Moi kaikille helmikuisille! Täällä ehkä yksi kanssaodottaja
Aloin katsomaan onko täällä jo helmikuisista ryhmää, ja löytyihän se! Ihanan pitkällä olette jo osa!
Minulla on sellainen tilanne, että erittäin säännöllisen kierron (26 päivää) jälkeen menkat on kohta jo neljä päivää myöhässä. Olen tehnyt pari testiä, mutta ne eivät ole näyttäneet vielä mitään. Mutta raskausoireet on kyllä täysillä päällä! Pissittää koko ajan, on hirveästi valkovuotoa (niin kuin ekassakin raskautumisessa) ja rinnat on turvonneet, hirveästi turvotusta ja hajuaisti todella herkistynyt (kadulla ohi ajoi auto, jonka kuski avoimen ikkunan takana söi nähtävästi tervapastillia..
). Perjantaina tuli muutama rusehtava tippa valkovuodon mukana ja olinkin jo varma, että nyt alkoi menkat, mutta olikohan se sittenkin kiinnittymisvuotoa?
Meillä on 1v 6kk ikäinen taapero ja toiselle lapselle on "annettu lupa". En tietenkään voi vielä sanoa olevani raskaana, koska testi ei ole näyttänyt mitään ja hyvin alussa edellisistä menkoista päätellen olisin nyt (4+4). Tällä laskennalla laskettuaika olisi 23.2. Katsotaan milloin uskallan tehdä seuraavan testin!
Mutta kysymys mulla on teille uudelleenraskautujat: onko teille tullut tuntemuksia alavatsalle/alaselälle kun olette raskautuneet? Mulla on ollut sellaista paineen tunnetta ja "nippailuja", olen muistanut taas miltä tuntui synnyttää..
Liittyyköhän se asiaan vai onko tässä vaan odotettavissa tyhjennysvuoto? Hirveästi mietityttää nämä kaikki tuntemukset