Love: Meillä taitaa olla sama jännäämisen paikka huomenna, mullakin siis ultra tuossa puolilta päivin... pidän peukut ja varpaat pystyssä myös sulle
Repäisykipuja on myös mulla, mutta muistelen että kaikissa raskauksissa näin ei oo ollu, keskimmäisen kohdalla niitä en tuntenut, ja täysin terve tyttö sieltä tulla tupsahti, joten älä huoli...
Äiti Maa: Samaa mieltä minäkin, ikä on todellakin vain numeroita, eikä rakkaus osaa laskea
Mun miehellä on ainakin sydän niin paikallaan kuin olla ja voi, ihan lottovoitto mieheksi. Niitä toisenlaisiakin on matkan varrella tullut nähtyä...:|
Keltakukka: Kuopusta oottaessani mut säikäytti verenvuoto rv7+2, yöllä vessakäynnillä jäi paperiin ja pönttöön ihan kunnolla verta. Parin pyyhkäisyn jälkeen ei enää tullut, mutta säikäytti silti ihan tolkuttomasti. Pääsin aamulla heti päivystykseen ja äitipolille ultrattavaksi. Ultrassa näkyi elävä sikiö sykkeineen ja kaikki oli mainiosti. Sen jälkeen tiputteli vähän ja kunnes vuoto loppui kokonaan. Toivon sullekin iloisia uutisia ultrasta, tsemppiä :heart:
(.) Ystäväni alkuraskauden närästys tuli kylään viime yönä, kiittää saan varmaankin sitä Bic Macia...! Eli Rennietä on vissiin lähettävä ostamaan, plaah. Muuten pientä ellotusta lukuunottamatta olo ok, väsyttää tosin. Ja juhannusostoksia tehdessäni huomasin ettei ennen niin suurinta herkkuani olleet grilliherkkusienet voineet enempää ällöttää :x
Pienin on päikkäreillä ja isoin lupasi tulla siivouskaveriksi, joten tuohon harvinaiseen tarjukseen on vissiin tartuttava...!
Muksaa päivänjatkoa kaikille, innolla ootan uutisianne
Niin muuten,
Wiitahepoa olen minäkin kaipaillut?!
Homsantuusa ja Hyshys 6+5