Täältä uskaltautuu mukaan joukkoon yksi mamma
Eka neuvola oli eilen ja tänään olisi sitten rv 8+3.
25.2./ Mirmau / 36-v. / 3.lapsi / TAYS
Taustoistani sen verran, että edellinen raskaus päättyi keväällä tyhjennykseen keskeytyneen keskenmenon vuoksi. Tuolloin olin kovin urhea, yhden päivän kasasin itseäni, ja sitten laitoin taas tukkaputkella menemään. Silloin pieni rusehtava vuoto alkoi rv 10+1, mutta ultrassa näkyi rv 8+1 menehtynyt pikkuinen
Nyt, tämän uuden raskauden myötä, olen kovasti epäillyt olotiloja ja tuntemuksia. Mutta pitää vaan luottaa ja uskoa, että kaikki on hyvin. Mulla ei tuolloin keskenmenon yhteydessä ollut mitään epäilyksiä, ettenkö olisi raskaana, vaan olin koko ajan kovin onnellinen ja kerroinkin raskaudestani lähipiirille ja muutamalle kaverilleni. Tästä raskaudestani tietää lähipiiristä vain äitini. Töissä mun on pakko heti kertoa esimiehelle, mutta nyt kerron pikkuhiljaa työkavereille, osa kyllä varmaan arvaakin.
Pitäisikin käydä tosiaan apteekista tuota foolihappolisää. Muutoin kyllä syön monipuolisesti, joten uskoisin saavani kaiken tarpeellisen ravinnosta. Tällä viikolla etova olo ja päänsäryt ovatkin hieman hellittäneet. Paino on noussut alkupainosta jo 3 kiloa, vaikka en kyllä myönnä herkutelleeni niin paljoa!
Ei vaiskaan, mulla on käynyt näin aina raskauden alussa, kerää jotain nestettä kehoon, sitten se painonnousu asettuu.
Pahoittelu kaikille surun kohdanneille :hug:
Ja tsempitykset kaikille nt-ultraan lähiaikoina meneville :heart:
Rentouttavaa viikonloppua, mullapa alkaa L_O_M_A, hih