Heippa kaikille. Kylläpä hellettä pukkaa! Ei pysty ulkona oleen juurikaan. Poikakaan ei vaunuissa viihdy näillä helteillä. Ennen lasta olin vaan onneessaan hellepäivistä, mut nyt täytyy sanoa, et vähempikin riittäis.
Meillä oli tänään 5 kk neuvola. Mitat 7280 gr ja 65,9 cm. Rokotukset otettiin ja itkuhan siinä pääsi. Pojalla siis. Äiti pysyi rauhallisena
Poika on oppinut hirveästi uutta viime viikkoina. Viikko sitten lähti peruuttelemaan ryömimällä (pieniä matkoja) ja nyt nousee konttausasentoon ja hytkyttelee ittään siinä edestakaisin. Neuvolassa sanottiin, että harva tän ikänen nousee konttausasentoon. Jouluna se juoksee, oon ihan varma
ei kyllä mitään kiirettä mun puolesta, mut pojalla tuntuu olevan.
Soseita menee koko ajan enemmän, mut ei mitään kokonaisia purkkeja tai ees puolikkaita kerrallaan. Lihat alotin kaupan piltillä, kun en oikein osaa (tai viitti!) kasvissyöjänä tehä. Pitää tässä tsempata. Tänään maistoi riisipuuroa teelusikallisen. Hyvin meni. Terkka sanoi, et kaurapuuroa voi antaa, syön sitä nimittäin joka aamu itekin. Vettä ei tarvi vauvalle enää keittää, sanoi terkka. On saanut jo hyvän vastustuskyvyn.
Taidanpa nostaa sen sitterin pöydälle, kuten
Inkku vinkkas. Varmasti selälle kivempi. Sohvaa yritän vielä suojella pahimmilta sotkuilta, kun se on (vielä) suht uusi ja siisti
Kantorepussa (Tula) jaksaa vielä hyvin kantaa ja poju viihtyy siinä ihan hyvin. Mut en edelleenkään saa poikaa siihen ilman apua, mikä on vähän hankala kun yksin pojan kanssa olen.
Menkat alkoi mulla 4 kk synnytyksestä, täysimetyksen aikana. Kipuja ei ollut ollenkaan. Ei tosin ennenkään juurikaan.
Siivousintoilijaa ei musta ole tullut. Tavarat pidän järjestyksessä, astiat menee koneeseen heti, ja vessaa tule pestyä jne mut imuri meillä soi liian harvoi.
Kivaa lueskella muiden kuulumisia! Nautitaan joka hetkestä!