Helmikuisia?

Zuh


Helmikuun hurmaajat

Pinoutumisen suuren ihmeen ovat kokeneet tähän mennessä

*11* toistaan upeampaa naista

Nimimerkki ikä paikka tilausnumero tyttö/poika

29.1.2010
kujakatit 27 KOKS kolmas
Kristina76 32? VAS toinen

30.1.2010
Zuh 27 EKKS esikoinen poikaolo
Röllimuori neljäs

31.1.2010
Farfalla neljäs
Äityli 30 33 SAS kolmas

1.2.2010
Mimmi1981 27 NKL toinen
Miiuli07 24 LUS kolmas
Petite 32 EKKS viides poikaolo/Mimmi
maukkanen 26 Jorvi esikoinen


marjutti86 22?



"Joko olisi muita hätäilijöitä liittymään helmikuun hurmureihin, tai toki hurmurittariinkin :)
Plussasin tänään, kuten mies asian ilmaisi, hämärästi. Eli olen virallisesti hämärästi raskaana :D Laskettu aika tosin on tammikuun lopussa, mutta nuo tammikuiset on jo niin hurjan pitkällä että iloisia kohtalotovereita kaivataan!"
 
Zuh
Kheh, taidat Petite olla täällä ihan yhtä varmuudella kuin minäkin. Pinoutuminen ei maksa mitään :D
Nyt vaan pohdin että testaisiko jo to vai odottaisiko suosiolla la-aamuun, jospa sais miehenkin vakuuttuneeksi :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Zuh:
Kheh, taidat Petite olla täällä ihan yhtä varmuudella kuin minäkin. Pinoutuminen ei maksa mitään :D
Nyt vaan pohdin että testaisiko jo to vai odottaisiko suosiolla la-aamuun, jospa sais miehenkin vakuuttuneeksi :p
:D :D :D Onkohan meitä muita hassuja,jotka testaa näin aikaisin? :wave:

 
Zuh
Hiljaista taitaa olla vielä. Minä jopa pidin päätökseni ja EN testannut tänä aamuna, toivottavasti huomenna vapaapäivän kunniaksi pamahtaa kunnon plussa! Eiköhän meitä tänne kerry, toivottavasti pysytään vaan itsekin mukana.
Onko sulla Petite mitään oireita? Mulla ei niin yhtään mitään, paitsi että jostain syystä syön paljon hitaammin. Ei taida kuulua virallisiin raskausoireisiin ;) Elättelenkin toiveita etten oksentaisikaan koko 9kk kuten siskoni teki..
 
Zuh Mulla on kyllä ollu runsaasti oireita jo muutama päivä oletetusta hedelmöitymisestä. Voimakkaimpana hillitön väsymys, palelu, lämpöjen nousu ja rintojen kipeytyminen. :x Mulla on aiemmissa raskauksissa ollu kovaa pahoinvointia, sitä en kyllä kaipaisi nyt.... :whistle:

ja tänään jäin hoitovapaalle heinäkuun puoliväliin asti,joten saan kyl rauhassa yökkäillä jos se alkaa :LOL:

 
Zuh
Ai, sitäköhän tämä väsymys onkin? Ajattelin että on ihan normaalia "nukkunut liian vähän"-väsymystä tai ulkoilun puutetta. Näin minä pomolle asian selitin :D
Mulla enemmänkin menee lämpimän olon puolelle, varmaan ensimmäistä kertaa olin eilen ilman sukkia vapaaehtoisesti tässä talossa. Olen nimittäin pahimman laatuinen vilukissa!
Ja autossa tuntuu tulevan entistä helpommin paha olo, mutta ei kyllä mitään normaalista elämästä poikkeavaa. Tissitkin tuntuvat olevan ihan voimissaan ;)
Huihui kun jännittää, aamulla uutta testiä kehiin!
 
Minäkin tutkailemassa tilannetta varovasti :) tänään tein testin ja kaksi viivaa siihen piirtyi.. vähän kuin petite, kurkkailemassa. :) toinen viiva selkeesti haaleempi mut selvä haamu kuitenki. mieskin sen viivan näki :D
mulla laskettuaika menee kans tuonne ihan tammikuun loppuun ilmeisesti.
 
ai nii.. oireita en kyllä hirveesti oo havainnu. palelee mut mulla palelee aina :D hajut ottaa nenään tosi äkäisesti eli se vois olla oire.. niin ja väsyttää kyllä mutta kun sitäkin mulla tekee useasti muutenki.. olen ainainen vilukissa. villasukat on jalassa elokuusta kesäkuuhun :D
 
Zuh
Uuu, lisää vaan pinoutujia. Mitenkäs meidät pitäisi virallisesti laittaa pinoon, voin sen kyllä tehdä, mutten ihan vielä ole selvittänyt miten. :D
Tänä aamuna on vakuutettu mieskin: selkeät kaksi viivaa ja olo aikamoisen ihanan sekava. Ei tiedä miten päin olisi ja mitä tekisi. Puutarhahommia lähinnä, mutta toisaalta väsyttää niin auvoisesti että taidan mennä takaisin sänkyyn! Vapaapäivinä kuuluu nukkua ja kölliä just niin paljon kuin haluaa!!
Tervetuloa myös Röllimuori! Siinä vaiheessa kun mieskin näkee viivan niin voi jo rauhassa pinoutua. Nyt vaan toivotaan että kaikki pysyy mukana kyydissä!
 
Ihana vastaanotto petite!! :heart:

Zuh: minäkin yritän uskoa tuohon että kun mieskin viivan näki että se ei voi olla mun mielikuvituksen tuotetta :D mut ei vaan usko todeksi että eka yritys toi plussan! ja vielä kun mulla ei oo koskaan aikaisemmin tikkuun tullu kahta viivaa!! voitte vain kuvitella mitkä fiilikset on saada eka kerran ne viivat.. niin ja siis vaikka kolme lasta on ennestään :D

ja tietenki ku ne oireet puuttuu niin tuntuu että ei siellä mitään elämää voi olla.. ja mulla nyt alkanu pelottaa että noi testit antanu mulle väärän tuloksen.. :ashamed: :| ja kun kahdelle rakkaalle ystävälle kerroin asiasta niin nyt tuntuu että pöljä minä miks kerroin jos kuvittelen vain olevani raskaana.. siis ihan typeriä ajatuksia!!!! :headwall:
 
Zuh
Röllimuori: Voin hyvin kuvitella koska itselleni kävi aika samallalailla. Ensimmäinen yritys kun peiton heiluttelu sattui sinne päinkään :D Eilen kauhukseni luin että plussan voi saada hipaisustakin, mutta toisaalta on saanut plussan jo ma ja to, niin eikai semmosta voi "vahingossa" tulla? Muutama päivä siis vielä ainakin jännätään.

Uh, Sitan miehet toi juuri meille roskalavan, jonne pitäisi saada kipattua kaikki energiajäte pihalta. Siinäpä tämä viikonloppu meneekin rattoisasti! Suosittelen hommaamaan remontoitavan talon ja ongelmavatsan niin ei oikein ehdi miettimäänkään juiliiko tai onko muuten erilainen olo, mahaan kun koskee vähän väliä muutenkin ;)

Aamupalaa, muuten voi tulla heikotus!
 
Josko mukaan uskaltaisi :whistle:
Eilen sain ekan hailun viivan ja tänään varmistin apteekin omalla. Haaleahan se kontrolliviivaan nähden on mut kyl mä siihen jo luotan. Onhan nyt vasta 3+4 ;) tai menkoista laskettuna kyl jo 5+4 mut uskon tohon omaan laskelmaani. Eli la olisi viimeinen tammikuuta mut edellisetkin lapsoset olen reilusti yli la tehnyt niin taidan kuulua tähän pinoon :)
Oireita ei ole...tiesin kyl ajoissa olevani raskaana kun söin kirsikkatomaatteja kuin karkkia. Näin käynyt ennenkin ja muutenkin olo oli et raskaana ollaan. Yritin kyl kovasti tolkuttaa et en oo etten sit pety jos nega tulee. Mut näin ei sit käynytkään. Nyt jännitetään et kuinka tästä etennpäin selvitään... Ai yks oire ehkä on koviakin menkkakipuja, jomotuksia ja tunne et menkat alkaa mut nääkin niin tuttuja ennestään. Meille olisi siis näillä näkyminen tulossa neljäs :heart:
 
Täällä testattiin eilen (kp 25/28) ja tänään muutamalla testillä haalea mutta hyvin erottuva viiva =) Nyt jännitellään miehen kanssa, haluaako kaveri pysyä matkassa. Etova olo, kipeät rinnat ja paineen tunne alhaalla.. Lisäksi viikko sitten vollotin euroviisuja katsoessa :whistle: Ensimmäistä kertaa odotetaan!
 
voi turvotuksien turvotus!!!! |O tää on jotain aivan uskomatonta!! :D mitään muuta oiretta ei edelleenkään ole. ja tänään iski toi VALTAVA turvotus :D
no kai senkin voi oireeksi laskea?? :D

Ella: toivottavasti pääsisit pian joukkoon! pidettän peukut pystyssä!

Joo ja tiiättekö mitä mun piti tänään tehä??? :headwall: :headwall: piti näyttää ystävällä ne mun testit ja kysyä näkeekö se niissä vamasti ne viivat!!?? ja näkihän se kuulemma selvästi ne.. ei ole kuulemma epäilystäkään.. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Röllimuori:
Joo ja tiiättekö mitä mun piti tänään tehä??? :headwall: :headwall: piti näyttää ystävällä ne mun testit ja kysyä näkeekö se niissä vamasti ne viivat!!?? ja näkihän se kuulemma selvästi ne.. ei ole kuulemma epäilystäkään.. :D
Mies halusi välttämättä nähdä tekemättömän testin ennen kuin uskoi :LOL:
 
Minäkin hyppelen mukaan! Eilen aamulla testattu plussa. AY aloitettiin tammikuussa ja nyt tärppäsi, olen tosi iloinen siitä!Toivottavasti kaikki menee hyvin. Meillä on ennestään 2-vuotias poika (syntynyt myös helmikuussa) Tämän pienen laskettu aika on 1.2.2010 :heart:
Tässäpä kuvaa eilisestä ja tämän aamuisesta testistä:

 

Yhteistyössä