***Helmikuun Helmet 2008*** vko 15

Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Meidän esikolla roikkuu kaapissa rivi kypäröitä: luistelukypärä, mönkijälläajokypärä, laskettelukypärä ja polkupyöräkypärä. Että on sitte mistä valita. :LOL:
Oon suunnitellu kypärille eteisen naulakkoon sellasta "kangashyllyä", minkä saa siitä tangosta roikkumaan :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Jaa - teettepä te visaiseks tän istuinproblematiikan. Mä en siis muista, että mulla olis esikoisen kanssa ollu ongelmia noiden pehmusteiden kanssa, mutta en mä kyl oikeen osaa vastata teidän visaisiin kysymyksiin. Joten nyt mulla on ongelma, vaikkei neiti oo ees kertaakaan istunu istuimessa. :LOL:
No ei meilläkään oo vielä edes asennettu koko istuinta ja mul on jo etukäteen ongelma :LOL: :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Paranemisia Muorin porukoille ja olikos nyt muitakin sairastelevia?
Kiitos. Oma olo on jo parempi. =) Toivottavasti neitikin voi jo huomenna paremmin. Muuten taitaa tulla lääkärikeikka. Useampaan tuntiin ei oo onneks oksentanut. Nyt vaan toivon, ettei oksutauti tarttuis mehin muihin. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Jaa - teettepä te visaiseks tän istuinproblematiikan. Mä en siis muista, että mulla olis esikoisen kanssa ollu ongelmia noiden pehmusteiden kanssa, mutta en mä kyl oikeen osaa vastata teidän visaisiin kysymyksiin. Joten nyt mulla on ongelma, vaikkei neiti oo ees kertaakaan istunu istuimessa. :LOL:
No ei meilläkään oo vielä edes asennettu koko istuinta ja mul on jo etukäteen ongelma :LOL: :whistle:
Meillä ei ole edes ostettu :whistle: mieheltä puuttuu pyöräkin :LOL:
 
:wave: Tänään kirppiksiä kierrelty ja pitkästä aikaa ostin jopa jotain. Muutama tosi hyvä löytö tuli tehtyä, tytölle pyörään istuin hamaxin menee myös makuu asentoon, vaikka ei kyllä tarviskaan niin ainoastaan 10 ? ja vikingin käyttämättömät kumisaappaat 2.5? :p tulipa hyvä mieli löydöistä :D Halvalla löyty myös laskettelu kypärä ja lumilauta monot poitsulle :p Nyt ruokaa laittaan ja sitten ulkoileen ihanaa auringon paisteeseen :wave:
 

Yhteistyössä