sitä paremmin sitten kirjoittelemaan mikäli tulee sairaslomaa/alkaa äippälomat yms.
Mun oli pakko ostaa
maksalaatikkoa alkuviikosta. Söin aika vähän, mutta tuli sellanen olo, että ihan must saada kuoripottuja ja maksalaatikkoa
Onneksi mies veti lasten kanssa loput, niin ei jäänyt kummittelemaan jääkaappiin.
En oo koskaan ollut viini-ihmisiä (tulee joko paha olo/järkyttävä päänsärky), mutta alkon oluita ollaan miehen kanssa osteltu juhlapäivinä ruokajuomaksi. Nyt pitkästä aikaa tuli mieleen, että olisi ihana tehdä hyvää (ja aikaa vievää) ruokaa sekä hakea ruoalla kaveriksi joku kiva olut. Raskaana ollessa ei tietysti tuu alkoholia muuten juotua, mutta varmaan sen yhden lasillisen viimeistään jouluna juon, kun ehtii kunnolla laittamaan ruokaa
Musta on ihana häärätä puoli päivää keittiössä ja sitten istua rauhassa alas nauttimaan ruoasta, tunnelmasta ja seurasta
Mies hipsi jo sänkyyn. Kai sitä pitää kipittää perässä, että jos hän jaksaisi hieman painella alaselkää (alkaa olemaan aika jumissa).
Boomkaa ja papunen 16+0