Meillä oli tänään lääkärineuvola ja siellä ultrasi pienellä ultralaitteella. Sain ottaa kuvankin siitä. Siellä pikkuinen oli liikuskellut hyvällä sykkeellä
Hei, saat ainakin minun puolestani päättää haluatko jatkaa täällä vai vaihtaa ei täältä ketään häädetäUltra takana ja matkalainen löytyi sieltä mistä pitikin. Mutta la muuttui viikolla eteenpäin eli olisi vasta 4.3. Seuraava ulta on viikolla 12+, jolloin la varmistunee. Voi siis olla jotain muutakin kuin tuo 4.3.
Mitä mieltä olette; suuntaanko katseeni tuonne maaliskuisten ryhmään päin vai sopiiko jatkaa joukossa?
Mun mielestä voit hyvin jäädä tänne, jos haluat! osa menee varmasti muutenkin maaliskuun puolelle ja osa saattaa syntyä jo tammikuussa! Ihanaa, että kaikki oli hyvin! <3Ultra takana ja matkalainen löytyi sieltä mistä pitikin. Mutta la muuttui viikolla eteenpäin eli olisi vasta 4.3. Seuraava ulta on viikolla 12+, jolloin la varmistunee. Voi siis olla jotain muutakin kuin tuo 4.3.
Mitä mieltä olette; suuntaanko katseeni tuonne maaliskuisten ryhmään päin vai sopiiko jatkaa joukossa?
Ha haa! Minä kuulun niihin jotka voisivat olla raskaana all the time! Elämäni iloisinta, positiivisinta ja ihaninta aikaa <3 mutta tässä se nähdään miten erilaisia me ollaan ja sehän se vaan on rikkaus!Vuohenkello tottakai voit jatkaa tässä ketjussa, jos vain itse haluat
Täälläkin ehdin jo luulla väliin että pahoinvointi on jäänyt taakse, kun muutaman päivän oli oikein hyvä olo, mutta pyh ja pah! Nyt taas on viikonloppu ja eilinen oksenneltu ja kokoajan on semmonen kokonaisuudessaan huono /heikko /etova olo. Eilen illalla iski ihan kamala päänsärky Söin äsken jäätelötuutin josta ei tullut huono olo vaan se oli tosi hyvää! Joten söin perään toisen joka oli yhtä hyvää ja nyt olis kauhee himo syödä vaikka kymmenen tuuttia mut onneksi niitä ei oo pakkasessa enenpää
Mä niin ootan että tää helkkarin väsymys alkais jo väistyä!!! Samoin ällötys toki... Haluaisin elää taas suht. tavallista ja normaalia elämää. Raskausaika ei oo koskaan ollu mun juttu, voi melkeen jopa sanoo että inhoan sitä. En ymmärrä äitejä jotka hehkuttaa sitä "ihanaa odotusaikaa " Mä koen sen ihan liian rasittavaksi ja steessaavaksi, tahon tehä mitä haluan ja syyä mitä haluan ilman kipuja ja oksetuksia ja huimausta ja nukkua kunnolla ja mahtua omiin vaatteisiin! !! Haluan vauvoja mutta MIKSI tän odottamisen pitää olla niin perseestä ja kestää ikuisuus??? Anteeksi vaan