***Helmikuun Helmet 2008*** Vko 6

Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
http://poll.kampanjat.net/go/Millainenelainaitiolet

Täällä leijona-äiti.... :ashamed: Murrrrr... :xmas:
Täällä toinen jellona. =) :wave:
Sydämessäsi olet norsuäiti. Norsuäidit eivät turhia hötkyile - ja hyvä niin. Norsulapsi hakee välillä turvaa emonorsun vatsan alta ja ryntää sitten taas korvat levällään uusiin haasteisiin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
http://poll.kampanjat.net/go/Millainenelainaitiolet

Täällä leijona-äiti.... :ashamed: Murrrrr... :xmas:
Leijona-äiti myös täällä :wave: Kiitos kaikille synttärionnitteluista :)

Siis, mitä häh?! Tapiolassa ei myönnetä korvausta korvatulehduksiin?! Me vaihdettiin vakuutukset just viime kuussa Tapiolaan. Ei sillä, ei tytöllä ole korvatulehduksia ollutkaan vielä, mutta syksy ja hoitoonlähtö lähenee :/
Vai onko se sit jotenkin rajoitettu, jos vakuutuksen ottohetkellä tulehduksia on jo ollut?

 
Kiitos vanamolle kattavasta vastauksesta :flower: :flower: todennäköisesti vaihdetaan nyt joka tapauksessa Tapiolaan, mietitään nyt jätetäänkö lapsivakuutus kokonaan pois.

Mulle ja miehelle vaan oli jo ennen lasta itsestään selvää, että lapselle otetaan vakuutus ja on hankalaa siks luopua siitä :/ Harmittaa ihan hirveästi kun ei jostain syystä sitten aikoinaan päädytty alunperin jo tapiolaan. En edes muista miks :|

No, oppia ikä kaikki
 
Alkuperäinen kirjoittaja piglet08:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
http://poll.kampanjat.net/go/Millainenelainaitiolet

Täällä leijona-äiti.... :ashamed: Murrrrr... :xmas:
Leijona-äiti myös täällä :wave: Kiitos kaikille synttärionnitteluista :)

Siis, mitä häh?! Tapiolassa ei myönnetä korvausta korvatulehduksiin?! Me vaihdettiin vakuutukset just viime kuussa Tapiolaan. Ei sillä, ei tytöllä ole korvatulehduksia ollutkaan vielä, mutta syksy ja hoitoonlähtö lähenee :/
Vai onko se sit jotenkin rajoitettu, jos vakuutuksen ottohetkellä tulehduksia on jo ollut?
Nimeomaan rajoitus tulis, koska on ollut jo 3 tulehdusta
:x
 
Sydämessäsi olet norsuäiti. Norsuäidit eivät turhia hötkyile - ja hyvä niin. Norsulapsi hakee välillä turvaa emonorsun vatsan alta ja ryntää sitten taas korvat levällään uusiin haasteisiin.

IHAN TOTTA! =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja piglet08:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
http://poll.kampanjat.net/go/Millainenelainaitiolet

Täällä leijona-äiti.... :ashamed: Murrrrr... :xmas:
Leijona-äiti myös täällä :wave: Kiitos kaikille synttärionnitteluista :)

Siis, mitä häh?! Tapiolassa ei myönnetä korvausta korvatulehduksiin?! Me vaihdettiin vakuutukset just viime kuussa Tapiolaan. Ei sillä, ei tytöllä ole korvatulehduksia ollutkaan vielä, mutta syksy ja hoitoonlähtö lähenee :/
Vai onko se sit jotenkin rajoitettu, jos vakuutuksen ottohetkellä tulehduksia on jo ollut?
Nimeomaan rajoitus tulis, koska on ollut jo 3 tulehdusta
:x
Homma bueno, mä jo hain paperipussia hyperventilaatiota varten, kun luulin tulleeni huijatuks :eek: :whistle: :eek: :whistle: No ei vaan :D
Vakuutusvirkailija kävi meillä jopa kaks kertaa kotona, eikä ollut mitään puhetta rajoituksista, joten hiukan alkoi mietityttään, oliko tässä kuitenkin joku koira haudattuna.
 
Alkuperäinen kirjoittaja piglet08:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja piglet08:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
http://poll.kampanjat.net/go/Millainenelainaitiolet

Täällä leijona-äiti.... :ashamed: Murrrrr... :xmas:
Leijona-äiti myös täällä :wave: Kiitos kaikille synttärionnitteluista :)

Siis, mitä häh?! Tapiolassa ei myönnetä korvausta korvatulehduksiin?! Me vaihdettiin vakuutukset just viime kuussa Tapiolaan. Ei sillä, ei tytöllä ole korvatulehduksia ollutkaan vielä, mutta syksy ja hoitoonlähtö lähenee :/
Vai onko se sit jotenkin rajoitettu, jos vakuutuksen ottohetkellä tulehduksia on jo ollut?
Nimeomaan rajoitus tulis, koska on ollut jo 3 tulehdusta
:x
Homma bueno, mä jo hain paperipussia hyperventilaatiota varten, kun luulin tulleeni huijatuks :eek: :whistle: :eek: :whistle: No ei vaan :D
Vakuutusvirkailija kävi meillä jopa kaks kertaa kotona, eikä ollut mitään puhetta rajoituksista, joten hiukan alkoi mietityttään, oliko tässä kuitenkin joku koira haudattuna.
No mä olen täällä hyperventiloinu ja itkua tuhertanu, kun on ottanut niin päähän tää
:headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Mulla on mies kotona koko viikon, tai vkonlopuks lähtee mökkeileen, mutta silti. En tiedä onko hyvä vai paha asia sitten :/ ;)
Mä oon aina ihan ihan totaalisen poikki kun on vielä mieskin hoidettavana... ;) :LOL: mut onhan se toki mukavaakin olla yhdessä koko perheenä =) .
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Mulla on mies kotona koko viikon, tai vkonlopuks lähtee mökkeileen, mutta silti. En tiedä onko hyvä vai paha asia sitten :/ ;)
Mä oon aina ihan ihan totaalisen poikki kun on vielä mieskin hoidettavana... ;) :LOL: mut onhan se toki mukavaakin olla yhdessä koko perheenä =) .
No joos, musta tuntuu, että kaikki on ihan sekaisin, myös koti. Se varmaan sotkee niin paljon :snotty:
 
Me ollaan tehty sellainen virhe, että poika on saanu itse kävellä parkkihallissamme autolle ja kaupasta autoon, silleen, että pidän kädestä kiinni. Arvatkaa mikä huuto kun ottaa syliin, kun pitää autoon nostaa :headwall: Täytynee jatkossa rajoittaa....

"annoin pikkusormen, se vei koko käden..."
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Meillä poika otti tänään ensimmäiset kaksi askelta :heart:
Oliko se tuon näköinen?
:flower: :flower: Ihanaa :heart:
Joo, yhdennäköisyys oli huomattava :D . En ekaksi meinannut edes tajuta koko asiaa, mutta sitten tuli sellainen hetkinen-olo... :LOL:
oliko se itse ihan innoissaan vai ehtikl edes huomata :)
 

Yhteistyössä