Meijän 8,6kg jäbä käyttää pampersin 3 koon vaippoja, ja ne saa laittaa aika tiukalle
Antibiotista tuli ripuli vaikka precosa ja maitohappobakteerit käytössä.
Rytmi mennyt sairastelun myötä ihan pyllyylleen, herää aamulla 5-6 välillä, ei nukahda uudelleen mutta on tosi väsyny ni menee päikkäreille melkein heti -.- Huomenna annan sängyssä peuhata ja sit yritän nukuttaa uudestaan. Yöt menee 2 imetyksellä, pystyis ehkä toisesta taas luopumaan mutta en ole jaksanut.
Meillä mentiin alussa pitkään 2 jääpalakuutolla mutta nyt määrä on kasvanut ja kasvaa nopeasti lisää. Olen lisännyt siträ mukaan kun poika on halunnut syödä. Nyt 4-6 palaa, riippuen minkä kokosia ovat. Ja sit n. 1/3 hedelmäpurkki. Puuroa menee hurjan paljon, n. 1,5dl puuroa ja ½-1 hedelmäpurkki! 4 ateriaa yödään, 2 lihaa ja 2 puuroa. Lihaa ei siis ole paljoa yhdessä satsissa. Annan kanaa yhdellä ja j.lihaa toisella aterialla. Kunhan maha pojalla kunnossa ni otan kanssa tuon kananmunan kokeiluun. Olen yrittäny panostaa sormiruokailuun, ruisleipää, maissinaksuja, kurkkua, porkkanaa, omenaa ja riisikakkua olen antanut. Minusta hienomotoriikka taidot ei lähellekkään riitä et vois pinsettiotetta ruveta harjottelemaan, hyvä ku naksun saa pöydältä kouraan
Mä en tiedä miten pitäisi suhtautua siihen että poika takertuu minuun. Saattaa olla iänsä kanssa ja kun kävelen ohi alkaa kitisemään ja itkua vääntämään. Olen yrittäny olla huomioimatta. Poika oppinut kans ryömimään mun luokse/ perässä... Ihanan suloista ja kun luokse tulee ni sylittelen mutten halua et kitisee/takertuu kiinni.
Aika paljon saa aamupäikkäreille pukea pojalle päälle, parvekkeella nukkuu ja aurinko ei lämmitä sinne laisinkaan. Välikausihaalari ja flease haalarit kaivettu kaapista esiin, ale löytöjä juhannukselta
Motorisessa kehityksessä ei juurikaan edistymistä, ryömii kovaa vauhtia mutta konttausasennossa hytkyy mutten hoksaa miten siinä kuuluis liikkua. Hyvä niin. Puhutiin kuitenki miehen kanssa et pitää ostaa sohvapöytään kulmasuojaa, siirtää keittiöveitset korkeammalle ja lipaston laatikot laittaa lukkoon tai siis silleen ettei saa vedettyä auki niinkun nyt on muutaman kerran saanut. Eilen hoksasi porukoilla miten takan tuhkaluukku avataan, se olikin hauskaa..