Onnea vauvautuneille, teitä olikin PALJON! Tsempit sinne synnytyksen kanssa painiville myös ja tietysti kärvistelijöille!
Bumble meillä on kaksi italianvinttikoiraurosta, jotka ovat yllättävän huolehtivaisia.
joskus saa kyllä komentaa, ettei olla koko ajan tunkemassa kylmää kuonoa neidin naamaan.
pääasia, ettei ole angstia tai muita semmoisia tullut eteen.
Viivi76 pullosta tuore isä ruokkii yöllä ekan kerran, mä sitten aamuyöstä/aamusta, kun neiti heräilee. Mulla on nyt tosiaan ihan kunnolla noussu noi maidot ja tänään oikein turskahti kunnolla, kun sain neidin rinnalle - tuli niin paineella, että valui tytön toisesta suupielestä pitkin mun vatsaa.
Alkuun juuri syötinkin vain yöllä ja aamulla, että se maitohormooni vaikuttaa, mut nyt jatketaan tuolla syöttörytmillä jonkin aikaa.
Täällä kanssa tuota
kakkaa tuntuu piisaavan ja vaipat vaihdetaan aina tarpeen tullen - tänään on neljät kakkavaipat vaihdettu.
hyvä, että elimistö toimii.
Hyvällä unirytmillä tää meidän neiti on, 4-6tuntiin nukkuu putkeen. Herättyään on kyllä usein tunnin tai parikin hereillä, sillä aikaa sitten sylitellään ja silitellään kovasti, monesti on kyllä nukahdettu suoraan maitobaarin tiskillekin.
hyvin pitkälti neiti herää vain nälkään tai kakkavaippaan, joskus jos on oikein pahasti ilmavaivoja niin ne herättävät kanssa. Onneksi näin.
Huomenna ois
tikinpoisto neuvolassa ja perjantaina terkkarin kotikäynti.
tässä alkuviikon aikana on huushollissa pyörinyt siivousmyräkkä nimeltänsä äiti/tuore mummi - ollut sen verran hiljaista työmaalla niin päätti sitten tulla tänne laittamaan kaikki kuntoon, kun mä en nyt oikein pysty.
uskomattoman ihanaa kyllä niin ei tarvitse itse siivoilla - alkuun oli tarkoitus hoidella siivoukset silloin viime viikonloppuna, mutta neiti kun päätti tulla aiemmin niin minkäs teet.
Tuteista sen verran, että käytättekö paljonkin sitä huvituttia? Mä kun vielä mietin kuumeisesti, ottaisko jo käyttöön, kun tuo pulloruokinta ja imetyskin onnistuu... Neiti Helmi kuitenkin on aika innokas imemään, hihat suussa vähän väliä.
Nyt tuijottamaan isännän kanssa Heroesia blu-raylta, kun neiti kerran nukkuu hienosti tuossa sitterissä. Mitä isompi mökä (kotiteatteri huutaa ihan vähän) sen paremmin tuntuu uni maistuvan.
Ärrät ja Helmi 6vrk