***Helmikuun Helmet 2008*** vko 15

Ulkona on niin harmaata ja synkkää, voi olla et sataaki, et pidetään kyllä sisäpäivä :/
Aattelin et vois vaikka siivoilla, kun keskiviikkona taas juhlitaan ja huominen menee koko päivä "asioilla"... :/ :/ =)
 
:wave: Sisustettavaa olis tosiaan 140 neliöö sisällä, kaikki vermeet ostetaan uudet. Eli muutamia verhoja, mattoja yms. 1300 neliön pihakin pitäisi saada laitettua ja 70 neliön autotalli maalata sisältä. Neidille tuli illalla nuha, kuumetta ei onneksi oo ja yökin meni ihan ok. Isommat lapset kävi virpomassa ja saalista tuli aivan törkeen paljon :whistle: Pieninkin söi ensimmäisen kokonaisen kinderin, tulee varmasti herkun perso niinkuin siskonsakkin |O :whistle: Verkkis :hug: pikaista paranemista
 
Sairastuvalta päivää!

Mulla on nyt sitte ilmeisesti angiina. Kurkku kipee ja turvonnu ja kuumetta tollaset 38 astetta. Huomenna tulee nieluviljelyn tulokset, mutta melko selvänä tapauksena terkkari tätä piti. :headwall:

Mäkin odotan innolla, että pääsen sisustamaan neidille huonetta. Tai oikeestaan mä odotan innolla sitä, että saan raahattua kaikki lelukopat pois olkkarista. :D Kesällä aateltiin tehdä vierashuoneesta meidän makkari ja meidän makkarista neidille huone. Saa nähdä, pitääkö toi neidin pinnis kuitenkin mahduttaa meidän uuteen makkariin, vai alkaisko toi jo nukkua yönsä niin hyvin, että vois omassa huoneessa nukkua.
 
Morjens!
Kiirettä jotenkin pukannut. Ei silleen mitään ihmeempää, kunhan vaan päivät täyttyy tytön kanssa touhuamisesta. Neidillä on järjetön tekemisen vauhti, mitään ei enää tehä rauhassa. Nauretaankin miehen kanssa että tyttö on järjetön säätäjä :LOL:
Ulkoilu on noussut suosikkilistalle, ei meinaa saada tyttöä kotiin ilman huutoa.

Aika monella on edessä näköjään sisustaminen. Niin myös meillä kun ens kuun lopulla päästään muuttamaan. Eniten mäkin ootan tytön oman huoneen sisustamista. Toki mä muutenkin ootan ja suunnittelen sisustamista, toteutus vaan taitaa olla mulle tyypilliseen tapaan "ääh, ei jaksa.."-meininkiä. Mieskin totesi että mulla on siihen aikaa 60 vuotta.

Tytöllä on näköjään puhjennu alakakkoset. Hassua koska mä en ollu sitä huomannu; ei ole ollut kiukkuinen eikä vaikuttanu yöuniin (paitsi toissayönä).

Kävin piiitkästä aikaa vaa´allakin, 5-6kg on hävinny jonnekin :eek: B)
Onhan mulla vaatekoko pienentyny, vanhat vaatteet roikku vaan päällä.

Väsyttää ihan simona :wave:
 
Muori :hug:

Käytiin tänään pojan kanssa lastenlääkärillä ja nokkosrokkoa sanoi ihottuman olevan. Olin aivan ihmeissäni, koska se on ihan erinäköistä kuin mulla on koskaan ollut. Mutta sitä on kuulemma monennäköistä. Ja tuosta flunssaviruksesta se johtuu, joillakin kuulemma tulee silloin nokkosrokkoa. Emme halunneet antihistamiinia, koska näpyt eivät näytä poikaa pahemmin häiritsevän, ainoastaan päänahassa olevat kutiavat toisinaan. Ja lääkäri kysyikin, että haluammeko antihistamiinia eli ei ollut sitä ehdottomasti määräämässä. Sitten kävimme homeopaatin juttusilla ja saimme häneltä ohjeen, mitä homeopaattista annamme. Katsotaan nyt sitten, alkaako nypyt kadota.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Meen nyt juttelemaan peksun kanssa. :wave:
Mennään yhdessä katsomaan Pasilaa =)
Siis lähdetkö sä mun kanssa Pasilaan, vai ootko sä menossa jonkun muun kanssa? :LOL: *ei nyt ihan ymmärtänyt :LOL: :D *
Meilläpäin ei kyllä peksut matkustele Pasilaan eikä minnekään muuallekaan, korkeintaan kierrätyskeskukseen :D
 
verkkis hyvä kun saitte näpyille nimen! Toivottavasti lähtee pian pois.

Täällä pojan nenän yläpuolella on sellainen vesikello (tai oli ku puhkesi juuri). Nousi muutamassa tunnissa ja puhkesi pois. Saa nähdä sitten onko joku rokko vai ruoka-aineesta johtuvaa...*nostelee hartioitaan ihmetellen*
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Nyt peksua tyhjentämään! :wave: Huomiset vaatteeni ovat siellä ja tarttis vähä lähtee liikenteeseen. Kiva olis jos kuivuis.... :LOL:
Mut jos vaikka huomenna sataa, ni eihän se sitten haittaa, vaiks vaatteet olis jo valmiiks vähän nihkeät :p :D

Mut nyt tää menee jääkaapin kautta nukkumaan, öitä! :wave:
 

Yhteistyössä