Helmikuisia?

Zuh
Täällähän tippuu jo ihan kärryiltä kun ei ehdi koneen ääreen pariin päivään!! Ihanaa kun meitä alkaa olla jo näin paljon :D Eli tervetuloas, Farfalla, Äilytli30, maukkanen, mimmi1981 (jonka kanssa ollaan samaa vuosimallia) sekä kujakatit. Toivottavsti Ellakin pääsee mukaan pian.

Petit: Oletpas jo ehtinyt vahvan viivan saamaan! Meillä äippä pelotteli että hänen puolellaan on taipumusta kaksosiin ja hänellä on tietysti ihan se tunne että joku meistä kolmesta tytöstä tulee saamaan kaksoset. Huomenaamulla on testin vuoro, silloin pitäisi tulla jo kunnon tumma viiva.

Oma napa: Ällöttävää etomista koko ajan. Mies on valittanut monta vuotta että juon liian vähän vettä yms., eipä valita enää. Koko ajan joku juomalasi kädessä, varsinkin Makea Kevyt olo jääpalojen kera maistuu aina! Hurjalta tuntuu jos olotila on tämmöinen seuraavat kolme kuukautta, toisaalta pitää olla vain tyytyväinen että kaikki syömäni pysyy sisällä ja ruoka maistuu. Paino minulla itseasiassa on lähtenyt laskemaan, kai syön niin terveellisesti ja pieniä annoksia kerralla. Iltapalan syöntikin voi helposti kestää puoli tuntia kun tuntuu että hätäillen voi tulla samalla vauhdilla takaisin päin.
 
Zuh
Teinpäs meistä pinon. Joka on kyllä tosi karun näköinen kun en ehdi juuri tähän aikaan illasta tutkimaan kaikkien hienouksien saloja :D . Laitelkaa lisää tietoja niin päivittelen jossain välissä (en uskalla luvata päivittäväni ihan joka päivä..) ja myös ryhmän nimiehdotuksia otetaan vastaan!
 
Voi kun ihanan kuvan on Zuh löytänyt :heart: tervetuloa kaikille uusille :hug: Meille olis viiden vauveli tulossa, mulla on ihan poikaolo mutta siitäkin huolimatta työnimi jo kehkeytynyt Mimmiksi :D Ikää löytyy tältä mammalta 32v,kesällä vanhenen.. ja mitäs muuta... synnärinä EKKS. Ovat juuri synnärin rempanneet ja nyt lapsivuodeosastoa ilmeisesti joten kiva päästä uusiin tiloihin. Vanha olikin jostain 50-luvulta ja aika karsea. :/

Testejä en oo enää tehny,vaikka yksi tavis-Clearblue ja yksi digitaalinen vielä pyörii laatikossa. Ajattelin huomenna vielä tehdä. :p
 
Maukkanen, 26-vuotias, Jorvi, esikoinen, kumman vaan otan avosylin vastaan :heart:

Tänään kp:na 28/28 en ole testannut. Testi näytti kolme päivää (kp 25-27/28) putkeen positiivista, huomenna testataan taas :) Toivottavasti pysytellään menossa mukana, eikä ylläreitä tapahdu.
 
Täällä yksi helmikuinen lisää :wave: Tänään kp27/26 testasin haalean plussan. Laskettu aika olis laskurin mukaan 1.2.2010.

Elikkäs Miiuli07, 24 v., LUS, kolmas pikkuinen tulossa :heart:

Oireina on kova väsymys ja mahaa polttelee kuin ennen kuukautisia. Ei kuitenkaan mitään selkeitä oireita, mulla pahoinvoinnit ym. on alkaneet n. viikon 8 jälkeen...aika yllätysplussa oli, vaikkakin ihana sellainen :heart:
 
Ihanaa Miiuli07, meillä on samana päivänä LA =)

Mulla on oireina edelleen hirmuisen kipeät rinnat ja välillä menkkamaista juilintaa sekä pahoinvointia. Harmillista jos se jatkuu pidempään mutta kärsittävähän se on vaan :D
 
Tänä aamuna kp 29/28 pärähti niin selvä plussa heti tauluun, että mieskin lopulta suostui uskomaan :) Rinnat ja alavatsa on varsinkin iltaisin todella turpeat ja pinkeät. Hirveästi väsyttää ja on nälkä jatkuvasti.
 
Zuh
Päivityksiä tulee.. kun töiltään tämä nainen ehtii :D Taidan siirtää tuon pinon ensimmäiseen viestiini, niin on aina etusivulla nähtävillä!
Makkoilaankohan Petite synnärillä vierekkäin :) Mietinkin mikä tuon sairaalan virallinen lyhenne on.. Mielenkiinnolla tutustuu uusiin tiloihin, sisko oli tammikuussa vanhoissa tiloissa ja aika aataminaikaisethan nuo oli!
Onneksi maukkanen olet mun seurana ekakertalaisena, nämä muuthan on jo ihan pro tässä hommassa ;)
Ommoo nappoo: Ei oikeastaan väsytä, ei oikeastaan enää ole etova olokaan. Eikä ole mitään mielitekojakaan, enemmänkin menee siihen suuntaan ettei mikään muu kunnolla maistu kuin kunnon ruoka ja pakastemarjat. Tästä syystä painokin nitkuttelee vähän alaspäin. Pitää sitten aina välillä karkilla tasapainottaa :D

Mutta mitkäs on pinoilijoiden fiilikset? Hirvittääkö, hypityttääkö riemusta kattoon vai mitä? Meillä mies on ihan sinut asian kanssa, hän kun on tiennyt aina haluavansa lapsia. Itse heräsin asiaan kunnolla vasta n. vuosi sitten ja kunnon mäjäytys tuli kummipojan myötä. Pakkohan sellainen ihanuus on itselleenkin saada :D Niinpä ilmassa on hieman jännitystä ja mietintää milloin kertoa pomolle..
 
Samaa tuossa itsekin katselin, että me edustetaan Zuhin kanssa kovin pientä vähemmistöä, mutta sehän on vaan hyvä, että me amatöörit ollaan kokeneessa seurassa ja samalla voidaan Zuhin kans yhdessä ihmetellä uutta olotilaa :) Laskurien mukaan täällä on LA 1.2.

Oma olo on vielä vähän epäuskoinen, ei oikein pysty käsittämään, että sisällä on joku salamatkustaja.. Ikuisena pessimistinä en uskalla ajatella vielä yhtä päivää pitemmälle, vaikka mieli tekisikin. Mies heräsi vauva-ajatukseen vasta vuoden alussa, soudettu ja huovattu on siis tämän asian kanssa jo pitkään. Sitten kun lopulta oltiin asiasta yhtä mieltä, tärppäsi ekasta kierrosta.. :whistle: Uskomatonta.
 
Täälläkin on varmistustesti tehty ja hieman vahvempi viiva tuli kuin eilen. Kai sitä on uskottava, että raskaana ollaan.

Sullako mimmi1981 oli poika syntynyt helmikuussa? Meillä kans tuo eskoinen täyttää 3 ensi helmikuussa, toivottavasti ei tule samaa syntymäpäivää tämän kolmosen kanssa.

Kauheeta turvotusta tullut vatsaseudulle, farkut kiristää... :|
 
:wave: Päseekö mukaan, kiva, kun löytyy muitakin hätähousutestaajia :D
Tänä aamuna kahteen tikkuun pissitty ja viivat saatu! Laskettu aika ois 29.1.09 ja kakkosta toivottavasti nyt sit ootetaan ja toivottavasti VAS:aan päästään hänet tekemään :)
Ultraan oon menossa 16.6, ääh ihan kauheen pitkä aika oottaa :xmas:
 
Heippistä!

Oon ollu koko viikonlopun siellä sun täällä. ei oo paljo koneelle joutanu :) kerranki! :)

Olossa ei edelleenkää muutosta. outoa huimausta jota ei voi sanoo kunnon huimaukseksi mut kai se joku oire on. :D ja palelee koko ajan! huono oli tuli eilen päivällä ihan yhtä äkkiä. ei siis mikään oksetus olo vaan sellanen että pyörtyy ihan just. kauhee tuskan hiki päälle ja kädet vapisi. se kesti tovin aikaa ja meni sit ohi.
Musta tuntuu edelleen että en oo edes raskaana kun mitään konkerreettisia oloja ei oo :( jotenkin iskee tuonne takaraivoon koko ajan sellanen vähän kuin paniikinomainen pelko että kaikki ei oo kunnossa. Ens viikolla tilaan ajan sinne varhaisultraan etttä saan jotain varmuutta. Ja tietenki että sais jotain selkoa tuohon laskettuun aikaan. :) zuh mulle ei siis vielä saa la:a mut menkkojen mukaan se olis 23.1. mutta mitenkään en tuohon usko.. mieluummin se 30.1.
en ees tiiä monta kertaa oon tuonki jo sanonu mut varmistetaan kuitenki.. muisti pätkii!! :D

ai niin.. kai mulla jotain itkuherkyttäkin on havaittavissa :D vähän jos menee miehen kans mielipiteet ristiin niin alan tihrustaa kyyneliä :D
 
varovaisesti tänne vilkuttelen :wave: tänään saatu tk:sta plussauutiset. kierto veny niin pitkäksi että hankala sanoa kuinka pitkällä tässä ollaan, saatan tuonne tammikuisiinkin kuulua =) mutta tää nyt tuntuu oikeemmalta. alavatsalla on ollu nippailuja ja vihlasuja, aivastuttaa ja lämpöä taitaa vähän olla. välillä kylmä ja välillä hiki... |O

5.6 eka neuvola, jos sielä sais selvyyden alkion iästä =) ja tietenki tärkeinpänä sen että pieni on oikeessa paikassa

vähän tietenki jännittää, mietityttää et onko kaikki niinku pitää ja välillä iskee tunne et en minä oikeesti raskaana oo... :LOL:
 
Onnea uusille plussaajille =) =) Tosi kivaa kun meitä on niin monta! Onko täällä muuten ketään Espoosta?

miiuli, juu, mun poika täyttää helmikuussa 3 vuotta :D Kunhan ei ihan samalle päivälle osuisi tosin veikkaan ,että tämä syntyy jo tammikuussa. Mulle tehtiin esikoisen kanssa suunniteltu sektio perätilan vuoksi ja meillä on ahdas lantio -diagnoosi kaikilla suvun naisilla äidin puolelta, joten leikkuriin käy varmaankin tiemme mutta vielä en halua sitä ajatella!

Mua väsyttää älyttömästi. Ihan kamalaa koska mä en yleensä oo päivisin töiden jälkeen niin väsy, vasta illalla sitten nukkumaan mennessä.

Hirmuinen hedarikin ollut eilisestä, otin tänään pari Panadolia eikä ne oikein tehoa mulla, onneksi pahin jyskytys lähti pois.

Huomenna varmaan testaan vielä apteekin testillä B) Tällä viikolla varmaan varailen jo aikaa ekaan neuvolaan :D
 
Zuh Sehän oiskin hulppeeta jos vierekkäisissä pedeissä pötköteltäs ens talvena synnärillä :D :D :D

Mulla se vaan lämpö nousee.. :/ nyt on jo 37,4 ja aika hutera olo. Ei kuitenkaan mitään flunssan merkkejä,kaipa sitä vain elimistö yrittää totuttautua "pikku-alieniin"..
Mä en oo vielä neuvolaan soitellu,kaipa sitä vois viikon-kahden päästä jo. Pitäs varata noille tenavillekin aikaa sieltä.

Petite+Mimmi
 
Aamulla alkoi tuleen ruskeeta vuotoa :( Kait se on sitä vanhan tyhjennystä... No tulihan mulla tytöstäkin vuotoa ja se oli verisempää..
Mutta kyllä tälläiset säikäyttää.
Tänään kyl olisi menkkojen alkamispäivä. Tein kyl eilen kolmannen testin, niin todella vahva plussa tuli.. Pitäkää mulle peukkuja pystyssä, että kaikki on okei masuasukilla..
 

Yhteistyössä